Shadowcast Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 En tiiä onks tää ollu ennen esillä, ainakaan searchillä ei löytyny. Tossa Firebirdissä näky rekisterikilpi olevan hyvin kiinnitetty tuonne ilmanohjauslippaan. Onkos tommonen kiinnitys kuinka suositeltava (ton ilmanoton kannalta) ja kuinka laillinen?
Guest Ezzy Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 laiton ja ilmanoton kannalta aika merkityksetön ymmärtääkseni. Ei pahemmin muuta ilman suuntaa kai? nupalla on komerossa samassa paikassa ja itse ajattelin tehdä samat,kun uus keula saadaan maalarilta.
Shadowcast Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Onko muuten niin että Trans Amissa toi keula on matalammalla kun Firebirdissä/Formulassa johtuen alalevikkeestä? Silmämääräisesti niin vois äkkiseltään päätellä.....
Kiesi Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 3gennerin ponuissa saa laittaa kilven tuonne. joku maahantuoja on kuulemma ajat sitten hakenut erikoisluvan ko. korimallille.
Guest Ezzy Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 tosta ois kiva kuulla faktaa
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 3gennerin ponuissa saa laittaa kilven tuonne. joku maahantuoja on kuulemma ajat sitten hakenut erikoisluvan ko. korimallille. Saman VÄITTEEN olen kuullut.Voisiko asialla olla perää? Ainakaan omassani vm91 ei tullut koko kesän aikaan mitään ongelmia poliisien kanssa SIKSI ,että kilpi oli siellä alhaalla. Ja tulihan sitä ajettuakin eripuolella suomea.Useasti lainvartijat tulivat vastaan. Liekkö ollut F-Body niin uljaan näköinen ,että ei kilven sijoitus pistänyt silmään häiritsevästi. <--- Nyt ne voi kiinnostua .Vai miltä näyttää? Ei varmasti ole olemassa mitään poikkeuslupa sijoittaa rekkaria takaloosteriin.
Nupa Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 laiton ja ilmanoton kannalta aika merkityksetön ymmärtääkseni. Ei pahemmin muuta ilman suuntaa kai? nupalla on komerossa samassa paikassa ja itse ajattelin tehdä samat,kun uus keula saadaan maalarilta. Äläpäs puhu paskaa väärininformoi ihmisiä! Mulla mitään kilpeä missään ilmanohjaimessa ole itsesensuuri iski...
Guest Ezzy Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Äläpäs puhu paskaa väärininformoi ihmisiä! Mulla mitään kilpeä missään ilmanohjaimessa ole hmm...kenelläköhän se sit oli mitäs mieltä suomessa ollaan tarrakilvistä? vois testata kesällä, että kuinka nopeasti virkavalta puuttuu peliin
Guest pile Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 3gennerin ponuissa saa laittaa kilven tuonne. joku maahantuoja on kuulemma ajat sitten hakenut erikoisluvan ko. korimallille. mulla oli jokunen vuosi sitten tuolla kilpi ja katsastuksessa sanoi heti että pitää poistaa se tuolta kamera ei kuulemma näe tuonne alas
Guest pile Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 tarrakilvet olis kova sana mutta ei sallittu >
Guest Knight Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2004 3gennerin ponuissa saa laittaa kilven tuonne. joku maahantuoja on kuulemma ajat sitten hakenut erikoisluvan ko. korimallille. mulla oli jokunen vuosi sitten tuolla kilpi ja katsastuksessa sanoi heti että pitää poistaa se tuolta kamera ei kuulemma näe tuonne alas Ei saanut pitaa tuulilasillakaan sisa puolella.. polliisi seta sanoi ja pamputti
sukramair Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2004 Mulla ei ole koko ilmanohjainta!! Rekisteri on keskellä nokkaa puskurin alla peltiin kiinnitettynä jossa on saranat Todellla kätevä kun ilmapainaa sen ylös piiloon ja kun pysähtyy kappas siinähän se jos ei "SOKEA" poliisi satu sitä näkemään ajos Asiasta moottorisaha Olin tossa katsastus reissulla ja katsastusmies tais olla joku ei jenkki mielinen eka manas ku on kaks putkee ja sitä otti pattii ku mitään teknistä vikaa ei löytynyt ni se alko valittaan et kattia ei saa ottaa pois eikä sitä ole merkitty rek otteeseen (auto 84???) ja et seisontavalot on keltaset eikä tuulilasia saa teipata koska siittä on tarkoitus nähdä (tähtiäkö sieltä pitäis kattella??) ja luuli mua niin tyhmäks et en tiedä missä on valm numero sanoin et minkä niistä haluat nähä. monta kertaa jo on katsastettu näin eikä oo noista valitetu!! MUTTA ei valittanu tosta rekisterin paikasta
Guest Ezzy Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2004 Mulla ei ole koko ilmanohjainta!! Rekisteri on keskellä nokkaa puskurin alla peltiin kiinnitettynä jossa on saranat Todellla kätevä kun ilmapainaa sen ylös piiloon ja kun pysähtyy kappas siinähän se jos ei "SOKEA" poliisi satu sitä näkemään ajos toi on jo aika pro viritelmä. onko sarana kuitenkin jotenkin "vaimennettu" ettei se kilpi kolise eestaas tms?
sukramair Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2004 Ei yhtään kolise ne saranat on vaan 2 tavallista puuaskartelu hyllystä poimittua ja ne on kyllä vähän nihkeät mutta sopivasti liikkuvat. Keksin idean kun tampereen näyttelys oli se peterbilt rekka jossa puskurin alla oli sellaset kromilevyt joissa oli saranat...
Guest pile Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2004 mulla on saranat ollu kans jo vuoren verran oli sitä ennen ilmanohjaimessa ja katsastussetä käski sen sieltä siirtää pois joten saranoilla se on katsastettu jo kaks kertaa ja ei ole ollut moittimista
Guest Ezzy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2004 heittäkääs kuvaa tosta virityksestä. pakko laittaa tollanen ku uus keula tulee valmiiksi, ei sitä voi rei'ittää
Guest Valves Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2005 Mulla etukilpi komeilee takakontissa. ollu puoltoista kuukautta jo siellä eikä politseit ole sanonu mitn.. kattoo sitten koska jaksaa valittaa..
sukramair Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 http://img280.imageshack.us/img280/9407/akku169sq.jpg
F350 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 jos katsastusmies haluaa olla tarkka, niin tuokin on laiton, koska rekisterikilpeen ei saa tehdä uusia reikiä. Eli pitäis olla taustalevy saranoilla ja kilpi kiinni alkuperäisiin reikiin.
Teac Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Aiemmin aiheesta kirjoiteltu löytyy http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=3;action=display;threadid=4385 Niinku näkyy niin siellä alla se minullakin on. Ei ole valitettu katsastuksessa ei ole polliisitkaan pysäytelleet
sukramair Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 jos katsastusmies haluaa olla tarkka, niin tuokin on laiton, koska rekisterikilpeen ei saa tehdä uusia reikiä. Eli pitäis olla taustalevy saranoilla ja kilpi kiinni alkuperäisiin reikiin. katsoppa tarkemmin!!! ei mitään ylimääräisiä reikiä KILVESSÄ!
F350 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 link=board=3;threadid=2569;start=15#msg71497 date=1124973264] katsoppa tarkemmin!!! ei mitään ylimääräisiä reikiä KILVESSÄ! tarkemmin katsoessani reikiä nolla Juuri tuollaista toteutusta tarkoitin...
sukramair Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 http://img370.imageshack.us/img370/8630/satsi0379vi.jpg toi ei ole niin piilossa kuin tuuliohjaimeen laitettuna ja mikä parasta menee piiloon ilmavirran vaikutuksesta en tiedä mitä karvalakit sanoo jos tajuavat sen
smokeybandit Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 se on mun autossa kans tuol lipassa kiinni. on poliisitkin pysäytelly mutta eipä ole rekkarista mitään sanonu katsastuksessa ei menny läpi mutta laitoin sen katsatuksen ajaksi kiinni etupuskuriin ja laitoin katastuksen jälkeen takas sen sinne alalippaan kiinni
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään