Jump to content

Rekisterikilven sijoitus

Shadowcast

Recommended Posts

Kirjoitettu

En tiiä onks tää ollu ennen esillä, ainakaan searchillä ei löytyny.

Tossa Firebirdissä näky rekisterikilpi olevan hyvin kiinnitetty tuonne ilmanohjauslippaan. Onkos tommonen kiinnitys kuinka suositeltava (ton ilmanoton kannalta) ja kuinka laillinen?

Kirjoitettu

laiton ja ilmanoton kannalta aika merkityksetön ymmärtääkseni. Ei pahemmin muuta ilman suuntaa kai?

nupalla on komerossa samassa paikassa ja itse ajattelin tehdä samat,kun uus keula saadaan maalarilta.

Kirjoitettu

Onko muuten niin että Trans Amissa toi keula on matalammalla kun Firebirdissä/Formulassa johtuen alalevikkeestä? Silmämääräisesti niin vois äkkiseltään päätellä.....

Kirjoitettu

3gennerin ponuissa saa laittaa kilven tuonne. joku maahantuoja on kuulemma ajat sitten hakenut erikoisluvan ko. korimallille.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

3gennerin ponuissa saa laittaa kilven tuonne. joku maahantuoja on kuulemma ajat sitten hakenut erikoisluvan ko. korimallille.

Saman VÄITTEEN olen kuullut.Voisiko asialla olla perää?

Ainakaan omassani vm91 ei tullut koko kesän aikaan mitään ongelmia poliisien kanssa SIKSI >:( ,että kilpi oli siellä alhaalla.

Ja tulihan sitä ajettuakin eripuolella suomea.Useasti lainvartijat tulivat vastaan.

Liekkö ollut F-Body niin uljaan näköinen ,että ei kilven sijoitus pistänyt silmään häiritsevästi.

<--- Nyt ne voi kiinnostua :-\.Vai miltä näyttää?

Ei varmasti ole olemassa mitään poikkeuslupa sijoittaa rekkaria takaloosteriin.

Kirjoitettu

laiton ja ilmanoton kannalta aika merkityksetön ymmärtääkseni. Ei pahemmin muuta ilman suuntaa kai?

nupalla on komerossa samassa paikassa ja itse ajattelin tehdä samat,kun uus keula saadaan maalarilta.

Äläpäs puhu paskaa väärininformoi ihmisiä! Mulla mitään kilpeä missään ilmanohjaimessa ole >:(

itsesensuuri iski...

Kirjoitettu

Äläpäs puhu paskaa väärininformoi ihmisiä! Mulla mitään kilpeä missään ilmanohjaimessa ole >:(

hmm...kenelläköhän se sit oli :o

mitäs mieltä suomessa ollaan tarrakilvistä? vois testata kesällä, että kuinka nopeasti virkavalta puuttuu peliin ;D

Kirjoitettu

mulla oli jokunen vuosi sitten tuolla kilpi ja katsastuksessa sanoi heti että pitää poistaa se tuolta kamera ei kuulemma näe tuonne alas

Kirjoitettu

mulla oli jokunen vuosi sitten tuolla kilpi ja katsastuksessa sanoi heti että pitää poistaa se tuolta kamera ei kuulemma näe tuonne alas

Ei saanut pitaa tuulilasillakaan sisa puolella..

polliisi seta sanoi ja pamputti :-[

Kirjoitettu

Mulla ei ole koko ilmanohjainta!!

Rekisteri on keskellä nokkaa puskurin alla peltiin kiinnitettynä jossa on saranat 8) Todellla kätevä kun ilmapainaa sen ylös piiloon ja kun pysähtyy kappas siinähän se jos ei "SOKEA" poliisi satu sitä näkemään ajos ;D

Asiasta moottorisaha

Olin tossa katsastus reissulla ja katsastusmies tais olla joku ei jenkki mielinen eka manas ku on kaks putkee ja sitä otti pattii ku mitään teknistä vikaa ei löytynyt ni se alko valittaan et kattia ei saa ottaa pois eikä sitä ole merkitty rek otteeseen (auto 84???) ja et seisontavalot on keltaset eikä tuulilasia saa teipata koska siittä on tarkoitus nähdä (tähtiäkö sieltä pitäis kattella??) ja luuli mua niin tyhmäks et en tiedä missä on valm numero sanoin et minkä niistä haluat nähä.

monta kertaa jo on katsastettu näin eikä oo noista valitetu!!

MUTTA ei valittanu tosta rekisterin paikasta ;D

Kirjoitettu

Mulla ei ole koko ilmanohjainta!!

Rekisteri on keskellä nokkaa puskurin alla peltiin kiinnitettynä jossa on saranat 8) Todellla kätevä kun ilmapainaa sen ylös piiloon ja kun pysähtyy kappas siinähän se jos ei "SOKEA" poliisi satu sitä näkemään ajos ;D

toi on jo aika pro viritelmä. onko sarana kuitenkin jotenkin "vaimennettu" ettei se kilpi kolise eestaas tms?

Kirjoitettu

Ei yhtään kolise ne saranat on vaan 2 tavallista puuaskartelu hyllystä poimittua ja ne on kyllä vähän nihkeät mutta sopivasti liikkuvat. 8)

Keksin idean kun tampereen näyttelys oli se peterbilt rekka jossa puskurin alla oli sellaset kromilevyt joissa oli saranat...

Kirjoitettu

mulla on saranat ollu kans jo vuoren verran oli sitä ennen ilmanohjaimessa ja katsastussetä käski sen sieltä siirtää pois joten saranoilla se on katsastettu jo kaks kertaa ja ei ole ollut moittimista

Kirjoitettu

heittäkääs kuvaa tosta virityksestä. pakko laittaa tollanen ku uus keula tulee valmiiksi, ei sitä voi rei'ittää ;D

• 9 months later...
Kirjoitettu

Mulla etukilpi komeilee takakontissa. ollu puoltoista kuukautta jo siellä eikä politseit ole sanonu mitn.. kattoo sitten koska jaksaa valittaa..

Kirjoitettu

jos katsastusmies haluaa olla tarkka, niin tuokin on laiton, koska rekisterikilpeen ei saa tehdä uusia reikiä. Eli pitäis olla taustalevy saranoilla ja kilpi kiinni alkuperäisiin reikiin.

Kirjoitettu

jos katsastusmies haluaa olla tarkka, niin tuokin on laiton, koska rekisterikilpeen ei saa tehdä uusia reikiä. Eli pitäis olla taustalevy saranoilla ja kilpi kiinni alkuperäisiin reikiin.

katsoppa tarkemmin!!! ei mitään ylimääräisiä reikiä KILVESSÄ! ::)

Kirjoitettu
link=board=3;threadid=2569;start=15#msg71497 date=1124973264]

katsoppa tarkemmin!!! ei mitään ylimääräisiä reikiä KILVESSÄ! ::)

tarkemmin katsoessani reikiä nolla :-[ Juuri tuollaista toteutusta tarkoitin...

Kirjoitettu

se on mun autossa kans tuol lipassa kiinni. on poliisitkin pysäytelly mutta eipä ole rekkarista mitään sanonu 8) katsastuksessa ei menny läpi mutta laitoin sen katsatuksen ajaksi kiinni etupuskuriin ja laitoin katastuksen jälkeen takas sen sinne alalippaan kiinni ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...