Jump to content

Cowboy:n emännän Pontiac Firebird Trans Am -88

Recommended Posts

Kirjoitettu

No niin... oon tässä vähän käyny sukulaisten tarrafirmalla vierailemassa ja lopputuloksena oli sitte semmonen, että etulasiin tuli tekstiksi Pontiac ja taka + sivulasiin tummennokset. Kuvia tulee tänään päivällä  8) Tummennoksista sen verran notta takalasi tuli 20% ja sivulasit 45%

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Cowboy

13

• Msk383

2

• Hartigan

2

• Markus

2

Kirjoitettu

Näytähän kuvia niistä sivulaseista. Miten on muuten laillisuuden laita ja mitä katsari sanoo?

Kirjoitettu

Niin no,sivulasejahan(=kuskin kohalla olevia) ei saisi tummentaa kalvolla...mutta jos ei inssi huomaa niin mitäs sillä väliä..

Kirjoitettu

Kuvat on otettu kaverin kunnon kameralla, mutta kuvia en oo vielä saanu.. lupas lähettää kuvat kyllä sähköpostiin... 8) Laitan heti ne tänne ku saan vaan ne!

Kirjoitettu

Niin no,sivulasejahan(=kuskin kohalla olevia) ei saisi tummentaa kalvolla...mutta jos ei inssi huomaa niin mitäs sillä väliä..

Eihän sil inssillä o tän asian kanssa oikeen mitään tekemistä, huomaa tai ei.

Poliisilta ne sakot tulee...

Kirjoitettu

Eihän sil inssillä o tän asian kanssa oikeen mitään tekemistä, huomaa tai ei.

Poliisilta ne sakot tulee...

Ohan sillä inssin kans sen verran tekemistä ettei välttämättä anna leimaa jos huomaa kalvot.

Ihan tosi.ootte saanu sakkoja tummennuskalvoista?? Aika erikoista toimintaa...No riippunee poliisista,mulla ei yleensä katota kun kuskin kunto ja se että laite on leimassa,ei o ikinä taidettu ees rengaskokoja tarkistaa..

Kirjoitettu

Joo eipä noita isompia ratsioita usein ole, mutta noin kerran vuodessa on joku teemapäivä jossa on myös katsastusmies mukana. Yleensähän ne määräävät epäselvissä tilanteissa uudelleen katsastettavaksi... :(

Kirjoitettu

Jeez.. eikös se mee niin että sivulasit saa olla tiettyy prosenttiin tummennettu? takalasilla ei ookkaan sitten mitään merkitystä vaikka maalais mustalla sprayllä umpeen (Näin jopa on pari kaveriani tehnyt) Ei tosin pontsoon :D jkuplia ne tais olla.

Kirjoitettu

Muutama vuosi takaperin oli sääntö että etummaisia sivulaseja sai tummentaa hyväksytyllä aineella max 20%. Kalvoja ei hyväksytty. Itse tummensin tuning-mazdasta lasit oikeaoppisesti mutta silti tuli aina ongelmia leimassa jossa mittailivat valonläpäisyä miten-sattuu-kalibroidulla-mittarilla. Konttorin vaihtoi auttoi aina siihenkin ja kesäaika, jolloin lasit oli tietysti veivattu alas ;D.

Nykyään ei taida olla laillista tummentaa mitenkään, vai onko?

• 3 months later...
Kirjoitettu

nuniiii boijjaaat.. nyt sain asennettua soittimen autohon.. tietenki hifistykset on vaikka kuinka pahasti vielä kesken, mutta alku nyt toikin :) otin sitte pienen videopätkän kamerapuhelimella :) notta jos haluatte kattua niin kyllä siitä kuitenki näkyy ja kuuluu iha menettelevästi.. tässä se sitte olis

http://koti.mbnet.fi/juila/Imuroitavaa/Video012.3gp

Kirjoitettu

Vähän hankala tiedostomuoto tolla sun videollas. Piti lopulta siirtää toi kännykkään että pystyin sen katsomaan, kun en viitsinyt koneellekaan mitään nokian ohjelmia asentaa.

btw. hyvän biisin olit valinnu tohon :D

Kirjoitettu

se näkyy quick time:lla mun mielestä koneella hyvi.. :) sattumalta tuli vaan 3 naisen levy käteen ku testailin sotinta ekaa kertaa :)

Kirjoitettu

Mulla toimi kans hyvin realplayer vaan ilmoitti et uus softa ja ku se asentu niin ei mitään onkelmaa hyvä biisi ;D 8)

Kirjoitettu

Joo mutta ne jotka ei bsplayerilla ja ffdshowilla näy, niin ei tarvi näkyäkään ;)

Kirjoitettu

just olin vetämäs etukajarien piuhat taakse vahvarille ja näyttöäki on nyt käyty jo tinkailemassa 8) laitan jossain vaihees asennuskuvia tänne :)

Kirjoitettu

nyt tarvittaas vähä apuva taas.. tämmönen näyttäis olevan poikki itellä.. elikkä onko toi ny sitte mikä lie saastelaitteesta tms.

dsa.jpg}

dsa.jpg_thumb

Kirjoitettu

olisko toi tuo niin ilmapumpun putkien venttiili, joka ohjaa et meneekö ilma pakosarjaan (käynnitys vaiheessa), vai katille

Kirjoitettu

toi on ilmapumpun takaiskuventtiili,jos tota kuvaa oikein tulkitsin.estää pakokaasujen virtaamisen ilmapumpulle päin.

Kirjoitettu

Ota koko ilmapumppu helevettii ja noi metalliputket pakosarjoista ja tulppaa ne....

Kirjoitettu

mutta toimaakos sen jälkeen sitte enää ilmastointi? ei vissiin?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...