Jump to content

Puristuksista

Guest pena

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kun avasin padan ja laskin puristukset niin nyt ruttua n.11.5.Tulevista kansista höylätty vielä milli pois,joten nousee inan.Kannet rautaa 2.3 ja 1.88venoilla,vähän kairaillut.Nokaksi tulee crowerin 290-R mek.rolleri,männät TRW tako.0.580 dome.Imusarja victor ja kaasari Proformin race 850.Mielipiteitä onko ruttua liikaa,onko siitä enään mitään hyötyä,vai laitanko männät sorviin?

Kirjoitettu

kehtaatko laitta specsit näkyviin mitä olet mitannut.

laitatko myös näkyville nokan imun adbc arvon, eli sulkeutumis ajankohdan.. mielummin kaikki arvot.

kuin syvälle männät jää, eli mikä on quench välys?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vähän taas kesti vastaus.Jos pystyt näillä tiedoilla laskemaan.Pata on 454.Männät TRW L 2372,comp. dist 1.645,0580 dome.Lohko pitäisi olla vakiokorkuinen 512 valuinen ja 0.30 ylikoossa.Kannentiiviste Fel-Pro sininen vakio.Kannet 781 ja millin höylätty,venat 2.3 ja 1.88,jonkin verran portatut.Ennen kannet oli 820.

Nokka Crower 01476

crind lobe center 290R 112 ast.

advertsed duration

imu 290 ast.

pako 296 ast.

nosto 0.50 imu 252ast,pako 254ast

nosto 1.7/1.7 imu .585 pako .578

imusarja victor jr,kaasari proform 850

peltisarjat hookerit 2 tuuman alkukäyrillä

Kirjoitettu

mulla ei ole mitään havaintoa kuinka syvälle männät jäävät isolohkossa.

paljonko isolohkossa pienenee palotila kun ottaa millin lastun kannesta?

Onko palotiloja suurennettu porttauksen yhteydessä?

paljonko toi isolohkon kansipahvi on paksu / tiedätkö kansipahvin reijän halkaisiaa tai vielä ennemmin tilavuutta?

pikkulohkoon oisin voinut heittä arviolta noi tiedot, mutta isolohko on outo mulle.. vielä.

Noin yleisesti ottaen toi 11.5 kuulosta ainakin kovalta tolle nokalle, mitä croweri suosittelee puristus suhteeksi?

Onko mäntä alapuolelta tasainen vai seuraako domen muotoja?

Kirjoitettu

Mä voin mitata ton palotilan tilavuuden,kun kerkeen hakeen fyssanluokasta laitteet(oon ope),menee taas aikaa,mulla on jossain kannentiivisteen tilavuus,täytyy kaivaa.Mä pistän lisää kun saan kaivettua.Kiitos vaivannäöstä

Kirjoitettu

omassa koneessani on "vain" 10.0 puristeiset männät mutta valitsin silti nokan jonka LSA on 106 astetta ehkäistäkseni mahdollisen detonaation.kaupan päälle tuli härski tyhjäkäynti.leimaaminen edellyttää tuttua inssiä koska auto pitää smogittaa.

Kirjoitettu

detonaatio?, smogittaa? voi että kyllä mä oon ihan amatööri tai noi on jotain aluekohtaisia slangisanasia (amatööri mä oon kyllä joka tapauksessa ;D )

• 6 months later...
Kirjoitettu

Moo!Fel-pro .039 kansipahvin tilavuus .030 ylikoossa on 9,7cc.Kaverilla 454:ses puristus 11,8:1 ja hienosti potkii,Nokkakin tais olla aika lähellä tota sun keppiä.En kyllä muista paljonko oli asteita ku sulki imuvenan.Jakajaan jos sulla semmonen on toimivilla keskipakosäädöillä jouset jotka antaa max ennakon jossain 5trpm paikkeilla.Jos tarvit oktaanin kohottajaa pistä privaviestiä????

Kirjoitettu

Nyt on männän lakea hieman pyöristetty ja pytyn yläpäihin tehty venttiileille avarrukset,eiköhän se jollain lailla pärskähtele.Mulla malloryn unilite jakajia muutama,sekä säädettävällä alipainekellolla,että ilman alipainesäätöä,keskipakosäätimeen on täydellinen jousisarja.Aika korkeelle meinaat ton max ennakon.Ensi viikonloppuna pitäisi saada kone kotiin kouvolasta.

Kirjoitettu

Joo,en muista tarkkaan mikä on kierrosluku missä MSD;n jakaja paksuimmilla jousilla antaa kaiken.Muistaakseni noilla main.Täs konees toimi noilla keskipakosäädöillä parhaiten ja alipainesysteemi ei käytössä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...