selli Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2004 Nyt kun talvijökötys meneillään ni on herännyt ajatus penkkien vaihdosta.Onko kellään kokemusta millaset jakkarat sopii tollaseen kakkoskopan camaroon.En ole mitään kilpurin penkkejä ostamassa mutta sellaset pikkasen enemmän sivuttaistukea antavammat.Ja olisihan suotavaa että ainakin toisessa kääntyisi selkänoja nurin.Orggis penkeissä ei juurikaan ole tukea jos sattuu joskus kääntymään oikealle tai vasemmalle tiukemmalla nilkanojennuksella. Lähinnä se kiinnostaa että mitkä mahtusi tai jopa kävisi suoraan omille paikoille.yms.
bird72 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Laitoin tälläiset kippaavat firebirdiin ja nyt on kiva istuksella&ajella kurviin.Ne vanhat "tyynyt" kyl oli tosi surkeat jo. Otin jenkeistä nämä ja hintaa kerääntys 350e parille toimituksineen.Mistään momo:ista viittinyt maksaa 600e/kpl. Vyöt pitäis vielä jostain kehitellä.Noi lantiovyöt vähän :=))
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Hyvän näköiset jakkarat,tai vois jo sanoo istuimet. Reipaat tuennat.Eikä paha hinta!!
T0ni Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 nuo kun vielä päällystät mustalla nahalla
Shadowcast Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Laitoin tälläiset kippaavat firebirdiin ja nyt on kiva istuksella&ajella kurviin.Ne vanhat "tyynyt" kyl oli tosi surkeat jo. Otin jenkeistä nämä ja hintaa kerääntys 350e parille toimituksineen.Mistään momo:ista viittinyt maksaa 600e/kpl. Vyöt pitäis vielä jostain kehitellä.Noi lantiovyöt vähän :=)) Ei nyt niin paha hinta... Mistäs ostit, onko linkkiä? Saiko noita nahkasina? Ja noissa vai tuli omat vyött mukana, eivätkö Firebirdin vyöt käyny? Eihän ne oo penkeissä kii.... ainakaan omassa 3 gennerissä...
selli Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Katos katos! Tollaset olisi aikalailla jees Joo laitappa firman nimi mistä hommasit jos kerta noin edukkaat olivat.Ja toi väriki istus mun pirssiin...Mitään nahkasia Siinähän hikoo hanuri!!
bird72 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Joo mulla käytössä noiden kanssa ne orkkis lantiovyöt.Noihin asensin vanhoista penkeistä kiskot,hitsasin latikat niin että sain pultattua penkkiin kiinni.Noissa uusissa penkeissäkin oli kyl raudatkin mukana. e-bay:stä otin keväällä ja kaverille musta/harmaat kanssa.kontissa suomeen linkki alempana yhteen monesta myyjään http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33701&item=7933433851&rd=1
selli Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2004 Jaa osaiskohan sitä tarpeeks kieliä tilatakseni tuolta.En oo ennen e-bayta käyttäny.Sovitteko myyjän kanssa tuosta kontista vai oliko sulla muutakin sillon tulossa kontilla? Niinku sanoin mulla ei ole mitään hajua tuosta e-bay asioinnista.Tarvii siis rekata tuonna sivuille ja sitte kaiketi ottaa yhteyttä tohon myyjään sopiakseni tomituksen ja maksutavan.Visa olisi itelllä jos se vaan sillä onnistus ni olisi aikajees. Jeesatkaa mua jotka ootte tuolta tilannu.Laitan sitte tiluuseen itelleni uuden joululahjan
bird72 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Konttifirmaan menee tavarat usassa ensiksi ja sitäkautta suomeen missä purkava firma tullaa kuittien kanssa maahan. Tietysti hintaa kerääntyy.rahdeille.huolintakulut.purku.satama ja konttimaksut.sit herkkuna alv+tulli
selli Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Jaahans eipä ole montaa firmaa joka tuo lähettä "worldwide" noita jakkaroita...Ja hintakin näyttää nousevan toisessa firmassa.Jatkamme saamme kenties elää
pate Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Konttifirmaan menee tavarat usassa ensiksi ja sitäkautta suomeen missä purkava firma tullaa kuittien kanssa maahan. Tietysti hintaa kerääntyy.rahdeille.huolintakulut.purku.satama ja konttimaksut.sit herkkuna alv+tulli missä vaiheessa sitä rahaa annetaan . maksetaanko tavara tälle purkavalle firmalle, vai
bird72 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2004 E-bay:ssä on toi pay-pal pankki ja oon rekisteröitynyt siihen VISA:n kanssa.Tavaroiden maksu myyjälle käy helposti. maksan tullauksen tekevälle firmalle kulut missä esim.konttirahdin ja kaikki muut kulut mitkä aikaisemmassa replyssä kerroin.
Guest black Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2004 laitoin porche 911 penkit jotka ovat aivan eri planeetalta kuin alkuperäiset loppuunistutut 79 vuodelta olevat disco fewer penkit.
Hartigan Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2004 Konttirahdissa kannattanee ottaa yhteyksiä tuohon firmaan: http://www.amercars.com/ Casagranden Marco pyörittää firmaa Floridassa,suomalainen heppu,ilmoituksia mm.Kopterissa jossa myös hinnasto.Olin vuos sitte pari päivää Marcon firmaan tutustumassa,vaikutti h.tin asialliselta kaverilta.
selli Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2004 Jees mun kohalta asia on hoidossa.Kiitos siitä birdin. Black:heh joo kyllä noi mullakin on melkolailla fever jakkarat..enää puuttuu se peilipallo ja vähän vartalon pyöritystä Punainen värihän jo on!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään