Chevy Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2004 Camaros perä pompottaa ku sutii ?
Guest Weicca Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2004 Kannattaa kattoa onko kaikki alustan osat kiinni. Itelläni oli vakaajan tanko irti toisesta päästä ja loppu tuloksena perän pompottelua. Jos kaikki on OK niin kapeammat renkaat tai lisää tehoa. Tässä noin niinko maallikon neuvo.
Jake Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 mitäs pitäs tehdä,ku alkaa välil Camaros perä pompottaa ku sutii ? oliskohan iskarit pas***a, puslat väljänä yms. Onko alustaa muuteltu/madallettu?
Crisis Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Mulla pompotteli vanha akseli, siellä oli upouudet konin topat, polypuslat jne.. Veikkaan että se johtu lukottomuudesta mun kohdalla. En oo ihan varma. ei ainakaan ruuveista tai muista välyksistä.
gmc63 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kaveril oli aikanaan ihan uus 92fb 350 koneella niin kyllä siinä ainakin perä rupes pomppimaan ku paikalta kiihdytti :'(
Guest pena Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Mulla auttaa ainaskin noi traction barsit ja lukko,en ole ikinä huomannu että pomppis ja auto on 2-gen.
TAKKU Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kokonaisuus ratkaisee, ei yksi tekijä tuota pompottelua. Ponussa ei perse pompi mut Camarolla akseli käy hyppimään melko suurella todennäköisyydellä. Camarossa on ainakin löysät iskarit ja vatkulit jouset. Ns. pumpuli ride
Guest pena Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Noista löysistä iskareista ja jousista...Mulla on nimenomaan löysät iskarit takana,samoin melko vetelät jouset eikä vakaajaa.Edessä säädettävät drag race iskarit.Lähdössä nokka nousee perä niiaa nätisti alas ja pitää aika hyvin,eikä pompi.Hyvä nimi toi pumpuli ride
bird72 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Vielä ei pomppimmista tapahtunut... Jousipajalla käytin omat lehtijouset kun traction barsit jo väänsivät jousta notkolle.mm keskitappi oli jo poikki ja sama puoli jo löysällä että perä.pääsi liikkumaan edestakaisin,toisessa pakassa oli 2 samanpituista lehteä.puslat oli aivan marinoituneet jo.. No yks paksu lehti tuli lisää ja uudet uretaani "jääkiekot". Traction barsit sai jättää pois kun tuli aika jäykkä yhdistelmä.Pylly kohosi muutaman sentin eikä sudituksessa/kiihdytyksissä hötkyile. Normaalisti tietysti vaihtohetkellä nopeasti peräpää vispaisee mutta kulkee kuin juna.Etupään jousia tietysti piti peltisarjojen takia ryhdistää korkeamalle.rallia.jpg_thumb
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään