selli Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2004 Muistaako kukaan paljonko on tollasessa 2gen camarossa vanteen "rearspace" ? Olen kattelu uusia vanteita tohon mun camaronttiin.Mutta on aika riskaapeliä ostaa vanteet ihan summassa.Sillähän siitä selviää ku tietäs onko noi mitkä mullon nyt ni millasilla arvoilla.Tuolta projektit osiosta näkyy noi nykyiset ponun vanteet.Oliko ne nyt sitte GTA:n vanteet vai nou 16 x 8 koko 4"rear spacing 5 x 4-3/4" bolt pattern 3.187" hub bore olis tarkois laittaa eteen ja mahdollisesti taaksekkin jos noi leveemmät ei mahdu olee. 16 x 8 4-1/2" 5 x 4-3/4" 3.187" olisi myös tarjolla. 16 x 9.5 5" 5 x 4-3/4" 3.187" nää kyllä varmaan ottaa jo kaariin kiinni.Jos jollain on kokemusta mitkä lukemat istuu tollaseen kakkoskoppaan ni infotkaapas meikää.Sitte jos löytyy sopivat ni noi mun alut jää sitte myyntiin"vink vink" kumeina meinasin käyttää edessä 234/50/16 niinku nytkin on ja taakse ehkä 245/50/16.Noita kokoja löytyy tuosta mun läheltä kohtuu hintaan. Black:jos sullon kokemusta noista mitoista ni infooppas mua.Tilaan ne "hotin" etujouset kans itelleni tässä talvella.Viitti noita
LS1RS70 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2004 Taitaa olla 4 tuumaa BS 8 tuuman vanteissa. Eli ei mee sisään eikä ulos päin. Mulla on itellä alla GTA:n takavanteet ympäri autoo ja niissä on vissiin 5-5.5 BackSpace. Edessä menettelee mutta takana menis liian sisälle vakio perällä. 9.5 tuumanen vanne kyllä pitä sopii ihan hyvin taakse. BS pitäs varmaan kyllä olla jotain 5.5. nastyz28.com foorumilla on paljon juttuu noista vanteiden mitoista. Sieltä kyllä löytyy varmaan vastaus..
Guest black Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2004 nyt on alla 8.5 ja 9.5 16 tuumasina.rallyet oli mitkä näit forssassa 8 ja 10 15 tuumasina.275 50 sarjasena takana maksimi mikä mahtuu hyvin pyörimään.eteen mantuu hyvin 265 50.heitä itelles taakse BF 265 50 16 jos sulla vaan riittää kaukalossa tilaa.15 10 rallye on muistaakseni 5 tuuman bs.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään