Jump to content

virittäjät mtv3 max

Recommended Posts

Kirjoitettu

jepulis traileri ilmestynyt ja bongasin toisenkin kerholaisen :)

no helvata enhän minä sitä nyt sit tänne osaa laittaakaan  ::)

jokohan tuosta..http://www.facebook.com/group.php?gid=373253793769&v=app_2392950137#

Kirjoitettu

näinkö oikein oliko Diore ja ponu mukana?? ei ollut samana päivänä kuvauksissa  kuin minä mutta sen mitä trailerista kerkisin  vilahdukselta näkemään niin vahvasti siltä näytti..

Kirjoitettu

näinkö oikein oliko Diore ja ponu mukana?? ei ollut samana päivänä kuvauksissa  kuin minä mutta sen mitä trailerista kerkisin  vilahdukselta näkemään niin vahvasti siltä näytti..

Dioren olen viimeksi bongannut 10 päivä iltapäivälehden takasivulta  :D

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Hienosti esillä  \m/

Mites toi meni, pitikö allekirjottaa joku lappu missä Mika sai vapaat kädet rikkoa auton  ???

... eli hajoamiset omistajan vastuulla.

Kirjoitettu

Hienosti esillä  \m/

Mites toi meni, pitikö allekirjottaa joku lappu missä Mika sai vapaat kädet rikkoa auton  ???

... eli hajoamiset omistajan vastuulla.

juu hajoamiset oli omistajan vastuulla.. ja mie hullu yllytin Saloa että anna sille kunnolla happea äläkä ujostele se on tehty sitä varten ;D ja antoihan se.. ihan saakelin makeeta oli nähdä camaro ekakertaa niin etten ollu kyydissä ja joku antaa kunnolla kenkää ;D \m/
Kirjoitettu

juu hajoamiset oli omistajan vastuulla.. ja mie hullu yllytin Saloa että anna sille kunnolla happea äläkä ujostele se on tehty sitä varten ;D ja antoihan se.. ihan saakelin makeeta oli nähdä camaro ekakertaa niin etten ollu kyydissä ja joku antaa kunnolla kenkää ;D \m/

pitää katsoa sit kun tulee tuo ohjelma m/ itsellä kyllä tulisi hikeä oikein kunnolla jos tuollaisen camaron toiselle kokeiltavaksi antaisin  :-\

Kirjoitettu

Onko tietoa missä jaksoissa kerholaisten autot on.

Osaa sitten hankkiutua jonnekin telkkarin äären..

Kirjoitettu

maikkarin sivuilla on omat virittäjien sivut missä näkyy seuraavan jakson esiintyjät.. ekassa näköjään dx corolla ja nissani

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

yllättävän vähän täällä aiheuttanut keskustelua tämä ohjelma esim. autojen valinnasta.. useat muut ns. merkki foorumit tuntuu olevan näreissään siitä millaista kalustoa on valittu ohjelmaan.. ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...