Guest Jukka Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2003 Vanhalta boardilta sain ohjeen miten vaihtaa saranatapit mutta millä sieltä saa ne vanhat puslat pois. Oon lyöny potkinu ja kiroillu. mikään ei auttanu
Guest Jukka Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2003 Ettäpäs keriinny! "sorvasin" uudet puslat pienemmiksi ja löin/painoin ne vanhojen sisään. Korjauksesta muuten sen verran että onneksi ei ollu pieniä lapsia paikalla (paitsi minä). Ja että voi että mä tykkään nuasta insinööriistä! Insinööri on suunnitellu munkin auton! Iliman insinööriä ei olisi kaffinkeitintä eikä mitää muutakaa! Ajatelkaa!
z 28 jari Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2003 Saitko toimivan puslilla,vai oliko kerinnyt syömään saranan vi...lleen?
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2003 Puslilla tuli toimivaksi. Ongelmia teetti mm se että koriin kiinnitettävä osa tarvitsi uudet puslat joita ei tietenkään ollut saranatappi paketissa. Niin ja tietysti minä!
Z-mo Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2003 Mistäs muuten hankit ton saranatappisarjan ja paljonko kustansi? Mulla olis sama opereisson kumpaankin oveen...
Raimo Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2003 Puslat pitäs kyllä irrota helposti. Laitoin irrotusainetta edellisenä iltana ja lähti ruuvarin kärjellä helposti. Voi olla jos on pitkään ollu ilman voiteluainetta niin syöpyny tiukempaan. Puslahan on jalometallia. Sarana taas tavallista. Sitä puslakokoo on ainakin paria kokoa pontsoon. Usa sentteri lähetti toisella kertaa sopivat. saranatapin koko on sama. muistaakseni oli jotain 40 e molempiin oviin. Tuollahan vanhalla poardilla on tarkemmin muistaakseni hinta
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2003 Joo kait Crc olis auttanu mutta kuten ylempänä voit lukea minä olin suuri ongelma saranan kunnostuksessa. Hankin Us centeriltä tapit kaikkiin saranoihin mutta kun olin tuon yhden korjannut niin huomasin että muita ei tarvikkaan korjata. Aapparin oveen auttanee pelkkä lukon voitelu ja säätö. Eli olis ylimääräisiä tappeja 3 kpl ja puslat tietysti. Puslat on n. 10,5mm paksuja ulkohalkaisijalta. kuka haluaa?
Z-mo Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2003 Minä haluan ja tarvin. Mitäs ne makso us-centerillä? Saat niistä saman hinnan jos on vielä iskemättömät? Eipä ole vaan hajuakaan käykö ne mun oviin. Jukka, minkäs ikänen sun Camaros on? Olis se vaan kiva kun vois tehä kaikki tämmöset rempat talvella... mutta ei, auto lukkojen takana perkele. Sitten keväällä joutuu arvokasta ajo-aikaa tuhlaamaan remppailuun...
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2003 12€+ rahti olivat us centerillä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään