Jump to content

perän tekofirmoja

Jake

Recommended Posts

Kirjoitettu

te kutka ootte peräpäänne rempannu, niin missä?

pohjammaalta/oulunläänistä pitäs löytää tekijämies! Tarvis ainakin "kiristää" lukkoa, kun ei pidä enää oikeen mitenkään päin.

Kirjoitettu

timo suojanen kitinojalta ainakin tekee niitä hommia eli on ihan seinäjoen kupeessa jos tarpeeksi lähellä niin voin etsiä numeronkin

Kirjoitettu

Itselleni hommasin ton Eatonin lukon 10 pulttiseen usasta ja erinomaisesti nyt vuoden toiminut,samalla vaihtui välityskin 3.08 to 3.42 ja motin kierroksetkin pysyy hyvin sopivalla vääntöalueella.Muutama hippu hiekkaa tai nihkeyttä asvaltilla niin jo molemmat pyörät on mukana.Onneksi on nopea simpukka että pysyy lapasessa...varovaisuutta ;=))

Kirjoitettu

te kutka ootte peräpäänne rempannu, niin missä?

pohjammaalta/oulunläänistä pitäs löytää tekijämies! Tarvis ainakin "kiristää" lukkoa, kun ei pidä enää oikeen mitenkään päin.

ootko kysyny henryn autopajasta, osaako

Kirjoitettu

missä se on?

kiiminki. uus puh.luettelo kelt sivut. sivu 34. henryn auto paja . oon käyny pari kertaa, kyllä se jotain tietää näistä romuista. ;D

Kirjoitettu

Overdrivellä oli kauhujuttuja tuosta pajasta...sieltä voi etsiä tarinaa jos kiinnostaa ???

Kirjoitettu

jake, löytykö niitä "perän rassaajia", ootko soitellu.

huomasin tuossa koodeja tutkiessa että lukkoperä on mun autossakin, vaikka luulin että ei ole ::)

mitähän öljyä murikassa pitäs olla?

Kirjoitettu

Paras sekoitus lienee SAE 80 tai 90 öljy + GM:n lukkoperälisäaine. Valmiitakin lukkoperäöljyjä löytyy, esim. Castrol'ilta. Kokeilin Teboilin öljyä, en suosittele.

Kirjoitettu

Se on ihan sama laittaako sinne tavalliset peräöljyt tai valmiin lukkoperäöljyn, se tarttee aina sen purkillisen lisäainetta

Kirjoitettu

No ei nyt sentään : eräs kisaporukka käyttää Castrolia lisäämättä mitään muuta.

Kirjoitettu

Meilla kaytetaan Valvolinen puolisynteettista valmista lukkooljya, on toiminu hyvin F, bodyssa ja truckeissa eika lisaaineita oo tarttenu laittaa

Kirjoitettu

jake, löytykö niitä "perän rassaajia", ootko soitellu.

huomasin tuossa koodeja tutkiessa että lukkoperä on mun autossakin, vaikka luulin että ei ole ::)

mitähän öljyä murikassa pitäs olla?

en oo soitellu, lähinnä ootellu jos tänne ilmaantus enempi vaihtoehtoa. En oo vielä edes alkanu purkaa autoa, sais nyt ensin irti nuo palikat niin sais asiat rullaamaan.

Tuo eka vaihtoehto noista firmoista taitaa olla se parempi..

mä oon käyttäny GM:n omaa (+lisäaineputkiloa) ja Teboilin ainetta, empä mainittavaa eroa huomannu. johtuu kai siitä että lukko on jo niin kulunu.

Kirjoitettu

mulla on valvoline 80w-90 gl-5 murikassa, mutta purkki on jo hukassa. pitänee ottaa selvää onko se lukkoperään tarkotettu 8)

pitäs kyllä ruveta autoa tosiaan purkaan mutta jotenki ei nyt oikein saa alotettua >:(

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kokkolassa yks jamppa asensi kymppipulttiseen uudet rattaat ja korjaussarjan 120e/työ.Hyvä tuli.

Kirjoitettu

Lienee ikuisuuskysymys tuo lisäainetta vai ei...Oon saanu jokaiselta korjaajalta eri vastauksen kun kysynyt asiaa...Ite ratkasin asian niin että lisään joka tapauksessa sen lisäaineen,purkki ei paljon maksa eikä lisäys aiheuta ylimääräistä vaivaa joten miksi ei...Lukko ainakin tuntuu pitävän.

Kirjoitettu

Kokkolassa yks jamppa asensi kymppipulttiseen uudet rattaat ja korjaussarjan 120e/työ.Hyvä tuli.

Mahdatko muistaa ko. jamppaa

Kirjoitettu

Lienee ikuisuuskysymys tuo lisäainetta vai ei...Oon saanu jokaiselta korjaajalta eri vastauksen kun kysynyt asiaa...Ite ratkasin asian niin että lisään joka tapauksessa sen lisäaineen,purkki ei paljon maksa eikä lisäys aiheuta ylimääräistä vaivaa joten miksi ei...Lukko ainakin tuntuu pitävän.

Juuri näin, veit jalat suustani ;D! ...joka kerta ku lisäaineet oon jättäny ekaks pois ni perä murissu/narskunu parin kymmenen kilometrin ajon jälkeen risteyksissä...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...