Jake Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 te kutka ootte peräpäänne rempannu, niin missä? pohjammaalta/oulunläänistä pitäs löytää tekijämies! Tarvis ainakin "kiristää" lukkoa, kun ei pidä enää oikeen mitenkään päin.
Guest pile Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 timo suojanen kitinojalta ainakin tekee niitä hommia eli on ihan seinäjoen kupeessa jos tarpeeksi lähellä niin voin etsiä numeronkin
Jake Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 jos siitä ei oo liikaa vaivaa, kiitos!
Guest pile Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 täs timon numero 0400567810 ole hyvä
GTA350 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 löytyykö tommosta gurua täält eteläst .Luistaa
bird72 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Itselleni hommasin ton Eatonin lukon 10 pulttiseen usasta ja erinomaisesti nyt vuoden toiminut,samalla vaihtui välityskin 3.08 to 3.42 ja motin kierroksetkin pysyy hyvin sopivalla vääntöalueella.Muutama hippu hiekkaa tai nihkeyttä asvaltilla niin jo molemmat pyörät on mukana.Onneksi on nopea simpukka että pysyy lapasessa...varovaisuutta ;=))
pate Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2004 te kutka ootte peräpäänne rempannu, niin missä? pohjammaalta/oulunläänistä pitäs löytää tekijämies! Tarvis ainakin "kiristää" lukkoa, kun ei pidä enää oikeen mitenkään päin. ootko kysyny henryn autopajasta, osaako
pate Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2004 missä se on? kiiminki. uus puh.luettelo kelt sivut. sivu 34. henryn auto paja . oon käyny pari kertaa, kyllä se jotain tietää näistä romuista.
pate Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2004 ja kiiminkihän on oulun pohjois puolella
Soppa Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2004 Overdrivellä oli kauhujuttuja tuosta pajasta...sieltä voi etsiä tarinaa jos kiinnostaa
TA 90 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kempillä kietaisee niin jo pitää!!!
pate Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2004 jake, löytykö niitä "perän rassaajia", ootko soitellu. huomasin tuossa koodeja tutkiessa että lukkoperä on mun autossakin, vaikka luulin että ei ole mitähän öljyä murikassa pitäs olla?
Senior Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2004 Paras sekoitus lienee SAE 80 tai 90 öljy + GM:n lukkoperälisäaine. Valmiitakin lukkoperäöljyjä löytyy, esim. Castrol'ilta. Kokeilin Teboilin öljyä, en suosittele.
Markus Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Se on ihan sama laittaako sinne tavalliset peräöljyt tai valmiin lukkoperäöljyn, se tarttee aina sen purkillisen lisäainetta
Senior Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 No ei nyt sentään : eräs kisaporukka käyttää Castrolia lisäämättä mitään muuta.
pantera Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Meilla kaytetaan Valvolinen puolisynteettista valmista lukkooljya, on toiminu hyvin F, bodyssa ja truckeissa eika lisaaineita oo tarttenu laittaa
Jake Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 jake, löytykö niitä "perän rassaajia", ootko soitellu. huomasin tuossa koodeja tutkiessa että lukkoperä on mun autossakin, vaikka luulin että ei ole mitähän öljyä murikassa pitäs olla? en oo soitellu, lähinnä ootellu jos tänne ilmaantus enempi vaihtoehtoa. En oo vielä edes alkanu purkaa autoa, sais nyt ensin irti nuo palikat niin sais asiat rullaamaan. Tuo eka vaihtoehto noista firmoista taitaa olla se parempi.. mä oon käyttäny GM:n omaa (+lisäaineputkiloa) ja Teboilin ainetta, empä mainittavaa eroa huomannu. johtuu kai siitä että lukko on jo niin kulunu.
pate Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2004 mulla on valvoline 80w-90 gl-5 murikassa, mutta purkki on jo hukassa. pitänee ottaa selvää onko se lukkoperään tarkotettu pitäs kyllä ruveta autoa tosiaan purkaan mutta jotenki ei nyt oikein saa alotettua
Turnn Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2004 Kokkolassa yks jamppa asensi kymppipulttiseen uudet rattaat ja korjaussarjan 120e/työ.Hyvä tuli.
Hartigan Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2004 Lienee ikuisuuskysymys tuo lisäainetta vai ei...Oon saanu jokaiselta korjaajalta eri vastauksen kun kysynyt asiaa...Ite ratkasin asian niin että lisään joka tapauksessa sen lisäaineen,purkki ei paljon maksa eikä lisäys aiheuta ylimääräistä vaivaa joten miksi ei...Lukko ainakin tuntuu pitävän.
Guest Jukka Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2004 Kokkolassa yks jamppa asensi kymppipulttiseen uudet rattaat ja korjaussarjan 120e/työ.Hyvä tuli. Mahdatko muistaa ko. jamppaa
Markus Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2004 Lienee ikuisuuskysymys tuo lisäainetta vai ei...Oon saanu jokaiselta korjaajalta eri vastauksen kun kysynyt asiaa...Ite ratkasin asian niin että lisään joka tapauksessa sen lisäaineen,purkki ei paljon maksa eikä lisäys aiheuta ylimääräistä vaivaa joten miksi ei...Lukko ainakin tuntuu pitävän. Juuri näin, veit jalat suustani ! ...joka kerta ku lisäaineet oon jättäny ekaks pois ni perä murissu/narskunu parin kymmenen kilometrin ajon jälkeen risteyksissä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään