Jump to content

Leveimmät slicksit 3rd genneriin?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Minkäs kokoisia palleroita porukka on saanut mahdutettua 3rd geniin ilman että osuvat kiihdytyksissä koriin? Tarkoitan nyt slicksejä, en katurenkaita.

Kirjoitettu

Mulla on kokoa 26/8.5x15 7 tuuman vanteella ja on aika sopivan kokoiset alla. Leveydeksi ilmoitetaan 8.5 tuumaa mutta sileäosa on silti 235 mm leveä.

Kirjoitettu

thirdgen.org juttujen mukaan juuri 11.5" o aika maksimi jos ei lähde muokkaamaan runkoa/lokareita

Kirjoitettu

Kiitosh! Onko vielä tietoa max korkeudesta 15" vanteilla?

Kirjoitettu

Kuhan osuu et kohilleen. Ja 15" vannetta ovat aika pitkälti käyttäneet.

Kirjoitettu

Juups, 15":lle löytyy ehdottomasti laajin valikoima. Mulla on tossa 4kpl 15" mangelseja tai jotain ja ne yhdistämällä saisi 2kpl oikein passelin mittaisia vanteita.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Varmaan helpottaa leveiden renkaiden asennusta kun on säädettävä taka-akseli. :D

Kirjoitettu

no eipä mikon säädöistä niihin renkaiden asennukseen huötyä ole. Ellei kumi ota kaaren etureunaan niin saa akseli siirrettyä taaksepäin. Ei ole korkeussäätöä, se olis se kriittinen.

Kirjoitettu

Mun korkeudensäätö onkin darkin vanhat takajouset 8).

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Mutta mikä lienee oikea ihanteellinen renkaan korkeus jos ajatellaan varttimailia ja 3.27 perää ja jos kone kiertää n. 5000rpm max?

esim 15" vanteelle... lienee kuitenkin pienempi kuin 26?

Kirjoitettu

Kaikki on taas suhteellista.. Mutta 26 on yleishyvä koko näihin kopperoihin, mutta onko optimaalinen ja se taas riippuu monista muista tekijöistä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...