Guest pena Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Tuossa kun olen lyönyt tuota omaa kasaa lihoiksi,niin aattelin että noi apurungon puslatkin vois vaihtaa tukevampiin.Nyt tutkiskelin vanhoja(vielä paikalla)ja tönäsin meisselillä niin kilahti kivasti,ne on alumiinia,eli ihan ykspuinen rakenne.Mielipiteitä moisesta,tukivarsiin ja taakse tulee kaikki uudet polyuretaanipuslat.Muutenkin kiva purkaa laitetta kun joka puolella on kirjotettu ruotsiksi "terveisiä".Koneena ollut ainakin 327,350 ja nyt 454.Väreinä,kulta,punainen,musta ja nyt violetti.
Guest black Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 varmasti hyvät ne alumiinipuslat apurungossa kun sulla on isolohko. olen asentanut 67 camaroon rautaiset ylä ja alatukivarsien puslat mutta ne on varmaan kadulla "suhteellisen jämäkät"(en haluaisi ajaa sillä autolla mukulakiveyksellä)
Guest pena Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Aattelin vielä yhdistää ton apurungon taakse,jos vaikka hitsais väliin palkit,ei ainakaan kori hötkyilisi.Väänsitkö itte noi kaaret sisään ,tollasilla sais ton sillipurkin vielä jämäkämmäksi.Tarttee varmaan alkaan syömään,jotta läskikerros kasvais semmotteks,ettei pikkupaakut tiessä tunnu.
Guest black Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 yhdistin apurungon competitition engineeringin subframe connectoreilla(pulttiliitäntä) vankistavat hyvin koria. väänsin itse kaaret ja pääkaaren mittaus ja asetus on se homman työläin vaihe. en ollut koskaan kaaria tehnyt mutta hyvä kaverini konsultoi mua. kannattaa tehdä sunkin kaaret,koska etkös säkin ollut perheellinen mies ja 454:ssa silmittömästi voimaa.
Guest pena Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Black.Ainoa murhe on kun tää on perheauto ja kaaret tuhoo takapenkin..Laskeskelin aikuisten oikeesti mitä vanhasta myllystä jää jäljelle,niin lohko ja männät,eikä pulttiakaan enempää.Kuola valuu suusta kun odotan ens kesää kun tulee se manuaalikin,tosin siitä tunnelramista mä oon vielä kade,se lisäis kans katu-uskottavuutta.Tosta voimasta..ootko ikinä ollut tyytyväinen että nyt on riittävästi?
Guest black Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 vähän lisää alustasta.kun ostin camaroni niin se oli aivan törkeä lulla joka oli vaikea pitää tiellä jos nopeutta oli päälle sadan vaikka tie oli suora. olen vaihtanut alustaan kaiken aftermarket alustan viritysosilla ja se kyllä kannattaa.on aina nautinto ajaa sillä koska nyt se tottelee rattia.kumpa vaan olisi varaa todella hyviin katukumeihin.
Guest black Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 ei tuhoutunut takapenkki eikä mikään muukaan sisustan osa koska käytin riittävästi aikaa mittailuihin. perhe mahtuu kyytiin jos sitä sattuis olemaan. oliko sulla kuvat mun kaarista?
Guest black Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 olen ollut suomalaisen camaron kyydissä jossa on 572 kone;siinä oli VOIMAA! kyllä 406 kone mun autoa vie mutta ensi kesänä varmasti vielä paremmin.pena,3 gen porukasta löytyy hurjia naamoja;pitää pysyä tiukkana!
Hartigan Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 olen ollut suomalaisen camaron kyydissä jossa on 572 kone;siinä oli VOIMAA! Äkyn Camaron kyydissä?
Guest black Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2004 äkyn camaro joo,koska osallistuin moottori asennukseen ja sen jälkeen teimme sillä koeajon.äky on kuulemma ostanut nyt 69 camaron
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään