pantera Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Alkaa olla tämä meidän juttu aika ulkona topicista.. Normikamaa täällä , mä siivoon myöhemmin Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Paljon tehoa olet ottamassa ulos kun stroukata aiot Tarkoitus olisi ottaa paljon tehoa ulos, lähinnä niin paljon kuin lompakko hiljalleen kestää... Alusta saatiin valmiiksi, isommat jarrut,jäykisteet, uudet tukivarret ilmapussit yms. Polttoaine järjestelmä alkaa olla valmis sumppu tankki aeromotiven pumppu+kontrolleri, 1/2" polttoaine linjat. Koneeseen tulee avarretut kannet+kohdistettu imusarja, vahvistetut runkolaakeri pukit+girdle, 80 lbs suuttimet, nokka, alkoholiruiskutus, maf-translator pro, peltisarjat, Holset hx40, helvetin iso cooleri, aukaistavat putket. tialin hukkis yms. Ja lisäksi se stroukkaus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Tarkoitus olisi ottaa paljon tehoa ulos, lähinnä niin paljon kuin lompakko hiljalleen kestää... Alusta saatiin valmiiksi, isommat jarrut,jäykisteet, uudet tukivarret ilmapussit yms. Polttoaine järjestelmä alkaa olla valmis sumppu tankki aeromotiven pumppu+kontrolleri, 1/2" polttoaine linjat. Koneeseen tulee avarretut kannet+kohdistettu imusarja, vahvistetut runkolaakeri pukit+girdle, 80 lbs suuttimet, nokka, alkoholiruiskutus, maf-translator pro, peltisarjat, Holset hx40, helvetin iso cooleri, aukaistavat putket. tialin hukkis yms. Ja lisäksi se stroukkaus... Itse pidan viela virityksen hiukan kosmeettisempana laatikon kuitenkin paivitan kestamaan rajumpia tehoja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minimies Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Normikamaa täällä , mä siivoon myöhemmin Ainakin tämä on mielenkiintoista luettavaa...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 "Ainakin tämä on mielenkiintoista luettavaa...... " hyvä että jotakin kiinnostaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 "Ainakin tämä on mielenkiintoista luettavaa...... " hyvä että jotakin kiinnostaa. Itse olen kiinnostais istuisko toi turbon imusarja normi kutoseen Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kyllä se sinne istuu. normi kuutosen alakerta on vain heikompi, mm venttiililaaksot ovat turbo koneessa huomattavasti vahvemmat. http://www.gnttype.org/general/v6hist.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kyllä se sinne istuu. normi kuutosen alakerta on vain heikompi, mm venttiililaaksot ovat turbo koneessa huomattavasti vahvemmat. http://www.gnttype.org/general/v6hist.html Noita kutvosia vaan sais ihan pilkka hinnalla turbon imusarjankin sais 300$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Meinasitko rakentaa toisen koneen? Vakio turbon männätkään ei maksa paljon mitään. Tosin vanhempia turbo lohkoja saisi aikas halvalla. VM 85 oli eka vahvempi lohko... sitä vanhemmat on tod halpoja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Meinasitko rakentaa toisen koneen? Vakio turbon männätkään ei maksa paljon mitään. Tosin vanhempia turbo lohkoja saisi aikas halvalla. VM 85 oli eka vahvempi lohko... sitä vanhemmat on tod halpoja.. Varakonetta mietin ja siitahan vois tehda samalla hiukan harskimman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 turbobuick.com sieltä löytyy hyvin lohkoja. tossa on se floridan alueen kerho johon kuulun http://cfgnt.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 joku mode vois siirtaa keskustelun "vesi+metanoli" osiosta tanne niin se ei mene off topikiksi taalla vois jatkaa keskustelua Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Nama kannet pitais kayda jos haluu istuttaa f-bodyn konehuoneeseen cast 25527515. Alkuperaisia TTA.n kansia nyt kun ei loyda mistaan cast 25536702. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Pitäsi tutkia myös nuo 80-luvun alun turbo rivieran kannet, tutulla olisi niitä koneita 2 kpl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2010 http://www.gmhightechperformance.com/techarticles/turbo_v6_engine/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSN Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Tarkoitus olisi ottaa paljon tehoa ulos, lähinnä niin paljon kuin lompakko hiljalleen kestää... Alusta saatiin valmiiksi, isommat jarrut,jäykisteet, uudet tukivarret ilmapussit yms. Polttoaine järjestelmä alkaa olla valmis sumppu tankki aeromotiven pumppu+kontrolleri, 1/2" polttoaine linjat. Koneeseen tulee avarretut kannet+kohdistettu imusarja, vahvistetut runkolaakeri pukit+girdle, 80 lbs suuttimet, nokka, alkoholiruiskutus, maf-translator pro, peltisarjat, Holset hx40, helvetin iso cooleri, aukaistavat putket. tialin hukkis yms. Ja lisäksi se stroukkaus... Revitkö vanhat polttoainelinjat mäkeen? Nehän menee vissiin jossain rungon ja korin välissä, inhottavat päästä käsiksi? Tuliko sulle kenties RJC:n tukisilta? Minkä nokan laitoit? Et varmaan enää vakio 2004r:llä ajele? Itse tilasin CK performancen TH400:n. Kerro jotain lisää vielä projektista, rakenteilla täällä kanssa yks GN, ekaa kertaa 2,5 vuoteen liikkui omin voimin viime viikolla, paljon tehty, paljon vielä tekemäti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calais1965 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Bensalinjat menee tosiaankin uusiksi, alkuperäiset menevät rungon sisällä kuskin puolella, linjat tulevat nyt rungon ulkopuolella ja runko boxataan umpeen. Osat koneeseen tulivat jenkeistä Gn1 racing alukannet rulla vipoilla, takomännät je-pistons, cat teräs kampiaksel, k1 veivit, Elgin e-1124-p nokka + helvetisti muuta sälää. Laatikoksi tulee vahvistettu 2004r. Mulla olisi tuossa aikapaljon yli määräisiä osia jos joku tarvitsee Mm. portatut kannet isommilla venttiileillä (tuli tilattua jenkistä mut en tarttee), vahvistettua jakopäätä, +yksi ylimääräinen turbo kone osina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään