Jump to content

Buick.n 3.8l turbo moottori


calais1965

Recommended Posts

Paljon tehoa olet ottamassa ulos kun stroukata aiot ???

 

Tarkoitus olisi ottaa paljon tehoa ulos, lähinnä niin paljon kuin lompakko hiljalleen kestää... ;D

 

Alusta saatiin valmiiksi, isommat jarrut,jäykisteet, uudet tukivarret ilmapussit yms.

Polttoaine järjestelmä alkaa olla valmis sumppu tankki aeromotiven pumppu+kontrolleri, 1/2" polttoaine linjat.

 

Koneeseen tulee avarretut kannet+kohdistettu imusarja, vahvistetut runkolaakeri pukit+girdle, 80 lbs suuttimet, nokka, alkoholiruiskutus, maf-translator pro, peltisarjat, Holset hx40, helvetin iso cooleri, aukaistavat putket. tialin hukkis yms.

Ja lisäksi se stroukkaus...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tarkoitus olisi ottaa paljon tehoa ulos, lähinnä niin paljon kuin lompakko hiljalleen kestää... ;D

 

Alusta saatiin valmiiksi, isommat jarrut,jäykisteet, uudet tukivarret ilmapussit yms.

Polttoaine järjestelmä alkaa olla valmis sumppu tankki aeromotiven pumppu+kontrolleri, 1/2" polttoaine linjat.

 

Koneeseen tulee avarretut kannet+kohdistettu imusarja, vahvistetut runkolaakeri pukit+girdle, 80 lbs suuttimet, nokka, alkoholiruiskutus, maf-translator pro, peltisarjat, Holset hx40, helvetin iso cooleri, aukaistavat putket. tialin hukkis yms.

Ja lisäksi se stroukkaus...

Itse pidan viela virityksen hiukan kosmeettisempana ;D laatikon kuitenkin paivitan kestamaan rajumpia tehoja :W

Link to comment
Share on other sites

Meinasitko rakentaa toisen koneen?

Vakio turbon männätkään ei maksa paljon mitään.

Tosin vanhempia turbo lohkoja saisi aikas halvalla.

VM 85 oli eka vahvempi lohko... sitä vanhemmat on tod halpoja..

Link to comment
Share on other sites

Meinasitko rakentaa toisen koneen?

Vakio turbon männätkään ei maksa paljon mitään.

Tosin vanhempia turbo lohkoja saisi aikas halvalla.

VM 85 oli eka vahvempi lohko... sitä vanhemmat on tod halpoja..

Varakonetta mietin ja siitahan vois tehda samalla hiukan harskimman.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tarkoitus olisi ottaa paljon tehoa ulos, lähinnä niin paljon kuin lompakko hiljalleen kestää... ;D

 

Alusta saatiin valmiiksi, isommat jarrut,jäykisteet, uudet tukivarret ilmapussit yms.

Polttoaine järjestelmä alkaa olla valmis sumppu tankki aeromotiven pumppu+kontrolleri, 1/2" polttoaine linjat.

 

Koneeseen tulee avarretut kannet+kohdistettu imusarja, vahvistetut runkolaakeri pukit+girdle, 80 lbs suuttimet, nokka, alkoholiruiskutus, maf-translator pro, peltisarjat, Holset hx40, helvetin iso cooleri, aukaistavat putket. tialin hukkis yms.

Ja lisäksi se stroukkaus...

 

 

 

Revitkö vanhat polttoainelinjat mäkeen? Nehän menee vissiin jossain rungon ja korin välissä, inhottavat päästä käsiksi? Tuliko sulle kenties RJC:n tukisilta? Minkä nokan laitoit? Et varmaan enää vakio 2004r:llä ajele? Itse tilasin CK performancen TH400:n. Kerro jotain lisää vielä projektista, rakenteilla täällä kanssa yks GN, ekaa kertaa 2,5 vuoteen liikkui omin voimin viime viikolla, paljon tehty, paljon vielä tekemäti.

Link to comment
Share on other sites

Bensalinjat menee tosiaankin uusiksi, alkuperäiset menevät rungon sisällä kuskin puolella, linjat tulevat nyt rungon ulkopuolella ja runko boxataan umpeen.

 

Osat koneeseen tulivat jenkeistä

 

Gn1 racing alukannet rulla vipoilla, takomännät je-pistons, cat teräs kampiaksel, k1 veivit, Elgin e-1124-p nokka + helvetisti muuta sälää.

Laatikoksi tulee vahvistettu 2004r.

 

Mulla olisi tuossa aikapaljon yli määräisiä osia jos joku tarvitsee

 

Mm. portatut kannet isommilla venttiileillä (tuli tilattua jenkistä mut en tarttee), vahvistettua jakopäätä, +yksi ylimääräinen turbo kone osina.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...