Jump to content

Tukivarren puslat

Guest pena

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt kun pistän uudet polyuretaanipuslat niin alatukivarren etupuslan ulompaan holkkiin pitäisi prässätä sisäpuolelle 40-50 asteen "kaulus".Kuinka ootte ton tehnyt?Opukset kehottavat tekemään noin 2-gen autoissa.Ja orkkiksissa oli tollanen.Aattelin sorvata sellasen kartion ja yrittä painaa prässillä.

Kirjoitettu

puhutko etu vai takatukivarresta,mulla tuli taka uretaanien mukana irtokauluksia,en kyllä ymmärrä mikä virka niillä on,pitäähän ne puslan paikallaan mut mun mielestä pusla oli kyllä niin tiukka prässätä paikalleen ettei pitäs luistella.

Kirjoitettu

Etutukivarsista,eihän kakkoskoppasissa takana ole tukivarsia.Eikä irtokaulusta vaan siinä alatukivarressa etummaiseen puslaan pitäisi saada sisäpuolelle sellanen kaulus prässättyä.Esim Camaro restoration handbook sanoo,että täytyy tehdä.Voi olla tietty hätävarjelun liiottelua,mutta eipä tuosta varmaan haittaakaan ole

Kirjoitettu

älä pistä liikaa pusliin liukuvoidetta,sillä urheiluauton pitää narahdella.

Kirjoitettu

Edelleenkin toi mun kottero on perheauto ja työnnetään silmään ilman voiteita,antaa vaan narista.

Kirjoitettu

Hitsi, nyt on dementia päällä. Mä olen kuullut saman jutun ja selityksen sille....tarkistan kirjat ja lehdet=> palaan tähän asiaan parin päivän sisään.

Kirjoitettu

Ite en ainakaan mitään huulia tehnyt sinne.Ja rasvaa laitoin vain senverran että voi sanoa että sitä on siellä.Prässillä puristelin paikoilleen ja hienosti meni muutaman hikitipan saattelemana.Black :näin muuten on!!:)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...