TA 90 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2004 Oliko jollain vielä noita puolivalmiita palikoita apurunkojen yhdistämiseen vai pitääkö itse ruveta suunnittelemaan? :'( Jollain tarvis saada jäykkyyttä.. Tukevasti on jo vahvikehitsailtu kaikkia korin saumoja. Mahtaako auttaa? Onko kokemuksia. Tehtaan pistehitsit on niin harvassa että luulis auttavan
Crisis Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2004 Tuttu teki carinaan ja loppu kyllä narina Lisää se korijäykkyyttä huomattavasti mutta on se myös iha hirvee homma. F-bodyssa auttaa varmasti tuo sfc enemmän koska kyse o "vajaasta" rungosta enemmän kuin niitten heikkoudesta.
TA 90 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Narina sais kyllä loppua! Homma on niin hyvässä alussa ettei kannata enää keskenkään lopettaa. Katsotaan nyt mitä tästä tulee! Pitäsköhän laittaa jotain kuvia ihmeteltäväksi??? On meinaan aika palasina tuo auto..
Gallu Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Laita ihmeessä kuvia. Näkee vähän miten muut ovat asian tehnyt. mulla on sama homma meneillään, lisäksi alle on menossa keltaiset konit, uretaanipuslat ja 2" laskevat Intraxit. Noiden osien kanssa tuo homma on todennäköisesti melkein pakko tehdä, muuten natisee ja kolisee varmasti.
TA 90 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Joo.. Mulla on noi konit ollu muutaman vuoden ja eidachin jouset. Kyllä narisi! Tarvis ottaa tuo digikamera käyttöön niin sais niitä kuvia tänne..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään