Jump to content

Vetoakselin kuluma?

Minimies

Recommended Posts

Kirjoitettu

Paljonkosta tuommonen c-clippi akseli saa kulua, ennekuin on laakerille liian väljä?

Kirjoitettu

En tiedä paljonko saa kulua, korjauskirja ei ilmoita mitään. Kuvassa mun auton vetari jonka vaihdoin, pinta laakerin kohdalta rikki ja selvästi kuopalla. Akselista kun ylös alas heilutti niin selvä klappi oli. Tarkastin ja vaihdoin kun alkoi pukkaamaan kuumana öljyjä pihalle. Pelkkä uusi tiiviste ei olisi kauaa kestänyt koska klappia niin paljon. Toisen puolen vetari myös kuopalle kulunut mutta pinnaltaan oli vielä ehjä.

Akseli_ura.jpg}

Kirjoitettu

En tiedä paljonko saa kulua, korjauskirja ei ilmoita mitään. Kuvassa mun auton vetari jonka vaihdoin, pinta laakerin kohdalta rikki ja selvästi kuopalla. Akselista kun ylös alas heilutti niin selvä klappi oli. Tarkastin ja vaihdoin kun alkoi pukkaamaan kuumana öljyjä pihalle. Pelkkä uusi tiiviste ei olisi kauaa kestänyt koska klappia niin paljon. Toisen puolen vetari myös kuopalle kulunut mutta pinnaltaan oli vielä ehjä.

Just näihin tapauksiin on olemassa korjaussarjalaakeria joka "ottaa" eri kohtaan kiinni, eli tuon kuluneen kohdan viereen. Ja taas mennään.  m/
Kirjoitettu

Netistä nyt on tullunna eteen vain:

if pits or score marks are present, replace axel.

Sekä Olssi foorumilla meinsivat johonkin vanhempaan perään,

0.003"....

Kirjoitettu

Netistä nyt on tullunna eteen vain:

if pits or score marks are present, replace axel.

Sekä Olssi foorumilla meinsivat johonkin vanhempaan perään,

0.003"....

Noi keeämmän sisäkoolittomat laakerit on kyllä herkkiä syömään vetarit urille, moneen oon laittanu ne offsetti riiipiltti laakerit ja kaikki on pelittäny ihan  m/

Kirjoitettu

Juu, itellä oli tommonen 2,6-2,9 satasta alle, niin rupesin mietiskelee kummat laittaa.

Hyvässä lykyssä menisi vakio laakereillakin pitkään.....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...