KasiHani Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Pontiac Firebird Formula 1989 ja ongelmana turvavyöt. Koppa kolaroitu, ja turvavyöt eivät ota kiinni. Kertoivat South West Tradesta, etteivät otakaan kiinni, muuten kuin oikeassa kolaritilanteessa. Jos ottavat. Niitä ei kuulemma voi sen kummemmin testata. Tyyppihyväksytty joskus 70-luvulla. Osaako joku valaista asiaa ?
ari gta Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 pitääpi olla hidastuvuusvoimia että ottaa kiinni.
TAKKU Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kyllä voi testata, mutta vaati hiukan näppäryyttä: Kuivalla asfaltilla napakkaa jarrutusta, niin pitäs ottaa kiinni kun kädellä esim nykäsee vyöstä. sama jekku toimi mulla ainakin lantiövyölle. Siellähän on semmoset puntit jotka hidastuksessa nappaa vyön toimintavalmiiksi. Toinen (turvallisempi) tapa on siirtää puntti ruuvarilla tai jollain "jarrutustilannetta" vastaavaan asentoon ja nyhtää vyötä. Punttien pitäs roikkua ja liikkua ihan vapaasti
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Edellämainitulla tavalla pitäisi toimia. Selkänojat toimivat samalla periaatteella kun jarruttaa niin ei kippaa.
Nupa Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kas, Camarossa on nuokin asiat paremmin. Turvavyön saa testattua tuolla em. nykäisyllä ja penkeistä tulee avata lukko ennenkuin pääsee takapenkille. Ilmankos kaikki firebirdilläajavat joita olen kuskannut meinaavat rikkoa penkit kun eivät osaa selkänojan lukkoa avata.
GTA-57 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 paremmin...noita lukkojahan on ooppeleissakin.
PKoo Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 sama vika mullakin! ei ota vyöt kiinni!!!! No onneks ei inssi kokeillu niitä kun toissapäivänä leiman löi paperiin!! Mut onhan tuo vähän uhkarohkeeta hommaa!
Shadowcast Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kaveri joskus näytti miten testataan, kun sanoin sille et mun vyöt ei toimi prkl... Toisella kädellä pitää vyötä kiinni (niinkuin se lepäisi istuvan kuskin olkapäillä) ja sitten napakka nykäisy siitä löysästä päästä. Takapenkin vyöt mul ottaakin kiinni samalla lailla kun ne Ooppelin vyöt Ilmeisesti ens keväällä/kesällä pitäis vyöt ottaa irti ja vaihtaa toisen värisiin.... vähän jännittää se uudelleen asennus... Ku kysymyksessä on kuitenkin turvavyöt
Nupa Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 ...vyöt ottaa irti ja vaihtaa toisen värisiin.... vähän jännittää se uudelleen asennus... Ku kysymyksessä on kuitenkin turvavyöt Sama juttu. Otin irti ja kyllä sai vääntää jotta lähtivät. Lisäksi tiivisteet oli sellasii hassuhkoja joustavia kumipaikkoja, mistä ne pultit runkoon meni. Saa nähä miten ne sitten tiivistää. Kierrelukitetta ainakin riittävästi...
Arska Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kas, Camarossa on nuokin asiat paremmin. Turvavyön saa testattua tuolla em. nykäisyllä ja penkeistä tulee avata lukko ennenkuin pääsee takapenkille. Olisko noi 4gen ominaisuuksia? Ei mulla ainakaan saa testattua eikä penkis oo lukkoa. Kyllä vyöt ottaa kiinni kun on tarpeeksi hidastuvuutta, ainakin mulla.
z 28 jari Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Se turvavyön lukitseva osa muistutaa sirkkelinterää jonka hampaitten väliin menee rauta jossa toisessapäässä on vastapaino(näin ainakin -85:ssa)
pate Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Se turvavyön lukitseva osa muistutaa sirkkelinterää jonka hampaitten väliin menee rauta jossa toisessapäässä on vastapaino(näin ainakin -85:ssa) näin myös 91;ssä
Ilku Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Toimivatko penkit samalla periaatteella, kun mulla saa penkit käännettyä ilman mitään vipuja Hieno ominaisuus-->voisivat eurooppalaaset ottaa oppia! Kun eivät muutenkaan osaa tehdä autoja!
gmc63 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Mulla on penkkien selkänoja sellainen niinkuin nupalla et pitää avata lukitus että se vapautuu :DEdellisessä camarossa ei tuntunut lukkittuvan koskaan ja se olim 89 mallia
Senior Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Lukko se on ollut minunkin pirssin penkeissä... ilmeisesti joku juoppolauma on joskus tungeksinut takasohvalle älyämättä lukon avaamista ja kas : ei se enää toimi.
TAKKU Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2004 Eipä noiden penkkien lukkojen kyllä pienistä pitäis retkahtaa, sillä onhan se jonkinmoinen turvallisuustekijäkin.
Markus Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2004 Lukko se on ollut minunkin pirssin penkeissä... ilmeisesti joku juoppolauma on joskus tungeksinut takasohvalle älyämättä lukon avaamista ja kas : ei se enää toimi. Joku juoppolauma..., itte kummiski, baarista tullu neliveto päällä ja ahissy väkisin ittes takapenkille
backseat Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Aloin pitkästä aikaa tsekata tätä saittia ja nyt kun näitä vikakertomuksia eri puolilta autoa lukee huomaa, et näähän voi luokitella jonkinasteisiksi tyyppivioiksi. Mulla ei kans toimi penkin lukitus ja jos ei kartturia ole pallilla, niin tiukoissa jarrutuksissa penkin selkänoja kumartaa eteen. Joku mua ennen auton omistanut on varmaan saanut sinne takapenkille sen typyn, joka ei pidä isoista chevy vaneista... Joo, ja sit multa puuttuu penkeissä olevista turvavöiden läpivientiohjureista se "joku", kun vyö pääsee aina luistamaan siitä välistä pois. Vyö on tällöin kurkussa ja silloin kun nasahtais, voip olla ettei pastiroolit auttais kurkunkarheuteen. :'(
Tiki Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2005 Mulla on vänkärin turvavyön lukko-osa rikki. Mistä edullinen ehjä? auto on transu GTA -89
Pekka68 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2005 Mulla on vänkärin turvavyön lukko-osa rikki. Mistä edullinen ehjä? auto on transu GTA -89 Mazda 626 vm. 1989 tai jotain , takavyön lukko käy ainaki Camaroon . Tarttee vähän sorminäppäryyttä ja ompelukoneen ja miel. nylonlankaa . Tietenki omalla vastuulla !
Kake Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 Tarkoituksella tuo että penkki ja vyö eivät ota kiinni, helpottaa käyttöä. Kovassa jarrutuksessa/luisussa ne ottavat kiinni jos ne ovat kunnossa. Esim juuri parkkipaikalla heittelin autoa ympäri niin ottivat jo siinä kiinni ne vyöt kun vähänkin meni auto sivuttain jne
gmc63 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 Mul oli kans sama ominaisuus tossa 89 camarossa et penkin selkänojat ei lukittunu
Shadowcast Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Mul oli kans sama ominaisuus tossa 89 camarossa et penkin selkänojat ei lukittunu Mul 89 Trans Amissa penkit lukittuu jos parkkeeraa mäkeen nokka alaspäin. Muuten kuskin penkki ei lukitu (sen vaan voi kaataa työntämällä) mutta apukuskin penkissä joutuu käyttämään sitä lukkovipua...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään