Jump to content

Jäsenmaksu 2013

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eräpäivä oli ja meni. Jos olet Maija tai Matti Myöhäinen, niin voit vielä maksaa tammikuun aikana. m/

Helmikuussa käyn listat läpi ja otan jäsenoikeudet pois henkilöltä, joka ei ole maksanut.

Mikäli päätät tulla takaisin jäseneksi, olet tervetullut. Maksat kerhon tilille 800010-71036728 ja ilmoitat minulle sähköpostissa

sari.koskinen@f-bodyfinland.com maksusta, niin laitetaan taas jäsenoikeudet takaisin.  :)

Postitan myös vuositarrat helmikuussa, jahka saan tarvittavat materiaalit kasaan.

Mikäli et ole vielä kerhon jäsen, niin tervetuloa! Varsinainen jäsenyys on 20 euroa / vuosi ja kannatusjäsenyys on 10 euroa / vuosi.

Maksa ja ilmoita minulle. Laitan sinulle jäsenoikeudet ja postitan hienon uuden kerholehden sekä jäsenkortin.  m/

• 2 months later...
Kirjoitettu

Mä maksoin ton jäsenmaksun äsken. Vaikka mulla ei tuota kiesiä VIELÄ olekkaan.

Maksoin ton ja pistin vaan viestikenttään "jäsenmaksu". Miten nyt menettelen. Piti vissiin mailia pistää jollekkin?

EDIT: Mailia lähti Sarille...

Kirjoitettu

Mä maksoin ton jäsenmaksun äsken. Vaikka mulla ei tuota kiesiä VIELÄ olekkaan.

Maksoin ton ja pistin vaan viestikenttään "jäsenmaksu". Miten nyt menettelen. Piti vissiin mailia pistää jollekkin?

EDIT: Mailia lähti Sarille...

Maili on hyvä.  m/

• 1 year later...
Kirjoitettu

Poistin eilen jäsenstatuksia maksamatta jättäneiltä.

Nyt on kuitenkin käynyt ilmi, että mulla on jäänyt joidenkin maksuja huomioimatta. Olen printannut viitemaksukoonnin aina päivällä ja ilmeisesti sen jälkeen on vielä kirjautunut maksuja, jotka on sitten jääneet huomioimatta  :-[

Eli tiedoksi niille jotka ovat mielestään maksaneet ja jäsenstatus on poistettu, korjaan asian välittömästi kun pääsen illalla kotiin jäsenrekisterin äärelle. Pahoittelut kaikille niille, joita tämä koskee :-[

PS. Jos kuitenkin on tarve ennen iltaa päästä jäsenpuolelle, mulle voi laittaa yv:tä ja ilmoittaa maksupäivän ja oikean nimen, niin tarkistan maksun tililtä.

Kirjoitettu

mä en kyllä tiiä olenko maksanut. koska sellainen lasku on tullut yms?

Kirjoitettu

mä en kyllä tiiä olenko maksanut. koska sellainen lasku on tullut yms?

Tammikuussa. Eräpäivä oli muistaakseni 17.1.2013 tai jotain. Ilmeisesti olet maksanut kun en ole poistanut sulta eilen jäsenstatusta  m/

Kirjoitettu

ok no jos lasku tullut niin oon kyl maxanu :) koska tulee uusi f-body-lehti? edellisestä jo pari vuotta.

Kirjoitettu

ok no jos lasku tullut niin oon kyl maxanu :) koska tulee uusi f-body-lehti? edellisestä jo pari vuotta.

Lehtihomma on tällä hetkellä jäissä, koska sille ei ole tekijöitä  :-\

Kirjoitettu

hakemus laitettu ja maksettu ja tiedot ilmoitettu maksun yhteydessä..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...