BB Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2004 Talvi käyttöön otin syylärin alta ilmanohjaimen pois,lämmöt nousi maantiellä n 15 F.Huomaa sisään tulevan ilman lämpötilassa selvänä nousuna.
Guest turbomies Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2004 Mulla on ohjain paikallaan ja se hivenen vakiota "kylmempi" 160 asteinen termari ja hyvin riittää lämpöä pakkasilla. Lämpiää myös nopeaan.
PKoo Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2004 Joo kyllä camarossa lämpö riittää....Mullahan on kuuma!! Matukassa sai lämmönsäädin olla aina täysillä mut nyt riittää kun on puolivälissä(camussa siis)
BB Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2004 ei siinä ennenkään palellu,mut mun makuun kone pyöri turhan viileenä maantiellä.nyt tuntuu paremmalta(mielen rauha)
gmc63 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2004 No sanotaan niin et se mun 3gen oli lämpimämpi :DKu tää nykyinen 4gen ainaskin ku vertas viime talvea ja edellistä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään