ponu91 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2004 ajelen siis ponulla läpi vuoden ja olen huomannut, että kuten monissa vanhoissa jenkeissä niin myös ponussani menee ilmastointi päälle kun vivun kääntää tuulilasi asentoon....tämä on ookoo! mutta tavallisesti pakkasella pitäisi ikkunoiden pysyä auki myös ilman ilmastointia........... autoni on yöt lämpöisessä (+16-> +17) tallissa......sisustan luulisi olevan kuivan kun lasitkin ovat yö ajan avoimina mutta ikkunat eivät mielestäni pysy riittävästi auki...ilman huurtumista talvisin...ilman jotta kokoajan pyörittäisi ilmastointia.... vaihdoin talvirenkaat käyttäen apuna orginaaleja asennus työkaluja......samalla laitoin sivuhuomiovalot käyttöön (autoni on muuttoautona tuotu...joten menee kait läpi katsastuksesta myös punaisilla takasivuhuomiovaloilla?).........no samalla katselin peräluukka sillä silmällä...ettei sieltä näyttänyt olevan kunnon rööriä tai reikää ulkomaailmaan.............monet olette varmaan nähneet sakuissa tai japseissa jne.... juuri peräkontissa jonkin sortin läpän jolla ylipaine (ilmastointi/puhallin laitteen aiheuttama) pääsee poistumaan matkustamosta jäähdytysnestettä ei katoa mihinkään järjestelmästä toisaalta tuntuu välillä jopa niin jotta ponun lasien ulkopinnoille kerääntyy kosteutta tavallista herkemmin................ja sitten ei enää erota onko se sisällä vai ulkona niin että tällaisia probleemia........... kahta en vaihda............ ...vaihdetta ja ....... ...tulilintua hyvät Joulut tämänkin lukijalle...............ja kiitos palautteestasi
gmc63 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Mulla on kanssa tuonti auto ja katsastuksessa sanottiin että EI sais olla punaiset taka markkerit
GTA-57 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 toi huurteen poisto ongelma on sama kaikissa autoissa joissa on yritetty vähentää sisä "meteliä". ei niitä reikiä paljon kestä jättää sinne tai menee muut äänieristysten laitto aivan hukkaan.
Mika Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Mulla on kans tuontiauto ja vielä tax free formaatissa, mutta otin ko. asian selville noista punaisista sivuvaloista. Ajoneuvohallintokeskuksen tarkastajan mukaan ne ovat sallittuja palaa. Voin vaikka lähettää otteen meilistä sulle.
Hartigan Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Eihän sillä ny o mitään väliä onko noi punaset sivumarkkerit sallittuja vai ei,omas palaa aina paitsi katsastukseen varmuuden vuoksi mustat teipit päälle ja pari päivää ajoa että saa kuraa kylkiin. Olkoon sallittuja tai ei,en jaksa ruveta leimalla kinaamaan tommosesta,ennemmin naamiointi päälle. Eikä mun mielestä edelleenkää oo juuri väliä onko joku lamppu tai vaikka sitten esim.ahdin sallittu,senkun kattoo leimalle että auto on suurinpiirtein laillinen,sen jälkeenhän sillä ei taas oo seuraavaan vuoteen mitään väliä...Jos kerran rajotetaan harrastuksia jollain ahdasmielisillä pykälillä niin sittenhän niitä sääntöjä pitää ruveta kiertämään,prkle!
pate Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 ajelen siis ponulla läpi vuoden ja olen huomannut, että kuten monissa vanhoissa jenkeissä niin myös ponussani menee ilmastointi päälle kun vivun kääntää tuulilasi asentoon....tämä on ookoo! hyvät Joulut tämänkin lukijalle...............ja kiitos palautteestasi noinhan se toimii, ei mitään häikkää
Senior Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Mulla on kanssa tuonti auto ja katsastuksessa sanottiin että EI sais olla punaiset taka markkerit Tuontiauto on eri juttu kuin muuttoauto.... siis viranomaisten silmissä. Molemmat tuodaan maahan tavalla tai toisella...
GTA-57 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 tuotu se on tuo mun "suomiautokin" ei sitä täällä oo tehty
Mika Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 No mulla on sitten molempia Alunperin muuttoautona jenkkilästä Saksaan sieltä tuontiautona Suomeen
JousiT Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Eikä mun mielestä edelleenkää oo juuri väliä onko joku lamppu tai vaikka sitten esim.ahdin sallittu,senkun kattoo leimalle että auto on suurinpiirtein laillinen,sen jälkeenhän sillä ei taas oo seuraavaan vuoteen mitään väliä...Jos kerran rajotetaan harrastuksia jollain ahdasmielisillä pykälillä niin sittenhän niitä sääntöjä pitää ruveta kiertämään,prkle! Näin juuri. Jos kaikki tekisivät samoin, autoharrastuksesta tulisi viimeinkin kaikkien yhteiskuntaluokkien hyväksymä. Myös "ahdasmieliset" pykälät vähenisivät koska kukaan ei noudattaisi niitä.... Iso osa rakentelusäännöksistä taitaa johtua näistä "mersu-kauppiaista"...jotka kiertävät sääntöjä minkä kerkeävät. Tuskin ensisijainen tavoite on rajoittaa harrastusta.
gmc63 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Toi on varmaan totta :)Ite oon seurannut jo muutaman vuoden niin sen takia mun mielestä tuli noi paku määräykset ja muuta shittiä ku mersutrokarit rakens vanhoista ambulansseista noita urheilu mersuja > :'(PS. Taas OFF TOPIC
Nupa Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Samalla lailla huurtuu ikkunat, taitaa olla ominaisuus. Varsinkin loppusyksystä huomasi hyvin ku lämpötila laski sinne 5 asteen tienoille. Lisäks mulla taitaa uus pelti aiheuttaa sen verta enemmän alipainetta, et tuulilasi huurtu lämppäri täysilläkin. Samaa vähän pelkäsin, että jäähdytysnesteet vuotaa, mutta eipä sitä ole tarvinut lisäillä... Tuollanen paineentasausläppä löytyy ainakin Camarosta kontista kuskin puolelta kun ottaa verhoilut pois puskurin kohdalta. Sellanen ~8x20 sentin ristikko, missä on ilmeisesti kumiläppä puskurin puolella.
BB Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2004 3gen camarossa on aukot takaverhouksessa,verhouksen takana ilma pääsee ovenvälissä olevaan ritilään josta ulos. Mutta ei huurteen poisto mikään hyvä ole mutta kyllä sen kanssa pärjää kun yrittää pitää lumen pois sisältä.
Crisis Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 jalkatilassa (edessä, takana sitä ei voi kutsua tilaksi) on myös muistaakseni läpät. 3 genissä siis.
DC Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Viime yönä töissä juuri kattelin netistä Puskuri ohjelman juttuja ja siellä oli aihetta tuosta tallissa säilyttämisestä.Taidetiin mainita se ettei se auto ehdi kuivaa siellä tallissa niin nopeasti .Äänieristematto joka on n.10mm paksu on omassani vieläkin märkä vaikka auto on ollut viimeksi sateessa syksyllä.Tosin siihen märkyyteenkin on hyvä syy(laittaisin kuvan jos osaisin...),eikä talli ole varsinaisesti lämmin ainakaan kokoaikaa.Auton suorituskykykin paranee kun jätää ne märät äänieristematot pois koska paino tipuu samalla 20Kg...
BB Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 itellä säilyy autot ulkona,katos olis hyvä mut kun ei ole katosta.toi pyyhkiöiden kouru on kyllä vaikee pitää lumettomana,tahtoo vetää lasit huuruun jos siellä on lunta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään