pietan33 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Missähän vika trans am rupes syömään polttoainetta yli 30 litraa viime kesän lopulla kun kone oli vaihdettu. Tuskin lukema on normaali piristetylle 355 TPI. Ja käy hiukan epätasaisesti välillä, aivan kuin pudottas mäntiä pois pelistä. Penkissä eivät huomanneet mitään epänormaalia (lamda, kaikilla käy ym.) Mut eihän nyt toi voi olla mahdollista et lukema olis normaali. Nii ja kone on kasattu laadukkaista osista, eipä luulis niistäkään johtuvan. Itse epäilen lamdaa, tulppia, piuhoja tai lämpöantureita. Kuinka vikaa kantsis ruveta etsii? NYT MEKAANIKOT ESIIN!
Jake Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 MAFfi p*skana, tai jos MAP--> alipaineletku irti? Onko vakio-osista kasattu, esim nokka väärin ajotettu..
Guest turbomies Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Ite muistan, kun cosanderista lähti MAP:n alipaineletku irti niin vei aivan järkyttävästi bensaa. Olin vielä ajelemassa pitkää matkaa kotiinpäin ja bensamittarin neula vajosi silmissä alaspäin
pietan33 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Osat joista kasattu: -edelbroc alukannet -6" veivit -KB-männät -uusi nokka (en muista mikä) -sääd.bensa regu -edel peltisarjat -teho puola -aluvesipumppu ym ym ym... Koneen kasasi kaveri joka rakentaa kisa koneita (puheiden mukaan yli sata konetta), joten en uskoisi että ajoitukset olisivat pielessä. Toi MAP alipaine letku missä on, minne menee eli mistä mihin. On muuten erittäin tod.näk. vian syy, sillä purkuvaiheessa en merkannut alipaine letkuja mikä tulee mihinkin. Kasauksessa nämä alipaineletkut tuottivat ssurimman haasteen. En ole vieläkään saanut vak.nop.sääd. toimimaan kun en tiedä miten alipaineletkut kuuluisi laittaa! Sekä moni alipainepiuha on on vielä irti tukittuna. Niin ja auton päästöt pomppasivat 1900 (jotain) kun max arvo olisi saanut olla muistaakseni alle 600 (jotain) ja saatelaitteet ovat paikallaan lukuunottamatta ilmapumppua ja kattia. KIITOKSIA JO ETUKÄTEEN turbomies ja jake!!!
Guest turbomies Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Tuolla on jotain käsin piirrettyjä kötöstyksiä niistä TPI:n alipaineletkuista, en tiedä ovatko avuksi, mutta katso nyt kuitenkin: http://chevythunder.com/fuel%20injection%20vacuum%20lines.htm Itellä on kokemusta vain LT1:stä, joten tuo TPI on tuntematonta aluetta..
68corvette Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 ootko käynyt katsomassa mitä kone tuottaa dynossa?
z 28 jari Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Mites toi tietämyskonepuoli,onko vakio ecm/prom vai säädettävä ecm?
Arska Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Mulla oli samoja oireita kun lambda hajos.
Senior Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2004 Toi MAP alipaine letku missä on, minne menee eli mistä mihin. On muuten erittäin tod.näk. vian syy, sillä purkuvaiheessa en merkannut alipaine letkuja mikä tulee mihinkin. Laita se letku minne vaan, mistä alipainetta ylipäänsä voi saada. Mitä lähempänä anturia, sitä parempi.
pietan33 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 kyllä niitä alipaine lähtöjä löytyy, mutta missä tämä MAP sijaitsee?! Lamdasta mulla lähti piuha irti anturista, mutta niittasin sen takaisin, voi tietty olla rttä siinä(kin) on vian aihetta. Koneessa vakio boxi! HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
Msk383 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Samoin, jouluja sinnekin ja montako konia siellä koneessa potkii?
Arska Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2004 Mulla on ainakin apparin puolella plenumin takaosas mutta en tiedä virallista paikkaa, mulla resajaa letkun varas pitäis laittaa pitempi letku ja kiinnittää MAP rintapelliin. Se on sellainen musta suorakaiteen muotoinen möltti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään