Jump to content

taas hyviä kysymyksiä,,,

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko kuvan laturi sisällä jännittee säädin?jos ei niin missä se olisi?laturi on wilson 100a

laturi_080.jpg}

Kirjoitettu

Kovin on tutun näkönen.

Eikös se siellä ole mm. hiilisillan kanssa... ruuvit auki vaan ja kurkistus sisälle.

Kirjoitettu

joo ,meinasin sinne kurkistaa ,muttei löytynyt noi torx avaimia,,,vai mitä ne nyt olikaa,,ei vaan lataa yhtää mitää,

Kirjoitettu

joo ,meinasin sinne kurkistaa ,muttei löytynyt noi torx avaimia,,,vai mitä ne nyt olikaa,,ei vaan lataa yhtää mitää,

Luultavasti vaa hiilet loppu.

Torx? Mulla oli 4 ihan tavallista pulttia... eikös sullaki näytä olevan?

Kirjoitettu

Mulla lakkas lataamasta kans kesällä yhtäkkiä. En ny enää muista laturin tarkkaa merkkiä ja mallia. Kyselin hiilien,diodien ja säätimien hintoja osakauppiailta. Otin laturin irti ja totesin kans että torxit loppuu kesken. Syöksyin puoli viideltä Varaosakeskukseen, että anna tämmöset torxit äkkiä mulle. Eikä ollut sopivan pituisia, että olis mahtunu, ne avaimet siis.

Kello oli varttia vailla viis. Mietin. Äkkiä Matalamäelle, Rengastien lenkillä kun olin. Itse mestari sanoi että katsotaan, avas laturin ja katsoi hyllyynsä; Tuu huomenna kymmeneltä kakemaan. Hinta oli suunnilleen saman verran kuin olis osapaketti tullu maksamaan, sikäli mikäli olis saanut heti oikeat osat.

Kirjoitettu

Passaa muuten aika justiinsa noihin torxeihin vaihtoruuvipäiden hylsy, eli sellanen, mitä käytetään esim. akkuporakoneen kanssa. Sillä oon omia latureita availlu...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...