Jump to content

KUKA VASTAA KUVA GALLERIASTA???????????????? KUN EI TAPAHDU MITÄÄN!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

eli olen moneen otteeseen kysynyt/pyytänyt että minun entisen auton kuvat ja tiedot poistetaan kuva galleriasta ja laitetaan uuden kaluston kuvat näytille on lähetetty tiedot ja kuvat MUTTA EI TAPAHDU MITÄÄÄN!!!!! vajaa vuosi jo yritetty!!! >:( >:(

Kirjoitettu

Hallituksen puolesta esitän pahoitteluni.

Harrastuspohjalta kun lähdetään, ilman rahallista korvausta sivun ylläpidosta jne... varmasti menee tärkeämmät asiat etusijalle.

Paraikaa tutkimme mahdollisuuksia myös ulkoistaa sivujen ylläpito ja tämän kustannuksia kerholle.

Malttia  :)

Kirjoitettu

Hallituksen puolesta esitän pahoitteluni.

Harrastuspohjalta kun lähdetään, ilman rahallista korvausta sivun ylläpidosta jne... varmasti menee tärkeämmät asiat etusijalle.

Paraikaa tutkimme mahdollisuuksia myös ulkoistaa sivujen ylläpito ja tämän kustannuksia kerholle.

Malttia  :)

Mutta onko järkeä ulkoistaa kerhon sivujen ylläpitoa kustannuksia vastaan jollekin yritykselle?

Sitä mitä mie olen näillä sivuilla pyörinyt niin ei vaadi paljoa pitää yllä linkityksiä ja forumia että saisi homman toimimaan. Pelkällä sähköpostin välityksellä saisi pienellä vaivalla koko sivuston toimiaan... Varmaan joukosta löytyy vapaa-ehtoinen jollein muuten niin uus tulokas  \m/

Kirjoitettu

Mutta onko järkeä ulkoistaa kerhon sivujen ylläpitoa kustannuksia vastaan jollekin yritykselle?

Sitä mitä mie olen näillä sivuilla pyörinyt niin ei vaadi paljoa pitää yllä linkityksiä ja forumia että saisi homman toimimaan. Pelkällä sähköpostin välityksellä saisi pienellä vaivalla koko sivuston toimiaan... Varmaan joukosta löytyy vapaa-ehtoinen jollein muuten niin uus tulokas  \m/

Tästä oli juttua, mutta ei haluttu tehdä näin.

Kirjoitettu

Vapaa-ehtoinen saa ilmoittautua  :)

Sen verran vinkkiä, että jos joku lupautuu vapaaehtoiseksi, niin älkää ensimmäiseksi polkeko maahan.

Älkää odottako kuuta taivaalta, tai sitä että joku huvikseen purukumikorjaa vanhat sivut.

Nettisivun vapaaehtoistyönä tekevä ei välttämättä ole artisti, eli koittakaa ymmärtää että ehdotus sivun asettelusta ei ole sama kuin lopputulos. Jos haluatte graafisesti näyttävää jälkeä, niin jonkun on tuotettava ne grafiikat.

Kirjoitettu

Sen verran vinkkiä, että jos joku lupautuu vapaaehtoiseksi, niin älkää ensimmäiseksi polkeko maahan.

Älkää odottako kuuta taivaalta, tai sitä että joku huvikseen purukumikorjaa vanhat sivut.

Nettisivun vapaaehtoistyönä tekevä ei välttämättä ole artisti, eli koittakaa ymmärtää että ehdotus sivun asettelusta ei ole sama kuin lopputulos. Jos haluatte graafisesti näyttävää jälkeä, niin jonkun on tuotettava ne grafiikat.

näis sivuus ei ole ollut koskaan mitään kehuttavaa päinvastoin synkät sivut kuin synkkä syksyinen yö.

Kirjoitettu

näis sivuus ei ole ollut koskaan mitään kehuttavaa päinvastoin synkät sivut kuin synkkä syksyinen yö.

No sit ei kun ranteet auki vaan...

Kirjoitettu

Minä oon ainakin erittäin tyytyväinen sisältöön, mikä on mielestäni tärkeintä. m/

Ulkoasu nyt voisi olla graafisesti "hienompi" mutta lipposta lainatakseni, so what... ;D

Kirjoitettu

tarvitseeko kotisivuja ollenkaan ?? miksei koko homma voisi pyöriä foorumin päällä ja käyttäjät voisivat itse hallita esim oman auton tietoja ja kuvia. ym ym.

Kirjoitettu

tarvitseeko kotisivuja ollenkaan ?? miksei koko homma voisi pyöriä foorumin päällä ja käyttäjät voisivat itse hallita esim oman auton tietoja ja kuvia. ym ym.

Samaa mielta m/

Kirjoitettu

On se parempi olla jotku sivut, vaikka yksinkertaisetkin.

Kerhossa on jasenia jotka ei suuremmin foorumilla pyori ja on kiva kayda jostain helposta paikasta kattomassa vaikka PJ:n yhteystiedot tai vaikka etta missa kesa tai talvi kokoontumiset on. Kirjautumatta foorumille. Tosin jasenkirjekin sen kertoo.

• 8 months later...
Kirjoitettu

Tätä juuri joku vieras selailee...  Lienee parasta täsmentää tähän lopuksi, että Galleriasta on siirrytty keskustelupalstan läänikohtaisiin kuviin joita jokainen voi itse muokata. Toimii eikä tule herneitä nenuleihin kellekään  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...