Nupa Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Ketäs muuta ku pauli on ottanu spoilerin pois ponusta? Löytyskö sivuprofiilia 3g T/Asta iman spoikkaa On sellases hapes tuo, että mietitään tämäkin vaihtoehto...
gmc63 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Ketäs muuta ku pauli on ottanu spoilerin pois ponusta? Löytyskö sivuprofiilia 3g T/Asta iman spoikkaa On sellases hapes tuo, että mietitään tämäkin vaihtoehto... eik toi nicci TAKKU niin sil oli muistaakseni takaspoikka pois
GTATL Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Mullakin on tallahetkella gta.sta spoikka pois kun en ehtinyt sita asentaa. Juu oli kiire paanalle, koitin etsia siprofiili kuvaa mutten loytanyt. Ensi kesana laitan lasikuituisen kun mun mielesta keula nayttaa jarjettoman isolta kun spoikka on pois. Naa on makuasioita, mutta mun mielesta gta.han kuuluu se spoikka
Senior Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Naa on makuasioita, mutta mun mielesta gta.han kuuluu se spoikka Komppaan.
Cujo Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Mielestäni aika "ruma" ilman spoikkaa.
Z-mo Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Mielestäni aika "ruma" ilman spoikkaa. Höpöhöpö, tuhat kertaa hienompi ilman sitä teevatia siellä takana.
GTATL Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2011 Höpöhöpö, tuhat kertaa hienompi ilman sitä teevatia siellä takana. Viime kesana piirti jatkuvasti mustia raitoja kun ei ollu tota spoikkaa=tarpeellinen
letkume Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2011 Höpöhöpö, tuhat kertaa hienompi ilman sitä teevatia siellä takana.
Chonder Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2011 oon kans harkinnu tota vanhan mallin spoikkaa omaan ponuun
_j00na_ Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/3795612 Tuossa Kolmosessa ainakin takaspoikka poissa .
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Mielestäni aika "ruma" ilman spoikkaa. makuasioitahan nää on, mut kyllä se musta paremman näkönen on spoikan kanssa
Nupa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 spoikka nypätty pois ja aika reis on...
Fenix Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Huomasitko mitään eroa ajossa ilman spoileria? Itse poistin sen muutama vuosi sitten maalamista varten ja kun ajoin 100km/h nopeutta motarilla maalaamoon mennessäni, niin tuntui auton ajo-ominaisuus hieman huonontuneen.
Nupa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Eipä o vielä ajeltu mitään, kun just vasta äsken tuon pois nyppäsin
Z-mo Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Huomasitko mitään eroa ajossa ilman spoileria? Itse poistin sen muutama vuosi sitten maalamista varten ja kun ajoin 100km/h nopeutta motarilla maalaamoon mennessäni, niin tuntui auton ajo-ominaisuus hieman huonontuneen. Kuulostaa mielenkiintoiselta havainnolta, kerrotko millä tavalla ajo-ominaisuudet tuntui muuttuneen?
Fenix Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Tästä on aikaa nyt n.6 vuotta ja en tiedä olisiko tuulella ollut vaikutusta, mutta yleensähän nämä f-bodythan eivät herkkiä tuulelle. Olisiko perän downforce hieman kärsinyt luonnollisesti ja sitä on hieman vaikea kuvailla / muistella mut kuitenkin kyllä sen ajossa huomasi negatiivisella tavalla. Sanoisinko että auto tuntui kevyemmältä ja siten vähemmän vakaammalta. Mutta toisaalta mulla onkin vakio jouset ja vanhat iskarit vielä toistaiseksi.
Z-mo Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Tästä on aikaa nyt n.6 vuotta ja en tiedä olisiko tuulella ollut vaikutusta, mutta yleensähän nämä f-bodythan eivät herkkiä tuulelle. Olisiko perän downforce hieman kärsinyt luonnollisesti ja sitä on hieman vaikea kuvailla / muistella mut kuitenkin kyllä sen ajossa huomasi negatiivisella tavalla. Sanoisinko että auto tuntui kevyemmältä ja siten vähemmän vakaammalta. Mutta toisaalta mulla onkin vakio jouset ja vanhat iskarit vielä toistaiseksi. En tajua juuri mitään aerodynamiikasta, mutta vois helposti kuvitella että normiajossa ajo-ominaisuudet menis parempaan suuntaan ilman spoikkaa. Matalat autot ei herkkiä tuulelle, ja ilman spoikkaa auto on entistä matalampi. Pienempi ilmanvastus = periaatteessa parempi kiihtyvyys sekä pienempi polttoaineen kulutus. Ja ehkä tärkeintä, korkeampi huippunopeus. Down forceahan se tuo, mutta kuinka paljon mahtaa painaa auton perää siinä 100km/h vauhdissa? Ehkä tähän joku spoikaton Firebird kuski tohtii laittaa omia kokemuksiaan...
Fenix Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Muistelisin että eroa alkoi huomaamaan jos 70-80km/h jälkeen....näin siis vakio alustalla. Varmasti madallettulla autolla ero pienempi samoissa "laillisissa nopeuksissa". Kulutus ja huippunopeus varmasti paranee hieman ilman spoilereita ja ilmasvastuksia. Esim. bugati veyronin huippunopeus testeissä taisivat poistaa myös sivupeilitkin. Toisaalta makuasia ton ulkonäön suhteen ja varmaan voi spoileri lyhentää hieman jarrutus matkaakin kovissa nopeuksissa 150->0 kun painaa autoa alaspäin ja näin antaa pitoa takarenkaille siinä missä jäykempi alustakin, kun auto ei nyökkäile. Mutta kaikki on marginaalista ja nopeuksista riippuvaisia. Haluaisin kuitenkin painottaa että ei se ajaminen mitenkään kurjaksi muuttunut, mutta eron kuitenkin huomasi.
balez Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 En tajua juuri mitään aerodynamiikasta, mutta vois helposti kuvitella että normiajossa ajo-ominaisuudet menis parempaan suuntaan ilman spoikkaa. Matalat autot ei herkkiä tuulelle, ja ilman spoikkaa auto on entistä matalampi. Pienempi ilmanvastus = periaatteessa parempi kiihtyvyys sekä pienempi polttoaineen kulutus. Ja ehkä tärkeintä, korkeampi huippunopeus. Down forceahan se tuo, mutta kuinka paljon mahtaa painaa auton perää siinä 100km/h vauhdissa? Ehkä tähän joku spoikaton Firebird kuski tohtii laittaa omia kokemuksiaan... radalla ilman spoileria ihan kohtuu aikoja.. en havainnut mitään levottomuuksia enkä sen kummempia. tosin mun formulassa oli alustassa aika paljon kilkettä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään