Jump to content

turbiini

Guest pile

Recommended Posts

Kirjoitettu

onkos porukoilla mitään turpiinia mikä kestää ja kestää niin ja laatikko on tietysti se th700r4

Kirjoitettu

Kyllä toi vakio turbiini kestää ihan tajutonta rääkkiä. Saattaa alkaa luistaa liikaa ku tulee enemmän vääntöä.

En oo meiän porukassa viel kuullu et kukaan olis käyttäny kunnon stall turbiinia. Suurin syy sen käyttöön lienee sitten se että pääsee liikkeelle myös jyrkemmillä nokilla, eikä niinkään se että vakio ei kestäis.

Kirjoitettu

no mulla kuitenkin on ns. corveten turbiini ja ei pysy painoissa tasapainoitus maksaa 180 euroa kerta niin nyt on sen varran mitta täynnä että enää ei painoiteta vaan pitäis saada sellainen että kestää ja on vielä normaalisti ajettava

Kirjoitettu

Kunnon turbiinista ei oo omakohtaista kokemusta(itellä tci:n tekele).Mitä oon jenkkipalstoilta lukenut,niin tuntuvat kehuvan Prescion industriesin Vigilante turbiinia.Haittana hinta n.700$.Mutta nythän taaleri on edullinen....

Kirjoitettu

joo vigilantea olen katsellut itsekin mutta hinta vähän kirpaisee ja kun en ole löytänyt mistään mikä olisi ylin teho/vääntö mitä se suosiolla kestää takuuhan näyttäis olevan 2 vuotta että se kertoo jo jotain että tehdas luottaa tuotteeseensa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...