Jump to content

Kaikenkattavaa korjaamoa Suomessa?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on yksi -85 Firebird, joka tarvitsee laittoa ja mietiskelen sen korjauttamista kerralla kuntoon.

Löytyykö Suomesta hyviä liikkeitä, jotka tekevät autolle melkein mitä tahansa saman katon alla?

Triangle-Motoria olen miettinyt, mutta siellä lähinnä entisöivät auton täydellisesti, ja itse haluaisin autoni vain hyvään käyttökuntoon.

Kirjoitettu

Kunnollinen maalaus pohjatöineen sekä tekniikanvaihto on jo sellasia hommia, että korjaamossa tonnit paukkuu sellasta tahtia ettei ainakaan oma lompakko kestäis.

Jos etsit vaan kohtuu siistiä käyttöpeliä, niin osta ehdottomasti jo "valmis" auto.

Kirjoitettu

jos nuo kaikki pitää teettää korjaamolla niin ei 10000 oo kyllä kaukana ???

Kirjoitettu

Riippuu tuosta "ihan vähän koritöitä"  ::)  mutta ei lähelläkään 10k€  :)

Mut pitäis nähdä projekti ennen kun voi (kannattaa) lyödä hintahaitaria  :-\

Kirjoitettu

Riippuu tuosta "ihan vähän koritöitä"  ::)  mutta ei lähelläkään 10k€  :)

Mut pitäis nähdä projekti ennen kun voi (kannattaa) lyödä hintahaitaria  :-\

mikä korjaamo noin halpa.

korityöt??

ylimaalaus pohjineen 2000e

tuulilasin vaihto, lukkojen vaihto, ikkunaan uusi veivimekanismi, penkit 1500e

isompi kone vaihettuna 2500e

tekniikkaa? + pakoputkisto 1000e

tosta tulee jo 7000? varovasti laskettuna

Kirjoitettu

Mulla on yksi -85 Firebird, joka tarvitsee laittoa ja mietiskelen sen korjauttamista kerralla kuntoon.

Täällä Kokkolan suunnalla aloittanut firma joka tekee moottorin koneistuksista maalaukseen asti saman katon alla, laita kyselyä

http://www.classicpark.fi/

• 1 month later...
Kirjoitettu

Lukkojen vaihto on tosi iisi homma tehdä itse. lähinnä ovipahvien irroitus oli vaikein rasti ettei hajoita mitää, kun on ikäänkuin kiskoilla ylöspäin nostaessa. puolen tunnin homma vaihtaa oven lukot, mut takakontin lukkoa en ole vaihtanut.

Lukot itsessään ovat halpoja ostaa...perus jenkki kamaa.

Ikkunan veivi mekanismistä en ole varma, mut kait senkin päivässä tekee ja näin säästä rahaa itse tehtynä m/

Kirjoitettu

yksi tulee kyllä mieleen jossa voi kaikesta sopia ja ainakin kannattaa kysyä. :) Arto Heinänen Rovaniemi. todella pätevä kaveri ja häneltä löytyy "hovi" maalarikin tietääkseni.

On laitellut kaikki minun autot kuosiin ja on pelkästään hyvää sanottavaa

• 11 months later...
Kirjoitettu

Aloitusviesti on vähän vanha, sillä nykyään on eri Ponco alla.. mutta Pontiaceja huoltavia korjaamoja olisi kiva kuulla, kun tuntuu että kaikkialta tulee vastaukseksi "ei osata" tai "ei ole työkaluja". Ja itsekään en pysty kovin kummoisia korjauksia tekemään.

Uuden ponun projektia olen kivasti saanut pienennettyä Kouvolan Autoprossa, mutta kaikkea ne ei sielläkään osaa tehdä.

Perushuollot ja esim. lukkojen vaihto onnistuu siellä näppärästi.

Tällä hetkellä autoon vaihdetaan suuttimia ja saranoiden tappeja Paimelan Paronissa.

Kokemuksia paikasta? Ensimmäistä kertaa vein auton sinne.

Eniten suomalaisissa korjaamoissa harmittaa se, että yksi asia osataan korjata yhdessä paikassa, toinen asia taas toisessa.. eli aikamoista ajelua ympäri etelä-Suomea tämä on ollut, ja aikojen varaamista.

Olen ollut yhteydessä joihinkin fbodyclubin jäseniin, jotka osaa laitella. Luultavasti vien jossain vaiheessa tällaisille henkilöille autoni huoltoon.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...