Jump to content

BW 9-pulttisen perän tiiviste

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sarjassa tyhmiä kysymyksiä:

kun tuohon perään pitäisi vaihtaa uudet öljyt niin sinnehän on uusittava myös tiiviste samalla? Eikö totta?

• 1 month later...
Kirjoitettu

mistä tota sais tilattua halvalla ei löydy peruskaupoista??

Tiivistemassaa?

Ihan motonetkamaa mun mielestä

Kirjoitettu

Tiivistemassaa?

Ihan motonetkamaa mun mielestä

tota tiivistettä.. ei oo missää netin vauhtikaupas ja ruveta nyt soittelemaan ympäri suomea ja tilaamaan tiivaria pelkästään. skinnarsilla on mutta olis nätti ottaa jostain samalla ja varmasti halvemmalla!?

Kirjoitettu

Us partsissa oli hyllyssä kun ostin viime kesänä. tarkista ensin onko GM:n 10-pulttinen vai Borg Warnerin 9-pulttinen perä, jos 3:s koppanen.

kuitit olen säilönyt tallille ja en pysty tältä seisomalta tarkistaa hintaa.

Mutta muistanko oikein että joskus pelkkä tiiviste ei ole aina pitänyt ja jotkut ovat suositelleet tiivistettä sekä tiivisteainetta yhtäaikaa.

Kirjoitettu

Just 2 viikkoa sit vaihdoin öljyt ja laitoin vaan mustaa Wurthin RTV-silikonimassaa ilman tiivistettä.Toistaiseksi pitänyt hyvin...

Kirjoitettu

Us partsissa oli hyllyssä kun ostin viime kesänä. tarkista ensin onko GM:n 10-pulttinen vai Borg Warnerin 9-pulttinen perä, jos 3:s koppanen.

kuitit olen säilönyt tallille ja en pysty tältä seisomalta tarkistaa hintaa.

Mutta muistanko oikein että joskus pelkkä tiiviste ei ole aina pitänyt ja jotkut ovat suositelleet tiivistettä sekä tiivisteainetta yhtäaikaa.

asia selvä pitänee vain tilata sieltä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...