Rebel Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2011 Sarjassa tyhmiä kysymyksiä: kun tuohon perään pitäisi vaihtaa uudet öljyt niin sinnehän on uusittava myös tiiviste samalla? Eikö totta?
5,7 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 mistä tota sais tilattua halvalla ei löydy peruskaupoista??
Nupa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 mistä tota sais tilattua halvalla ei löydy peruskaupoista?? Tiivistemassaa? Ihan motonetkamaa mun mielestä
5,7 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Tiivistemassaa? Ihan motonetkamaa mun mielestä tota tiivistettä.. ei oo missää netin vauhtikaupas ja ruveta nyt soittelemaan ympäri suomea ja tilaamaan tiivaria pelkästään. skinnarsilla on mutta olis nätti ottaa jostain samalla ja varmasti halvemmalla!?
Fenix Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Us partsissa oli hyllyssä kun ostin viime kesänä. tarkista ensin onko GM:n 10-pulttinen vai Borg Warnerin 9-pulttinen perä, jos 3:s koppanen. kuitit olen säilönyt tallille ja en pysty tältä seisomalta tarkistaa hintaa. Mutta muistanko oikein että joskus pelkkä tiiviste ei ole aina pitänyt ja jotkut ovat suositelleet tiivistettä sekä tiivisteainetta yhtäaikaa.
sachary Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Varmaan partsilta löytyy ja oisko ollut jotain vajaa 5e
TPI-5.0 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Just 2 viikkoa sit vaihdoin öljyt ja laitoin vaan mustaa Wurthin RTV-silikonimassaa ilman tiivistettä.Toistaiseksi pitänyt hyvin...
5,7 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Us partsissa oli hyllyssä kun ostin viime kesänä. tarkista ensin onko GM:n 10-pulttinen vai Borg Warnerin 9-pulttinen perä, jos 3:s koppanen. kuitit olen säilönyt tallille ja en pysty tältä seisomalta tarkistaa hintaa. Mutta muistanko oikein että joskus pelkkä tiiviste ei ole aina pitänyt ja jotkut ovat suositelleet tiivistettä sekä tiivisteainetta yhtäaikaa. asia selvä pitänee vain tilata sieltä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään