Jump to content

Takalasin tummennus

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli siis takalasin tummennuksesta. onkos porukka tummentanut itse vai jossain liikkeessä? Itse tossa katselin tota takalasii ja tulin siihen tulokseen etten kyllä rupia toho urakkaan... persuksilleensa se menis kuiteski :-[

Kirjoitettu

Eikös Samppa83 ole noita muutaman tehnyt...

Mullakin tossa hyllyssä odottelee toi kalvo, pitäis kait jossai vaiheessa sekin saada laitettua.

Mutta, kunnolla asentamiseen taitaa vaatia, että ottaa takaluukun pois enkä tiiä jaksanko siihen nyt.

Kirjoitettu

Mää kyselin yheltä paikalliselta heebolta tota takalasin tummennusta nii 200€ pyyti pelkästä takalasista!! Sikamaista kiskontaa >:( >:(

Kirjoitettu

Siis pelkästä takalasista 200euroo... pelkästä takalasista, ei jumalista !!! Aiva tajutonta touhuu... mistä päin suomee kyselit?

Kirjoitettu

Oletkos Juha lustigilta hintaa kyselly.. Ei pitäis ainakaa 200 maksaa.

Ite tummentelin tost omast, ja voin sanoo et vittumainen on operaatio.. Mitä useammasta liuskasta sen teet, sitä paremi jälki tulee ja helpompi asentaa. Ite tein 4:jästä osasta.. Olis tartten kyl ol muutama osa enemmän.. Nii ja Lasi kannattanee ottaa pois autosta ko tummennat. Ei oo meinaa mukavaa asennella takaluukussa.. Mut jos oles johonki autoon ennen tummentanu, niin eiköhän tuoki onnistu..

Kirjoitettu

Maksaa rutkasti tummentaa tuon kokoinen ja muotoinen lasi (siis kalvolla). Pystyy tekemään myös yhdestä palasta, mutta asentajan pitää olla taitava ja kalvon ammattilaatua, joka kestää kuumennuksen lasin muotoon.

Kirjoitettu

Onkos kellään muulla takalasinlämmitintä? Veikkaampa, että kalvotuksen vuoksi minulla ei toimi kun muutama raita. Olishan se ihan kiva jos lämppäri toimisi kun ainakin toistaiseksi joutuu talvella ajamaan Ponulla ja se takalasi on aika laaja alue raaputeltavaksi puhtaaksi.

Kirjoitettu

Eipä muuten mullakaan toimi ne kaikki langat vaikka ei oo tummennustakaan jää siihen keskelle takalasia sellainen sulamaton raita ja ei se muutenkaan oo kovin tehokas ehkä huurun poistoon :(

Kirjoitettu

mulla makso sen 140€ kaikki lasit töineen.. ja hyvää jälkeä tuli... =) oli hyvä, kun kävin yhessä vaiheessa katsomassa, että miltä näyttää.. tummentaja tuumasi, että oikea etulasi pitää tummentaa uudestaa vaikka minä en nähnyt siinä mitään virheita :D Pikkutarkka ainakin oli :)

Kirjoitettu

Mulla on takalasin lämmitin ja näyttäähän tuo jotensakin toimivan :)

Kirjoitettu

Onko sulla Neo sivulasitkin tummennuttu, mitä maan mukavat polliisi sedät siitä sanovat? Mulla käskivät edellisestä autosta repiä kalvot #vettiin... >:(

Kirjoitettu

Jepsis. Tarkoitin, että asennuksen yhteydessä sen lämppärin rikkoo helposti.

Kirjoitettu

En usko että maksaa vaivaa itse tuota tummennusta tehdä. Itse teetätin täällä Oulussa, maksoi 130€. Pojat laittoivat 1½ tunnissa 3M:n tumminta kalvoa ja yhdestä palasta tekivät. Oli kyl sivustakatsojana sen verran vaativan näköinen urakka että hymyssä suin maksoin heidän pyytämän rahan. Lopputulos on niin uskomattoman siisti että näyttää ihan mustalta sävylasilta, mistään kohtaa ulkoapäin ei huomaa että kyseessä on kalvo. Kuvia on mun kotisivuilla.

Kirjoitettu

kuka laittoi oulussa? pitäs itellekkin laittaa ku on niin helkutin viilee toi musta nahka kun seisoo auringossa päivän auto.

Kirjoitettu

Tälläinen resepti löysi tiensä mun takalasiin: pari desiä mustaa maalia sekä kirkasta lakkaa, maaliruisku ja kliini takalasi. Maali ja lakka sopivassa suhteessa jolloin lasista näkee myös lävitse. Hintaa ehkä 10e.

Kirjoitettu

No nyt löyty "kaverinkaverinserkunkaima" joka laittaa lasit tummaks

viikonloppuna! ja hintakaan ei oo paha! :D

Takalasiin 5%kalvo ja sivuille 35% :P

Kirjoitettu

No nyt löyty "kaverinkaverinserkunkaima" joka laittaa lasit tummaks

viikonloppuna! ja hintakaan ei oo paha! :D

Takalasiin 5%kalvo ja sivuille 35% :P

Kateeksi käy :'( Tietääkö kukaan porista tummenfirmaa??? Apuva

Kirjoitettu

Tälläinen resepti löysi tiensä mun takalasiin: pari desiä mustaa maalia sekä kirkasta lakkaa, maaliruisku ja kliini takalasi. Maali ja lakka sopivassa suhteessa jolloin lasista näkee myös lävitse. Hintaa ehkä 10e.

Eli tintataan lasi. Siihen on olemassa oma lakkansa. En vaan tiiä mistä saa.

Kirjoitettu

Saako sivulasit tosiaan tummentaa? Tallilla ois ruisku eli takalasin vois ainakin tummentaa.. 8)

Kirjoitettu

toi resepti on myös joka toisen bemun takavaloissa =)

Kirjoitettu

Mulla oli ostettaessa takalasi tummennettu kalvolla ja myös takalasin lämmitin toimii hyvin. Että ei kalvo ainakaan mulla ole sen lämmittimen toimintaa haitannut.

Kirjoitettu

Onko sulla Neo sivulasitkin tummennuttu, mitä maan mukavat polliisi sedät siitä sanovat? Mulla käskivät edellisestä autosta repiä kalvot #vettiin... >:(

Kyllä on sivulasikki.. ja noita voi jopa sanoakki tehdastummennuksiksi.. varmasti sanon ku skoudet pidättää.. 8)

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Lähdin aamulla pistäytymään espoosta Pieksänmäellä menomatka oli 10 aurinkopaistaa V8 laulaa ja silleen...Mutta tullessa.Olen lähdössä ohittamaan rekkaa vauhtia hivenen yli rajoituksen(120km/h) ja siinä ne on saan jarrutettua ja vedettyä takaisin rekantaa.Liikkuvapoliisi katsoo kuin ET kaula ainakin veny samallatavalla.Vetävät maijalla uukkarin vilkut päälle ja perään.Matkantekoni katkeaa ja saan juttuseuraa parista sinivuokosta.Pyytävät ne normaalit ajokortin ja rekisteriotteen.Eivät saaneet mitattua nopeutta.Näin konstaappeli ilmoitti onnekseni.Kuitenkin ikkunoiden tummennukset lähtee etuovista.JA KUN JUST SAIN LAITETTUA TUMMENNUKSET.

Ihan vaaleet.Tietenkin laskin ikkunat alas ennen kuin ne pysäyttivät , mutta tahtoivat nähdä etulasit joko siinä tai asemalla ja valitsin eka vaihtoehdon.Vieläpä pokkana väitin , että eikö saa tummentaa????

Johon liikkuva totesi ,että tietäisin asian koska yritän vielä jemmailla lasejani.

Kyllä tututtaa ja vielä jatkoa ajatellen rekisteri-otteessa yli puolet tekstiä mustekynällä jostakin pikku tummennuksesta.Viimeisin lause otteessa: ikkunantummennukset poistettava ennen suraavaa käyttöä.Eli ensi kesä ilman tummennuksia ,eväthän ne niin hyvin käyneetkään mustaan firebirdiin.

Tapahtui joskus kesällä...

^Neo^ ei onnistunut mulla ainakaan ja oli kuin tehdas tummennukset.

Nyt on tummennettu "vain " takalasi ja HUOM. yhdestäpalasta tehty.maksoin jotain 300€ olihan se hinnakas mutta kaveri osaa hommansa.

Kirjoitettu

Mulla on rekkariotteessa mainittu lasintummennukset erikoisehdoissa. Ovat tosin ihan tehtaalta peräisin eli tosi vaaleet.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...