Jump to content

jarrupalat

Jake

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ratapäivää ajateleen, kertokaas mitkä jarrupalat kannattas vaihtaa 3geniin? Kaikki varmaan tietää kuinka p*skat jarrut näissä on, jospa palojen vaihto auttas edes vähän ainakin jarrujen häipymistä..

Kirjoitettu

EBC greenin palat pitäis olla hyvät. mulle tulee sellaiset. maksoi 80/100 eteen/taakse(isot levyt)

Kirjoitettu

Radalla Greenit ei toimi, mulla on ne. Performance Friction Carbon Metallic palat ovat hyvät ja vielä parempi olisi vaihtaa ratapäivällä alle jotkut kilvanajoon sopivat palat. Levyt kyllä kuluu sitten nopeasti.

Kadulla EBC Green on ok.

Kirjoitettu

Radalla ei tunnu kestävän mitkään palat jotka on tarkoitettu siviililiikenteeseen. Kuten Peep sanoi, kannattaisi varmaan vaihtaa race-paloihin ratailoittelun ajaksi. Mutta niillä race-paloilla ei taas voi ajaa normaaliliikenteessä, kun ne vaatii korkeahkon lämpötilan toimiakseen.

Kirjoitettu

kannattaako tollasilla metalli paloilla tuhota jarrulevyt yhden ratapäivän takia?

Kirjoitettu

Mulla on muistaakseni noi carbon metallit edessä ja on jotenkin tunnottomat kylmänä.

Kirjoitettu

Onko täällä kokemusta EBC'n keltaisista tai punaisista paloista ? Ehkä pitäis vaihta greenit keltaisiin ?

http://www.ebcbrakes.com/Automotive.html

Katukäyttöön tarkoitetut carbon-metallic palat ei tuhoa levyä. Olen käyttänyt kahden eri valmistajan c/m paloja, PF ja sitten ne jotka tulee BAER kit'in mukana. Jälkimmäiset olivat parhaat, toimivat tosi hyviin myös radalla. Mutta en tieda niiden valmistajaa ja ne kului myös nopeasti, n. 10 000 km.

Kirjoitettu

Ite tilasin/tilaan VGX:n semi-metallit (taakse) ja PowerStopin semit (eteen)... katsotaan, onko mistään kotoisin. Katuajoon.

Pakko kokeilla, kun suht edukkaat ovat ($69 yhteensä).

Kirjoitettu

Tilasin RP:stä VGX:n palat ja sain Hawkin palat. Ei kokemuksia vielä kun ei oo päässy puikottaa >:(

Joku tais mainita että ne vähän jää vikisemään? powerstop-levyjen kanssa... vikinä ei haittaa, kunhan pysähtyy.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...