Fenix Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2011 Us parts osia 350 tpi -89 moottoriin keväällä 2011 -Lampda anturi 41e. -TPS (kaasuläpän asentoanturi) 42e. -IAC (tyhjäkäyntiventtiili) 129e. Jos ketään askarruttaa kyseisten osien hinta ja vauhtiputkat ovat vaikkapa kiinni (ilta / vkonloppu). Noi siis us parts hintoja.
Minimies Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Taitaapi tulla rokkiautosta kotiovelle huomattavasti halvemmalla......
porkkana Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Taitaapi tulla rokkiautosta kotiovelle huomattavasti halvemmalla...... Mutta jos haluaa pitää huonossa tapauksessa auton ajossa niin joskus on kaivettava kuvetta
Fenix Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Noh us parts on lähellä ja racer's placessa ei aina osia yhtä hyvin hyllyssä. ja ainakaan mun kohdalla kärsivällisyys ei ole mun vahvuuksiani vaan kaikki pitää saada nyt eikä heti kun inspiraatio / hulluus iskee
rokzetä Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Us parts osia 350 tpi -89 moottoriin keväällä 2011 -Lampda anturi 41e. -TPS (kaasuläpän asentoanturi) 42e. -IAC (tyhjäkäyntiventtiili) 129e. Jos ketään askarruttaa kyseisten osien hinta ja vauhtiputkat ovat vaikkapa kiinni (ilta / vkonloppu). Noi siis us parts hintoja. IAC kyllä todella rasvasen hintanen
Nupa Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Pitäskö ostaa pari iaccia varastoon
z 28 jari Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Taitaapi tulla rokkiautosta kotiovelle huomattavasti halvemmalla...... Ko. osat Ac Delcoina rokkiautosta 141.41€ pälle tullit ja alv:it ->~180€ koko paska veroineen yms.
Fenix Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Ei sähkö osia, mutta täydellinen jarruvajeri setti joka koostuu 3:sta vaijerista jäsenhintaan 110e us parts. (n.30e per vaijeri 3gen joka nurkassa levyt setti) ja pcv venttiilli 2.5 tai 3.5 e. Ebc red stuff kevlar jarrupalat eteen n.160e. ja taakse 80e pari muistaakseni.
Nupa Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 partsin hinnat näkee kätevästi niitten nettisivuilta osahaulla, hinnoista sit pinnat pois ehkä ...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään