Jump to content

mistä -89 camaron puskurin "grilli"

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko jossain myynnissä kokonaista reunaa noiden kahden reiän tilalle kun se on vain muutamalla ruuvilla kiinni tuo muovinen kehys puskurissa ja kilpi keskellä -> leikkaa sen kilven takaosan pois ja laittaa yhden ison aukon puskuriin...?

camraato.JPG}

Kirjoitettu

En ole varma ymmärsinko täysin mitä meinaat, mut jos mä olisin camaro mies, niin harkitsisin mustan levyn asentamista tohon keulan suvennykseen jossa on reikiä.

En tarkoita niitä kamalan näköisiä tuning verkkoja, vaan jotain saman laista mikä on esim. yaris verson keulassa ja leikkaisin siihen aukot valoille.

http://www.avtobazar64.ru/photos/6ffa3c1eeeb1021d587ea9d4cee93f23.jpg

Vois tulla hieman häijyä mad max tyyliä \m/

Koneistaja / LVI heppu tai ihan vain tee se itsemies poralla tai pylväs porakoneellakin voisi tehdä sen itse ja maalata mustaksi.

Kirjoitettu

Niitten reikien kautta se auto ottaa ilman koneelle ja syylärille, joten ei niitä hirveesti kannata alkaa levyllä peittelee.

Sen takia esim. 1LE-Camaroissa ei ollut sumuvaloja, koska haluttiin maksimoida auton hapen saanti. Sumarithan on juurikin niissä rei'issä.

En kyllä ole varma puhutaanko samoista rei'istä, mutta en muitakaan reikiä Camaron keulasta löydä...

Kirjoitettu

Niitten reikien kautta se auto ottaa ilman koneelle ja syylärille, joten ei niitä hirveesti kannata alkaa levyllä peittelee.

Sen takia esim. 1LE-Camaroissa ei ollut sumuvaloja, koska haluttiin maksimoida auton hapen saanti. Sumarithan on juurikin niissä rei'issä.

En kyllä ole varma puhutaanko samoista rei'istä, mutta en muitakaan reikiä Camaron keulasta löydä...

itellä on nuo sumarit nakattu mäkeen kilven reunoilta ja tuossa porkkanan kuvassa olis justiin sellanen mitä tarkoitin mutta tuo ritilä vielä kokonaan pois ja jättäis pelkän kehyksen mutta onkohan tuo keula auki tuon ritilän alla? omassa on ainakin kilven takana puskurin muovia sama kuin mitä tuossa ite postaamassani kuvassa keskellä lukee camaro.. jossain oon nähny rosterisen kehys pellin camaron keulalla ja kokonainen iso ilmareikä keulassa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...