Guest camu88 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Millähän lailla tuo Camaron vaihdekepin nuppi on kiinni, kierre, jokin lukitusruuvi, sokka....mitään kun ei ulospäin näy. Tarvitsis saada nuppi irti kun pitäisi saada konsoli pois paikoiltaan.
Crisis Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Firebirdistä lähtee konsoli irti purkamatta keppiä. Konsolin alla on ruuvit jolla se "nahka" on siinä keskikonsolin ja kepin välissä kiinni... mä otin vaan sen irti.
Soppa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Eipä oo Camarossa sitä nahkapussia... Itekki oon joskus miettiny tota nupin irrotusta, että sais kunnolla putsattua sen levyn siitä, vaan en ole keksinyt...
Arska Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Chiltonin kirjastakaan ei löytyny ohjetta, kuva on mut niin pieni ettei saa mitään selvää. Nupin irroitus vaan sivuutetaan konsulin purussa. Kai amerikkalaiset on meitä viisaampia
Msk383 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Use the force! Mulla on ylimääräinen (ja halpa) shifteri jos hajoaa .
Guest camu88 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 oletkos Mikko käyttänyt sitä forcea siihen Paxtoniinkin, kun sekin on irti ja myynnissä ;)
Msk383 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Sitä on vaan kiillotettu forcella .
GT Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Mulla ainaskin lähti se lukitusnuppi vetämällä ylöspäin irti sen alta paljastu lukkorengas. Autona 84 Camaro.
Guest camu88 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Sitä minä jossain vaiheessa mietin, mutta en tohtinut kuitenkaan "repiä" sitä painiketta. Olisi sitten vain harmittanut jos olisi mennyt rikki eikä siitä olisi ollut mitään apua.. :'( Eli tätä sitten koitetaan uudemman kerran.
Guest Jukka Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Mulla on siinä nupissa pieni kolo (nupin etupuolella, eli ei näy kuskin paikalta) jossa on u-mallinen pieni sokka joka lähtee esim pienellä ruuvarilla kampeamalla irti. Laita vaihde vaikka ykköselle (virta pois päältä!) niin saat työ tilaa. sitten nupista vain kiinni ja !hupsis! kun lähti kevyesti. auto 89 camaro
Soppa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Onkohan lukituksessa jotain eroa sillä, että minkä muotonen nuppi on? Irocissa on ainakin neliskanttinen ja joissain Camaroissa olen nähnyt pyöreitä.
Guest camu88 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2004 Hyvä, nyt on ohjeita, enään ei taida olla kuin omista "taidoista" kiinni..
GTA-57 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2004 olikos se niin et siinä missä taito loppuu otetaan voima avuksi
Guest camu88 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Niin tai suurennetaan työkaluja, tai ainakin pidennetään vartta
Guest pile Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2004 kouluaikana meillä oli yks opettaja jonka lempinimi oli "kaveri" ja se sai nimensä siitä kun se aina vertasi että kun "kaverin" järki ei riitä niin leka suurenee.
Msk383 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Selvisikö se nupin irroitus? Siellä nupissa on sellainen klipsi joka pitää poistaa, sitten se lähtee kun vaan vetäisee.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään