Jump to content

TH-700 vaihdevipu

Guest camu88

Recommended Posts

Kirjoitettu

Millähän lailla tuo Camaron vaihdekepin nuppi on kiinni, kierre, jokin lukitusruuvi, sokka....mitään kun ei ulospäin näy.

Tarvitsis saada nuppi irti kun pitäisi saada konsoli pois paikoiltaan.

Kirjoitettu

Firebirdistä lähtee konsoli irti purkamatta keppiä.

Konsolin alla on ruuvit jolla se "nahka" on siinä keskikonsolin ja kepin välissä kiinni... mä otin vaan sen irti.

Kirjoitettu

Eipä oo Camarossa sitä nahkapussia... Itekki oon joskus miettiny tota nupin irrotusta, että sais kunnolla putsattua sen levyn siitä, vaan en ole keksinyt...

Kirjoitettu

Chiltonin kirjastakaan ei löytyny ohjetta, kuva on mut niin pieni ettei saa mitään selvää.

Nupin irroitus vaan sivuutetaan konsulin purussa.

Kai amerikkalaiset on meitä viisaampia :-[

Kirjoitettu

Use the force! Mulla on ylimääräinen (ja halpa) shifteri jos hajoaa ;).

Kirjoitettu

oletkos Mikko käyttänyt sitä forcea siihen Paxtoniinkin, kun sekin on irti ja myynnissä ;) ;)

Kirjoitettu

Mulla ainaskin lähti se lukitusnuppi vetämällä ylöspäin irti sen alta paljastu lukkorengas. Autona 84 Camaro.

Kirjoitettu

Sitä minä jossain vaiheessa mietin, mutta en tohtinut kuitenkaan "repiä" sitä painiketta. Olisi sitten vain harmittanut jos olisi mennyt rikki eikä siitä olisi ollut mitään apua.. :'(

Eli tätä sitten koitetaan uudemman kerran.

Kirjoitettu

Mulla on siinä nupissa pieni kolo (nupin etupuolella, eli ei näy kuskin paikalta) jossa on u-mallinen pieni sokka joka lähtee esim pienellä ruuvarilla kampeamalla irti. Laita vaihde vaikka ykköselle (virta pois päältä!) niin saat työ tilaa. sitten nupista vain kiinni ja !hupsis! kun lähti kevyesti. auto 89 camaro

Kirjoitettu

Onkohan lukituksessa jotain eroa sillä, että minkä muotonen nuppi on? Irocissa on ainakin neliskanttinen ja joissain Camaroissa olen nähnyt pyöreitä.

Kirjoitettu

Hyvä, nyt on ohjeita, enään ei taida olla kuin omista "taidoista" kiinni.. ;)

Kirjoitettu

olikos se niin et siinä missä taito loppuu otetaan voima avuksi ;)

Kirjoitettu

Niin tai suurennetaan työkaluja, tai ainakin pidennetään vartta ;D

Kirjoitettu

kouluaikana meillä oli yks opettaja jonka lempinimi oli "kaveri" ja se sai nimensä siitä kun se aina vertasi että kun "kaverin" järki ei riitä niin leka suurenee.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Selvisikö se nupin irroitus? Siellä nupissa on sellainen klipsi joka pitää poistaa, sitten se lähtee kun vaan vetäisee.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...