Jump to content

mikä motti

Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

kansien valu nro 333882 TAI 393882

lohkossa: 3970010

Mikä mahtaa olla tuo motti?

Tavitseeko arvon raati lisätietoja?

Kirjoitettu

mitä vielä pitäis löytää että sais jotain käsitystä että missä tuo moottori on alunperin palvellut?

Kirjoitettu

Mä en noista kääpiöistä tiedä,mutta isolohkoissa on vasemman kannen alla etupäässä hiottu kohta,missä kolmen kirjaimen stanssattu koodi se kertoo,mistä ja minkä tehoinen.Esim. mulla CGV= vm.70,teho 345,koko 454,manuaali ja isokoppainen.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Kyse on kirjain-numeroita-kirjain sarjasta joka löytyy lohkosta apukuskin puoleisen kannen etupuolelta. Kirjaimet ovat noin 5-6mm korkeita. Koodi päättyy kahteen tai kolmeen kirjaimeen, kansien numeroinnista päätelleen kolmeen kirjaimeen. Mailaa tänne niin ihmetellään yhdessä. Nämä viimeiset kirjaimet tunnetaan nimellä "engine suffix code" joka siis kertoo moottori-vaihteisto-kori-saastelaite -tiedot

Siitä samasta löytyy myös pienemmillä kirjaimilla (useimmista koneista, ei kaikista) myöskin auton VIN eli sama numerosarja kuin kojelaudan päällä olevasta peltikyltistä. Osassa 70-luvun autoja tästäkin voidaan päätellä koneen koko ja tehot.

• 1 month later...
Kirjoitettu

mulla imarissa on 18436572. mistä mahtaisi olla :'(

On muuten kokomoottorin sytytysjärjestys.. ;D

Tbi imarissa ja muutamassa kaasari-imarissa nähny samat.. Ei tartte kirjaa ku kytkee tulpanjohtoja..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...