Fenix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Itse en haluaisi käärä liinoja sarjojen ympärille ja taannoin luin että esim finnairin pajalla oli eräs henkilö pinnoittanut omat peltipakosarjansa jollakin alumiini seoksella. Duunikaverin naapuri sekä veli on siellä töissä lentokone mekaanikkona ja toinen pajalla ja kun tulee ajankohtaiseksi aion kysyä jos pinnottaisivat mullekin firabelinä pientä korvausta vastaan. Kenelläkään kokemusta vastaavista ja toimivistapinnoitteista jotka eivät päästä paljoa lämpöä läpi, ovat pitkäikäisiä ja "suhteellise edullisia"?
pantera Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 näistä pintajutuista on jo monta vanhaa topiikkii.. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=32669.0
Z-mo Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Mulla oli vanhan koneen peltisarjoissa Black Satin-niminen keraaminen pinnoite. http://www.martelius.com/index.php?module=ekauppa&type=2&product=TL-BHK250 Litrahinta aineella on ihan miehekäs. Ihan siistiksi tekee kyllä pakosarjat, eikä pelkoa ruostumisesta niin kuin taitaa liinojen kanssa olla vaarana. Aineen tehosta en osaa sanoa, en suorittanut missään kohtaa teknisiä lämpötilamittauksia...
Fenix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kiitoksia vastausista ja oivalsin että kun uusin koko putkiston, niin voi siinä samassa pinnoite kylvyssä uittaa kaikki väliputketkin, kuitenkin putket suljettuina ettei sisäpinta-ala pienene, jos vaikka antaisi putkistolle vuosia lisää ikää ja näyttäisihän se myös komealle. Jos se on vielä mahdollista finnairilla.
Nupa Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Jos sulla on vain kesäkäytössä niin osta suoraan pinnoitetut, kestää ihan ok. Onk sul antaa noitten finnairin kaverien nimet ja numerot, mullaki olis muutama osa mihin vois kysästä käsittelyä...
Fenix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Duuni kaveri 61 vuotias herra Kalevi on mun ainoa yhdys henkilö heihin ja voin pyytää et kysyy asiasta enemmän. Kerron heti teille kun voin. mielelläni autan mikäli mahdollista ja he pääsevät käyttämään kyseisiä pinnotteita. Kysyn heti huomenna ja luulen et ihan konjakki pullo riittäisi korvaukseksi.
somnamnaa Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kysyn heti huomenna ja luulen et ihan konjakki pullo riittäisi korvaukseksi. Kaleville vai työn suorittajalle?
Fenix Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Finnairin kaverille eli työn tekijälle tottakai. vaatii varmaan hieman omaa palkonta aikaa tuskin omasta lompsasta pois mikäli pääsee kyseisiin aineisiin käsiksi...vain omasta vapaa-ajasta. Voi olla et siellä päässä pyytää niiden omaa maalaria jne. tekee homman joka erikoistunut asiaan. Kysyn ensin huomenna , mutta mitään tehtailua en voi toistaiseksi luvata ennen kuin saan asiasta varmuuden. Jos näin niin itse en tarvitse provikoita. Varmaan ottaa viikon saada selvyys ja fakta tietoa aisiasta...enhän voi painostaa ketään tekemään puhelua samantien asiasta.
Fenix Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Naapuri olikin lentäjä ja veli siitynyt jo eläkkeelle. Kysäsen vielä eräältä toiselta henkilöltä joka saman firman mekaanikko. Jos hänkin eläkkeellä jo niin Marteliuksen satiinia sitten. Kiitti muuten vinkistä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään