Guest pile Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 onko kellään tieros sivustoja tai jotain muuta tarkkaa faktaa eri valmistajien starttimoottoreiden fyysisitä mitoista nyt tarttis markkinoitten pienimmän ja samalla tehokkaan.huukerin pellisarjat ei ole näköjään tarkoitettu normaalin startin kanssa yhtä aikaa autoon kiinni
Hartigan Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Ei oo sivustoist tietoja,mut ite törmäsin ongelmaan kun omasta Ponusta paukahti startti n.vuos sitte. Ongelmana kiinnitykset,lohkosta löyty pultin reiät sekä suorakiinnitteiselle että vinokiinnitteiselle startille,mutta pieni tehostartti joka oli vinokiinnityksellä ei sitten mennytkään tarpeeksi lähelle starttikehää joten jouduin ottamaan perinteisen mallisen startin.Jossa muuten siinäkin riitti puuhastelua,solenoidi oli niin iso ettei startti mahtunut paikalleen lohkon ja orgispakosarjan välistä...Vaihdoin sitten solenoidin kun ei hyllystä löytynyt siihen hätään pienemmällä solenoidilla olevaa starttia...(maaliskuu ja pakko saada kapine mahd.pian ajoon kun ei ollut muuta kulkuneuvoa..) Melkein kai paras olisi että marssit vauhtiputkaan vanhan startin kanssa ja vertaat siellä oleviin...
Guest pile Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 tuo näyttää pieneltä kuvassa mutta mittoja ei ole ja on proform:in tekele
Guest pena Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 http://www.allstarperformance.com/product.htm?prod=11 Kuten tuolla sun projektipuolella mainitsin ,että tappelin kanssa startin kanssa,niin mulla on tonnäköinen,ja siinä on hyvää eri asennuskulmat.Porasin kehälle lisää reikiä ja käänsin sen väärinpäin ja tuli paljon tilaa.Kaikilla vauhtiputkilla on noita hyllyllä,varmaan joku 150€.Jos haluat,voin viikonloppuna mittailla,minkäm kokoinen se on.
Guest pile Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 hyvältä näyttää jos vain viitsit mitata niin hyvä olis todennäköisesti tuo solenoori tulee eteen niin kuin kerroit mutta tuo laippa antaa tosiaan mahsollisuuden kääntämiseen.toisin kuin tuossa mun laittamassa mallissa
Msk383 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Mulla olisi yksi accelin ministartti ylimääräisenä, tosin ilman solenoidia joka maksaa n. 10-20e. Tee tarjous jos kiinnostaa.
Guest pile Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Mulla olisi yksi accelin ministartti ylimääräisenä, tosin ilman solenoidia joka maksaa n. 10-20e. Tee tarjous jos kiinnostaa. kuinka pitka/paksu se on ja saako kuvaa
Msk383 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Eipä ole mittoja tai kuvia mutta samanlainen se on kuin noi ministartit mitä RP myy. Solenoidi vaan kärähti joskus enkä ole vielä saanut hommattua, lue: jaksanut, uutta tilalle.. Juuri se mitä tarvitset pitkäputkien asennuksessa. Ihan ilmatteeksi en viitsi sitä kuitenkaan lahjoittaa mutta jos tarjous menee läpi niin voin pistää postiin.
Guest pile Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 mitat jos sais niin uskaltais sitten harkita
Guest pena Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Mä käyn ehtoolla mittailemassa tota mun pyöritintä sehän on samanlainen,eli miten mitat.Pituus ja paljonko solenoidin ulkokehään akselin keskeltä,muuta?
Guest pile Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 juu jos noi mitat sais ulomman kiinnityspultin kohdasta mitattuna siitä pituus taaksepäin ja korkeus sitten jos sais vielä paljonko itse tartti levii ulos päin kiitän jo etukäteen
Guest pena Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2005 kiinnityspultin keskeltä perään 19cm rattaan keskeltä solenoidin ulkokehälle 12.5cm rattaan keskeltä uloimpaan kohtaan 6-7cm Mulla on vähän paha mitata ihan tarkkaan kun on siinä se metallihuppu päällä ja kiinni metallisitellä ja tällä hetkellä toi mun on ylösalaisin(solenoidi alaspäin).Vakiona kehällä kolme säätöasentoa mutta helppo porailla lisää.
Guest pile Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2005 mittailin ja vertasin omaan isoon startiin ainoastaan pituus mitta oli mulla suurempi 21cm plus aksilan pää noin 3 cm konaismitta . 24cm pultinkeskeltä aksilanpäähän tuossa penan tartis olis tuo etu että sitä voi kääntää mutta nyt pitäis kyllä saada melkein kokeiltua ennenkuin tietää että sopiiko mistä ostit tuo startin.
Guest pena Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2005 joko Part Cornerista tai Racers Placesta,en muista,mut ne on kaikki samanlaisia halpiksia.Muuten vaikka lainaisin omaa mutta kun siinä on ne lämpöhuput päällä ei pysty mulkkaamaan eri asentoihin,entä toi msk:n juttu?Noita pitäisi olla kyllä niin paljon liikenteessä,että jollain sielläpäin olis irtonaisena näin talviaikaan.
Ilku Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Mulle kävi sillai, että jenkeistä tuli AC Delcon tehostartti, joka sopi hienosti kiinnitykseltään, mutta jäi rattaasta irti muutamia millejä (hassu juttu)eikä startti pyörittänyt konetta... No vanhasta startista otin sitten rungon ja vaihdoin vain sisuskalut. Ei tarvinnu lähettää takas! =) Miten voi olla heittoa noinkin vähän startin rungossa?
DC Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Eikös niitä vetolevyjä ole kahdella eri hammasmäärällä...
Salkki Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 On. En vain muista hampaiden määrää ulkoa.
Guest pile Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 joo 153 ja 168 hammasta.
BB Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 ainaki manuaalissa se pienempi (153 hamppinen).Hamburger teho startissa oli muistaakseni kahdet suorakiinnitys reiät,molempia hammaslukuja varten yhdet jos en aivan väärin muista.
T0ni Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Olikohan mulla sitten jotenkin väärä startti viimeksi kun se ei kestänyt kuin vaivaiset 2 kuukautta.. sitten se kirjaimellisesti possahti palasiksi siten että pelkkä solenoidi jäi käyttökelvolliseksi.
Ilku Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 mulla olis yx toimiva startti, en vain tiedä mihin se sopii. No mun autoon se ei sopinu, joten mennee uudempaan?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään