Jump to content

Recommended Posts

Posted

Seniorihan vaihtoi muistaakseni tuon holkin laatikon kardaanipäähän. Minkälaisilla työkaluilla tuo holkki lähti. Tähdensit tarkkuutta tuolla aiemmassa topikissa. Tarkoitus saada se kuntoon kesäksi

Posted

Itse asiassa itse en vaihtanut, vaan korjaamon setä. Jake on tiettävästi vaihtanut itse ? Joku erikoisulosvetäjä siihen tarvittaneen.

Muistaakseni korjaamon setä kaivoi vanhan ulos ruuvimeisselillä ja pihdeillä, ei kummonenkaan homma. Ja se stefa kannattaa vaihtaa samalla. Holkkia+stefaa saa ainakin Racers Placesta valmiina pakettina (tulee samassa lootassa...)

Posted

en oo vaihtanu holkkia, stefan vaihdoin. Katsompa Firebirdharrastajan raamatusta josko asiaa olis valaistu siellä..

Posted

... raamatusta ...

...sielläpä se totuus... ;D ;D ;D

:-[ Oho anteeksi, off-topic, mutta oli ihan pakko ::)

-edit- ...i'm afraid i am very very drunk...

Posted

kyllä, jokaisen firebird harrastajan Raamattu jonka päällä vannotaan uskollisuutta on Firebird Service Manual, noin 3" paksu sätkäpaperille painettu opus. 8)

Posted

...Raamattu jonka päällä vannotaan uskollisuutta on Firebird Service Manual... 8)

Hyvä että täsmensit ;)

:-[ ohooh, taas off-topic :-[ sorry...

Asiaa ;)

Posted

Jos oikein katsoin oliko kyseessä numero osa numero 89 tuosta jaken Jeesuskirjasta :)

Posted

husson jaska väitti että pitäs olla semmonen erikois ulos vetäjä, saadakseen ulos sen holkin. onko muilla tietoo.

Posted

kyllä, jokaisen firebird harrastajan Raamattu jonka päällä vannotaan uskollisuutta on Firebird Service Manual, noin 3" paksu sätkäpaperille painettu opus. 8)

mistähän tuon saa ja palkonko maksaa :(

Posted

Onnistuisko kätilö-ulosvetäjällä :o??

Posted

Jos oikein katsoin oliko kyseessä numero osa numero 89 tuosta jaken Jeesuskirjasta :)

Juuri se. Ja stefa on 88. osta molemmat samalla kertaa.

Posted

Kiitokset neuvoista :). Jos tuntuu etten sitä itse saa asennettua niin täytyy käydä Hartikaisen juttusilla Amerikan Cervisesä

Posted

Voihan siellä olla "Härski-Hartikainenkin", ainakin asentajissa on aika spedejä. 8)

Posted

takapään holkin vaihtoon käyttämäni työkalut ruuvimeisseli,pihdit,vasara ja vanha holkki apuna lyötäessä uutta paikalleen. ite otin vanhan pois näin,meisselillä väänsin holkin reunaa sen verran että sain kiinni pihdeillä ja sitten riuska riuhtaus ja a vot holkki pöydällä.

Posted

Noin se korjaamon setä teki homman tuohon minunkin lootaan... :D

Posted

kannattaa olla siinävaiheessa kun lyöt uutta holkkia paikoilleen sen verran tarkkana ettei lyö sitä liian pitkälle,ei tainnu olla mitään stopparia holkille,katsoo mallia entisestä.ei siinä mitään ihmeellistä ollu moisessa hommassa.

Posted

Hyvä vinkki, tarkkuus ei ole pahasta