Reno Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Huomenta vaan kaikille, Emännän autoon tarvisi hommata uudet renkaat ennenkuin voi ottaa kunnolla ajoon ja kyselisin vähän muiden mielipiteitä että millaiset kumit sinne kannattaisi nurkkiin lykätä. Itsellä kun ei ole kokemusta kuin noista pienemmistä autoista ja pienistä renkaista. Onko jotakin merkkiä mitä kannattaisi välttää? Mistä kannattaisi hommata. Suomesta vai ameriikasta? Tarkoituksena olisi löytää ihan perushyvät renkaat jokapäiväiseen ajoon. Rataa ei ajella ja hurjat kiihdytyksetkin rajoittuu 10 vaille 9 aikaisiin oluenhakureissuihin. Tällä hetkellä edessä on 225/55/16 ja takana 245/50/16 orkkis vanteilla. Sitä samalla haistelisin että mikä mahtaa olla "korrekti" profiili etu -ja takapäähän. Kiitoksia kaikille jo etukäteen.
Chevy Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 tuolla juttua samasta asiasta http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=54711.0
Nupa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Tällä hetkellä edessä on 225/55/16 ja takana 245/50/16 orkkis vanteilla. Sitä samalla haistelisin että mikä mahtaa olla "korrekti" profiili etu -ja takapäähän. Mielestäni vakiokokoiset nakit.
Lady Firebird Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Huomenta vaan kaikille, Emännän autoon tarvisi hommata uudet renkaat ennenkuin voi ottaa kunnolla ajoon ja kyselisin vähän muiden mielipiteitä että millaiset kumit sinne kannattaisi nurkkiin lykätä. Itsellä kun ei ole kokemusta kuin noista pienemmistä autoista ja pienistä renkaista. Onko jotakin merkkiä mitä kannattaisi välttää? Mistä kannattaisi hommata. Suomesta vai ameriikasta? Tarkoituksena olisi löytää ihan perushyvät renkaat jokapäiväiseen ajoon. Rataa ei ajella ja hurjat kiihdytyksetkin rajoittuu 10 vaille 9 aikaisiin oluenhakureissuihin. Tällä hetkellä edessä on 225/55/16 ja takana 245/50/16 orkkis vanteilla. Sitä samalla haistelisin että mikä mahtaa olla "korrekti" profiili etu -ja takapäähän. Kiitoksia kaikille jo etukäteen. Orkkis koko ainakin mun Ponussa on 245/50/16. Eteen laitoin kuitenkin 225/50/16, jottei olisi niin uraherkkä.
Z-mo Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 245/50-16 Nexenit 70€/kpl http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m62b0s576p0 Laittasin itse joka kulmaan samankokoset. Voi sitten tarvittaessa kierrättää edestä taakse ja toisinpäin. Uraherkkyyteen vaikuttaa moni asia, ei pelkästään renkaan leveys.
rkr Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Sai camskill sitten uuden asiakkaan. Katsotaas miten homma sujuu.
rkr Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 tilasitko vakio koon Nexenit Joo, hakusessa oli halvat vakiokoon renkaat. Tuossa näyttäisi säästyvän yli satanen rengas onlinen hintoihin verrattuna. Luulisi nexenien päihittävän kymmenen vuotta vanhat loppuunkuluneet BFG:t ...
rkr Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2011 Joo, hakusessa oli halvat vakiokoon renkaat. Tuossa näyttäisi säästyvän yli satanen rengas onlinen hintoihin verrattuna. Luulisi nexenien päihittävän kymmenen vuotta vanhat loppuunkuluneet BFG:t ... 12 päivää meni ja kusti oli eilen tuonut 2 rengasta Täytyy alkaa kysellä perään jos ei tänään tule kahta lisää.
TPI-5.0 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2011 12 päivää meni ja kusti oli eilen tuonut 2 rengasta Täytyy alkaa kysellä perään jos ei tänään tule kahta lisää. Kaverille oli kerran rengas-onlinelta tuotu 2 sarjaa renkaita yhden tilatun sijaan,että ei se sielläkään aina suju.Palautti kiltisti toisen sarjan... Itsekin olen käyttänyt rengas-Onlinea pari kertaa ja aina toiminut hyvin.Ei kyllä pahan hintaiset nuo 245.set jos itsekin koittaisi Camskilliä.No tää kesä pitäis vielä mennä vanhoilla ellei katsuri-setä ole toista mieltä
rkr Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2011 Kaverille oli kerran rengas-onlinelta tuotu 2 sarjaa renkaita yhden tilatun sijaan,että ei se sielläkään aina suju.Palautti kiltisti toisen sarjan... Itsekin olen käyttänyt rengas-Onlinea pari kertaa ja aina toiminut hyvin.Ei kyllä pahan hintaiset nuo 245.set jos itsekin koittaisi Camskilliä.No tää kesä pitäis vielä mennä vanhoilla ellei katsuri-setä ole toista mieltä Tänään tuli toiset kaksi rengasta, täytyy laitattaa alle nuo. Katsastus mies vaan huomasi että toisesta takarummusta oli pudonnut käkkärin "työntö" tanko pois eli ei toiminut ollenkaan kun jousi oli unohtunut ja tanko pyöri rummun pohjalla. Fiksattu nyt mutta samalla alla ryömiessä huomasin että putkiston takakannake oli irti poikki. Täytyy huomenna viritellä uusi. Selvisipä se ihme kilinäkin jota ajossa on kuulunut. Eli Camskill on mun puolesta OK paikka.
TPI-5.0 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Tänään tuli toiset kaksi rengasta, täytyy laitattaa alle nuo. Oliko sulla p&p tuon 32 poundia?eli kokonaishinta n.340e? Kerro sitten kokemuksia onko hiljaiset jne...
letkume Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Laittasin itse joka kulmaan samankokoset. Voi sitten tarvittaessa kierrättää edestä taakse ja toisinpäin. Edessä/takana eri offsetti.
Z-mo Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Edessä/takana eri offsetti. Niinpäs muuten onkin. Mulla on samat edessä ja takana, niin ei muistanut että orkkisvanteet on hankalia ton suhteen. Pitäis jaksaa aina jumpata vanteelta toiselle...
rkr Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Oliko sulla p&p tuon 32 poundia?eli kokonaishinta n.340e? Kerro sitten kokemuksia onko hiljaiset jne... Hinta oli 320 ekee postareineen kun tänään tarkistin forexilla. Taitaa mennä asennus ensi viikolle, rengasliikkeissä näkyy olevan pientä kiirettä ensi maanantaihin saakka.
Shadowcast Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Minkäs profiilin renkaat ois hyvät 15" vanteille, ettei pohja tai keula ota joka paikkaan kiinni? Jos leveys ois jotain 235 - 245....
F350 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Minkäs profiilin renkaat ois hyvät 15" vanteille, ettei pohja tai keula ota joka paikkaan kiinni? Jos leveys ois jotain 235 - 245.... 50
rkr Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 50 Orkkis tais olla 215/65/15, siitä varmaan 235/60/15 olis lähinnä. 50 sarja pudottaa jo aika paljon eli yli 2 senttiä 235 koossa. Tunkin alle saaminen voi olla haastavaa jos ruvetaan paljoa pudottaan tuosta vakio koosta.
F350 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2011 225/50 on samankorkuinen kuin 245/45, 60-65 sarjalaiset näyttää jo melko munkilta
rkr Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2011 Jos maavaraa mietitään niin vakio 16" vanteet + 245/50 nakit on noin 33 senttiä vanteen keskeltä maahan ja itse en ainakaan haluaisi pudottaa yhtään enempää. Tuosta sitten voi laskeskella 15" vanteille rengaskorkeutta. Vanne on 19 senttiä joten 14 senttiä jää renkaalle. Yllättäen 215/65 nakki on n. 14 senttiä samoin kuin 235/60. Olen molemmilla joskus ajellut ja 235/60 oli ihan OK, 215/65 on melko syvältä ajo ominaisuuksien puolesta.
rkr Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Jaa niin, joku halusi kokemuksia renkaista. Kiihdytettäessä ne pitää pahaa ääntä ja niistä tulee paha haju autoon sisälle jos on ikkunat auki. Ratilla joutuu pitämään auton suorassa kun se takapää soutaa puolelta toiselle. Mutkissa kuuluu semmosta hassua ulinaa, vai olikohan se sittenkin pelkääjä Ihan käyttökelpoiset renkaat, sanoisin että samaa luokkaa tai vähän paremmat kuin nuo 14 vuotta vanhat goodrichit jotka lähti pois oli uutena. Ei mitkään liimarenkaat mutta sopii mun tarpeisiin + hinta oli sopiva.
z 28 jari Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Jos maavaraa mietitään niin vakio 16" vanteet + 245/50 nakit on noin 33 senttiä vanteen keskeltä maahan ja itse en ainakaan haluaisi pudottaa yhtään enempää. Tuosta sitten voi laskeskella 15" vanteille rengaskorkeutta. Vanne on 19 senttiä joten 14 senttiä jää renkaalle. Yllättäen 215/65 nakki on n. 14 senttiä samoin kuin 235/60. Olen molemmilla joskus ajellut ja 235/60 oli ihan OK, 215/65 on melko syvältä ajo ominaisuuksien puolesta. Joo toi 235/60-15 ei oo mikään huono vaihtoehto.Etenkin jos sattuu löytämään jostain nopeusluokitellut(v,z,yms) gummit.On meinaan noi vauhtirenkaat ihanerimaata kaarrekäytöksessä kuin amerikan paloletkut(s-luokka)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään