Guest Jukka Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Aika typeriltä tuntuvia kysymyksiä, luvatkaa ettette naura (hymyily ja hymähtely sallittaneen): 1. Missäkohtaa keulaa sijaitsevat etuparkit? Mulla ei parkeilla pala kuin takana jotkut ja etusivuvilkut. 2. Voisko lyhyet ja pitkät saada samaan umpioon? Sais poistaa sisemmät valot ja tulis kätevä paikka ram-airille
Soppa Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 1. Mulla on parkit Camarossa umpioissa. 2. Camarossahan on keulassa ne ilmanottoaukot, niihin oon joskus nähny tehtävän ram-air -virityksiä... http://barbara.macoline.com/~mpoukkan/acs_oulu_2003/slides/IM003322.html
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 missä umpioissa? mulla on vilkut noissa alemmissa (alkuperäiset parkit tai sumuvalot) vai kuuluisko parkkien olla lyhyiden tai pitkien umpiossa?
Arska Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 1. ulommissa valoissa lailliset ja laittomat vilkuis. 2. kyllä mulla palaa ulommis pitkätkin (H4)
Senior Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Muistaakseni parkit on ulommissa umpioissa + H4, sisemmissä on H1-polttimot ilman parkkitöpseliä. Ja pitkillähän palaa sekä H1- että H4-polttimot eli valotehoa riittää.....
88IROC Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 !. Kaikissa näkemissäni Camaroissa on aina parkit myös niissä vilkkujen kalusteissa sillä alhaalla (kuten myös on ollut alunperin. Pitää vaihtaa ne keltaiset lamput kirkkaisiin tai tunareiden tyyliin sinisiksi ). Joten lisäsin omaanikin saman kytkennän. Katsastukseen olen aina ottanut varmuudeksi pois. 2. Etsi joku toinen paikka Rammille, koska valotehoa ei ole ikinä liikaa
Guest kunnaki Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Mulla ulommissa H4 ja parkki ja sisemmissä "Sealed Beam" umpiot , onkohan noi ees lailliset suomessa.
gmc63 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Mulla on tässä nykyisessä molemmat niin lähi kuin kaukovalotkin sealedbeam ja menny katsastuksesta läpi :DEnpä tiedä kun menen ite katsastamaan kesällä
88IROC Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2004 Oikean katsastusaseman valinta on tärkeätä tässä asiassa. Jotkut nipottajat vaativat että valoista pitää löytyä E-hyväksyntä ja että koko värkkiä ei tarvitse vaihtaa kun polttimo tulee tiensä päähän... Ps. Mikään salaisuus ei varmasti ole, että mikäli sattuu löytämään Cibien valot (ei saa kuin Camaro-mallisia 4X6 tuumaisia) ne kannataa ostaa. Hellan umpiota saa n. 25 eurolla ja cibiet maksaa kympin enemmän, mutta eron kyllä huomaa...
gmc63 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2004 Se vissiin koskee tota 3gnr versiota?Kun tossa4gnr:ssa on niin mahottoman pienikokoiset umpiot :(Mistä muuten tohon mun malliin edes saa "normaaleja"h4?kun maahantuojakin on joutunut laittamaan sellaiset rumat sokeripalat keulaan parkeiksi :'(
88IROC Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2004 Joo, ne 4*6" sopivat vain 3 gen autoihin. 4 gen malleihin sopivia ajovaloja eivät nämä yleiset (Hella, Cibie, Valeo...) valmista joten alkuperäiset kelpaavat hyvin, ja sama juttu on T-birdin valojen kohdalla. Parkki-valoja taas heiltä löytyy, joten alkuperäiset eivät kelpaa (jossain muussa yhteydessä tämä tietenkin tuntuisi huonosti peitellyltä lahjonta-jutulta, koska vain näiden valmistajien tuotteet kelpaavat jos niitä on tarjolla)....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään