Jump to content

www.nordenrengas.fi

Recommended Posts

Kirjoitettu

minkälaista kokemusta tuosta firmasta? tilasin noin 23.3. 2 kpl rengasta mutta eipä ole vieläkään täällä.

Kaks kyselyä olen niille laittanut mutta eivät edes vastaa niihin! olen ne jo maksanutkin.. pitää vissii lähtä ajeleen sinne ja hakee renkaat tai rahat takas :(

Kirjoitettu

Viimekesänä mulla sama juttu. Ilmoittivat että 245/50/16 renkaat loppu, kun olin jo tilanut ja selvästi mainostivat nettisivuilla. että kokoa löytyisi.

Tuli viestejä parin viikon välein ettei vieläkään ja kyselivät että mitä tehdään. Lopuksi sanoivat, että eivät saa sitä kokoa ja en halunut pienempiäkään ja maksoivat etukäteen maksetut rahat takas tilille.

Mua kans hetken aikaa tuntui et kusettaavatko ja jopa netissä googletin firmasta ja muiden kokemusten perusteella vuosien aikana on homma toiminut ja rahoja palautettu.

Laitoithan sähköposti osoitteen oikein ja englanniksi tai ruotsiksi?  Koska mun viesteihin ne vastas takas nopeasti. change@nordentyres.com

Voit myös niiden nettisivuille seurata missä sun renkaat menee tällä hetkellä.

Kirjoitettu

Kerran tilasin tuolta renkaat, haluttua koko ei löytynyt niin kyselivät että kävisikö pienemmät.

Silloin hyväksyin pienemmään ja renkaat tulivat hienosti postiin.

Kirjoitettu

Outo juttu etteivät vastaa. itse olin yhteydessä viimeksi tällä viikolla sinne ja vastaavat vuorokauden sisällä, mutta ihmettelen miksi mainostaa renkaita joita ei ole hyllyssä tai eivät pysty toimittaamaan luvatussa ajassa.

Mutta mut ne ainakin piti ajantasalla missä mennään tiuhaan.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tänään saivat kumit tontille, kylläpä se kestikin. Mitään vastausta ei koskaan kyselyihin tullut :W

Kirjoitettu

Tuolta saa ihan kivasti renkaat kotia www.rengaskontti.fi ja voipi maksaa jopa osissa jos on raha tiukilla tai pienet tulot jne..  m/

Kirjoitettu

pitää vissii lähtä ajeleen sinne ja hakee renkaat tai rahat takas :(

niillä on Uppsalan lähellä konttori,Trädgårdsvägen 3-7. 74850 Tobo,Sverige

Kirjoitettu

Kallis paikka,jos vertaa camskilliin.

Riippuu kumeista.

Vertasin just kauppakassin kesäkumien hintoja ja toi norden oli halvin.

Kirjoitettu

Falken 205-55-15 ZE-912:nordenrengas 4kpl 369.28e.Camskill sama 251.03e.Noi on mun käyttisen koko,kummastakohan tilaisin,jos tarve.Kummatkin kotiovelle,noin samassa ajassa?Samat rengasonlinessa 322.80e. \m/Vieläkin jäis "kossu"rahaa.

Kirjoitettu

Falken 205-55-15 ZE-912:nordenrengas 4kpl 369.28e.Camskill sama 251.03e.Noi on mun käyttisen koko,kummastakohan tilaisin,jos tarve.Kummatkin kotiovelle,noin samassa ajassa?Samat rengasonlinessa 322.80e. \m/Vieläkin jäis "kossu"rahaa.

Sit kun otat saman kumin korkeudesta pykälän pois ja valitset vaan kummaltakin halvimmat kumit niin säästö on huimat 6 euroa neljälle renkaalle. Kauppakassille kun on ihan sama mitkä kumit siellä on alla.

Tuossa sinun koossasi säästö taisi olla 8 euroa jos valitsee kummaltakin vain halvimmat nakit.

Kirjoitettu

Kauppakassille kun on ihan sama mitkä kumit siellä on alla..

Mulla taas on se logiikka että niinkin tutulle miehelle kuin itelle ei viitti olla kovin vit*umainen.Ostin tonnin käyttikseen suosiolla 400€ vredesteinit camskill:istä.

Kirjoitettu

Mulla taas on se logiikka että niinkin tutulle miehelle kuin itelle ei viitti olla kovin vit*umainen.Ostin tonnin käyttikseen suosiolla 400€ vredesteinit camskill:istä.

Minulle taas on ihan sama mitkä siellä pyörii kun autolla tosiaan käydään vaan kaupassa tai jotain muuta vastaavaa pikkupyörittelyä tässä muutaman kilometrin sisällä.

Talvirenkaat onkin sitten ihan eri juttu kun tulee ajeltua enemmänkin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...