Jump to content

mikä nappi?

Recommended Posts

Kirjoitettu

97 camaron avaimenperässä on neljä nappia.yhestä aukee ovet,toisesta menee kiinni ja kolmas aukasee takaluukun.mutta mikä on se neljäs punainen nappula??

en ole viittiny edes painaa ku jos onki joku hälytys tai vastaava ja miten saa sitten sammumaan

Kirjoitettu

kun ovet laittaa lukkoon niin tööttää pari kertaa.olisko se sit hälytin?ilmeisesti sit on vakiona ollu häly näissä?

Kirjoitettu

Heitän saman kysymyksen omasta 3 gen tpi -89 firebirdistä. Ratin alla vasemmalla puolella on takasivuvalojen kytkimen vieressä pyöreä musta muoviin upotettu nappula.

Auton olen omistanut jo about sen 9-10v ja en ole vieläkään hiffannut sen merkitystä, kun sitä painamalla ei huomaa tapahtuvan mitään.

Ei näytä törkeältä ja jälkiasennetulta, mutta muistin sen olemassa olon tästä topicista.

Onko muilla sama nappula siellä ja osaisi valaista mikä se on.

Kirjoitettu

Heitän saman kysymyksen omasta 3 gen tpi -89 firebirdistä. Ratin alla vasemmalla puolella on takasivuvalojen kytkimen vieressä pyöreä musta muoviin upotettu nappula.

Auton olen omistanut jo about sen 9-10v ja en ole vieläkään hiffannut sen merkitystä, kun sitä painamalla ei huomaa tapahtuvan mitään.

Ei näytä törkeältä ja jälkiasennetulta, mutta muistin sen olemassa olon tästä topicista.

Olisko paniikkinappi  ??? jos napista painaa eikä mtn tapahdu ni nou panik ...

Kirjoitettu

Veikkaisin Fenixin nappia lampunpesimien nappulaksi. Kuva ois kiva.

Kirjoitettu

ahaa...täytyy tutkia ja ottaa foto ellei pese valoja....kippis vinkistä

Kirjoitettu

97 camaron avaimenperässä on neljä nappia.yhestä aukee ovet,toisesta menee kiinni ja kolmas aukasee takaluukun.mutta mikä on se neljäs punainen nappula??

en ole viittiny edes painaa ku jos onki joku hälytys tai vastaava ja miten saa sitten sammumaan

Taitaa sammuttaa hälyt.Jos laittaa napista lukkoo ja avaa avaimella nii rupee tuuttaa muutaman sekunnin päästä,sammuu pun:napist tai avain virtalukkoo ,näin itellä -96  :)

Kirjoitettu

Hätävilkkujen nappi ???  :-[

Kirjoitettu

Ei sentään...sen kyllä huomaisi ja hätävilkkun kytkin on erikseen ja toimii.

Mutta ihan hyvä ehdotus kuitenkin. Olisi voinut olla toimimaton hätävilkku.

Olin jo unohtanut koko nappulan olemassa olon kun sitä ei ole tullut ikinä käytettyä ja tästä topcista muistin sen. siten sillä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta kun laitan akun kiinni seuraavan kerran niin ihan mielenkiinnosta tarkistan lampunpesimet.

Kirjoitettu

Ei sentään...sen kyllä huomaisi ja hätävilkkun kytkin on erikseen ja toimii.

Mutta ihan hyvä ehdotus kuitenkin. Olisi voinut olla toimimaton hätävilkku.

Olin jo unohtanut koko nappulan olemassa olon kun sitä ei ole tullut ikinä käytettyä ja tästä topcista muistin sen. siten sillä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta kun laitan akun kiinni seuraavan kerran niin ihan mielenkiinnosta tarkistan lampunpesimet.

Mulla oli lampunpesimille semmonen musta pyoree nappi valonpesojoille. Naytti aika vakiolta, mutta tietenkin siita naki etta jalkikateen asennettu. Pesija tietenkin paskana kayton puutteesta. Nappi on siina mutta pesuri, pussi nesteelle ja letkut on kauan sitten kannettu hallin nurkkaan.

Kirjoitettu

Mulla oli lampunpesimille semmonen musta pyoree nappi valonpesojoille. Naytti aika vakiolta, mutta tietenkin siita naki etta jalkikateen asennettu. Pesija tietenkin paskana kayton puutteesta. Nappi on siina mutta pesuri, pussi nesteelle ja letkut on kauan sitten kannettu hallin nurkkaan.

Mul oli kans 89 camussa sellainen musta nappi joka vissiin oli lampunpesijöille tarkoitettu ku viel noi vesisäiliötki mut ei toiminnut :-X

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...