cam 86 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 97 camaron avaimenperässä on neljä nappia.yhestä aukee ovet,toisesta menee kiinni ja kolmas aukasee takaluukun.mutta mikä on se neljäs punainen nappula?? en ole viittiny edes painaa ku jos onki joku hälytys tai vastaava ja miten saa sitten sammumaan
Nupa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Olisko se hälynappi just... taitaa ainakin töötätä.
cam 86 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 kun ovet laittaa lukkoon niin tööttää pari kertaa.olisko se sit hälytin?ilmeisesti sit on vakiona ollu häly näissä?
Fenix Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Heitän saman kysymyksen omasta 3 gen tpi -89 firebirdistä. Ratin alla vasemmalla puolella on takasivuvalojen kytkimen vieressä pyöreä musta muoviin upotettu nappula. Auton olen omistanut jo about sen 9-10v ja en ole vieläkään hiffannut sen merkitystä, kun sitä painamalla ei huomaa tapahtuvan mitään. Ei näytä törkeältä ja jälkiasennetulta, mutta muistin sen olemassa olon tästä topicista. Onko muilla sama nappula siellä ja osaisi valaista mikä se on.
Nupa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Heitän saman kysymyksen omasta 3 gen tpi -89 firebirdistä. Ratin alla vasemmalla puolella on takasivuvalojen kytkimen vieressä pyöreä musta muoviin upotettu nappula. Auton olen omistanut jo about sen 9-10v ja en ole vieläkään hiffannut sen merkitystä, kun sitä painamalla ei huomaa tapahtuvan mitään. Ei näytä törkeältä ja jälkiasennetulta, mutta muistin sen olemassa olon tästä topicista. Onko muilla sama nappula siellä ja osaisi valaista mikä se on. Olisko paniikkinappi jos napista painaa eikä mtn tapahdu ni nou panik ...
carita Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Veikkaisin Fenixin nappia lampunpesimien nappulaksi. Kuva ois kiva.
Fenix Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 ahaa...täytyy tutkia ja ottaa foto ellei pese valoja....kippis vinkistä
kati Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2011 97 camaron avaimenperässä on neljä nappia.yhestä aukee ovet,toisesta menee kiinni ja kolmas aukasee takaluukun.mutta mikä on se neljäs punainen nappula?? en ole viittiny edes painaa ku jos onki joku hälytys tai vastaava ja miten saa sitten sammumaan Taitaa sammuttaa hälyt.Jos laittaa napista lukkoo ja avaa avaimella nii rupee tuuttaa muutaman sekunnin päästä,sammuu pun:napist tai avain virtalukkoo ,näin itellä -96
Hietala81 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2011 Heitän saman kysymyksen omasta 3 gen tpi -89 firebirdistä. Ratin alla vasemmalla puolella on takasivuvalojen kytkimen vieressä pyöreä musta muoviin upotettu nappula. Auton olen omistanut jo about sen 9-10v ja en ole vieläkään hiffannut sen merkitystä, kun sitä painamalla ei huomaa tapahtuvan mitään. Ei näytä törkeältä ja jälkiasennetulta, mutta muistin sen olemassa olon tästä topicista. Onko muilla sama nappula siellä ja osaisi valaista mikä se on. Hätävilkkujen nappi
Fenix Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2011 Ei sentään...sen kyllä huomaisi ja hätävilkkun kytkin on erikseen ja toimii. Mutta ihan hyvä ehdotus kuitenkin. Olisi voinut olla toimimaton hätävilkku. Olin jo unohtanut koko nappulan olemassa olon kun sitä ei ole tullut ikinä käytettyä ja tästä topcista muistin sen. siten sillä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta kun laitan akun kiinni seuraavan kerran niin ihan mielenkiinnosta tarkistan lampunpesimet.
Crisis Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Ei sentään...sen kyllä huomaisi ja hätävilkkun kytkin on erikseen ja toimii. Mutta ihan hyvä ehdotus kuitenkin. Olisi voinut olla toimimaton hätävilkku. Olin jo unohtanut koko nappulan olemassa olon kun sitä ei ole tullut ikinä käytettyä ja tästä topcista muistin sen. siten sillä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta kun laitan akun kiinni seuraavan kerran niin ihan mielenkiinnosta tarkistan lampunpesimet. Mulla oli lampunpesimille semmonen musta pyoree nappi valonpesojoille. Naytti aika vakiolta, mutta tietenkin siita naki etta jalkikateen asennettu. Pesija tietenkin paskana kayton puutteesta. Nappi on siina mutta pesuri, pussi nesteelle ja letkut on kauan sitten kannettu hallin nurkkaan.
gmc63 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Mulla oli lampunpesimille semmonen musta pyoree nappi valonpesojoille. Naytti aika vakiolta, mutta tietenkin siita naki etta jalkikateen asennettu. Pesija tietenkin paskana kayton puutteesta. Nappi on siina mutta pesuri, pussi nesteelle ja letkut on kauan sitten kannettu hallin nurkkaan. Mul oli kans 89 camussa sellainen musta nappi joka vissiin oli lampunpesijöille tarkoitettu ku viel noi vesisäiliötki mut ei toiminnut
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään