Jump to content

Mistä löytää 350TPI kone?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistä kannattais lähtee etsimään 350TPI konetta ja myös olis tarvetta seiskasataselle laatikolle. Myynti ilmoituksia katselemalla tietysti, mutta onko kellään muita hyviä ideoita. Saksasta kolariautoo? Onko kellään tietoa? Mobile.de:stä löytää harvoin kolarivehkeitä. Jenkeistä käytettyä konetta? Koko autoa jenkeistä tuskin kannattaa raahata rahdin hinnan takia? Ideoita? Niin, kyllä LT1 kelpaa kanssa, mutta nyt ratkaisee rahakin aika paljon.

Kirjoitettu

mulle tarjottiin joku aika sitten corveten ysikyt luvun alkupuolen tpi mottia. voin kysellä sen perään jos kiinnostaa. pyynti tais olla silloin jotain parin tonnin pintaan.

Kirjoitettu

mulla on taydellinen LT -1 -95 Formulasta ylimaarasena ajettu 97349 maillia

laheta yv jos kiinnostaa

Kirjoitettu

Tyhmä kysymys mutta jos tuo jenkeistä mällätyn ja ajatteli purkaa sen täällä osiin minkä jälkeen varastaa itselleen moottorin siitä omaan pirssiinsä niin joutuuko siitä makseleen jotain veroja sitten täälä päässä?

Eli periaatteessa koko auto menee osiksi ja käyttö kelpoiset osat yritetään pistää kiertoon suomeen maalle tai omaan pirssiin.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Kiinostaisko esim ls1 joka on tarjolla 98 ja uudemmissa?

Haluisin ko autosta keulan....

Pistä yv mulla on kaveri jolta tulee ohiosta kontti säännöllisin ajoin....

Kirjoitettu

Nythän on visiona sellainen, että tuo 350 TPI tulisi ruudittamaan -39 vuosmallin foortin liikkumista tulevaisuudessa. Sen tiedän, että jenkeistä saa ainakin tuohon L98 koneeseen valmista johtosarjaa jossa kaikki ylimääräinen on karsittu pois. Eli kaikki saastehimmelit ja ylimääräiset vimpulat pois. Tyyliin yks boxi ja välttämättömimmät piuhat. Toisaalta L98 olis ehkä edullisin myös hankintahinnaltaan ja jatkoa ajatellen myös virittämiseltään. Peränkin tarvitsen, mutta jos jostakin löytyis kolari corvette, niin sen perälle olis kanssa ostaja heti tiedossa. Mulle riittäis ihan tavallinen ja vaikka rumpujarruilla. Oma tulilintu saa jatsaa 305TBI:llä käyttöauton ominaisuudessa ainakin vielä toistaiseksi...

Olen kyllä avoin kaikille vihjeille ja ehdotuksille...

Kirjoitettu

LT-1 moottoreihin saa myos "jalkiasennus" johto sarjan.

Saastevimpulat voi jattaa pois jos haluu cleenin ulkoasun

Levyjarrullinen ja lukollinen akseli loytyy myos samasta autosta kuin kone on .

L98 on 225hv ja LT-1 on 290hv

MUTTA olis mulla sun rodiin parempikin pata..........

Cadi 4.6 32v Northstar,

tama moottori on kuin jyrsinkoneessa tehty billettimoottori , ulkoasu on upea kun vertaa ceevun valulohkoisiin alukoneisiin.

300hv ja kevyt!

Ja sita hitekkia riittaa............. 8)

Kirjoitettu

Toi Northstar olis kyllä äijä vaihtoehto!! Mutta luvan saaminen sille on varmaan kiven takana. L98 tai LT1 olis vielä mahdollista saada kikkailtua... L98 ainakin, katsastusmies ei tiedä päällepäin onko siellä se L98 vai 305TPI... ;) 305TPI:llekin pitää hakea erikoisluvat, mutta ne saa helpommin kuin 300+ hp koneelle, ymmärrätte mitä tarkoitan...

Kirjoitettu

HPBooksin "How to Rebuild SBC LT1/LT4 Engines"issä tekevät street rodiin LT1:stä kaasariversion, Holleyn 650llä...

Kirjoitettu

Mutta kun tässä on nyt perversio just siinä, että päällepäin ERITTÄIN karuun ulkoasuun, lue "maalauskin on peltikattomaalia ja pensseliä" pitäis saada hiemen hitec osioo mut pellin alle piiloon, ja mikäs kävis paremmin kuin ruiskukone... Kaasarikoneita löytyy kyllä ja tehojakin saa samalla tavalla, 350TPI olis samalla taloudellinen ajossa, ja näyttävä päällepäin ja tehoja riittävästi.

Kirjoitettu

toi corveten motti oli just kolaroidusta pelistä. siitä samasta saattais löytyä peräkin. laita privaa jos kiinnostaa.

• 1 month later...
Kirjoitettu

[quote author=pantera

MUTTA olis mulla sun rodiin parempikin pata..........

Cadi 4.6 32v Northstar,

tama moottori on kuin jyrsinkoneessa tehty billettimoottori , ulkoasu on upea kun vertaa ceevun valulohkoisiin alukoneisiin.

300hv ja kevyt!

Ja sita hitekkia riittaa............. 8)

minkä arvoinen tuo kone on? ilmeisesti ehjä ja ok kunnossa?

Kirjoitettu

En tiia minka arvonen toi olis mutta ite luovun siita 4600e

on 97- STS'sta ja ajettu 69thm, mukana seuraa piuhat ja poksit

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...