Jump to content

Edullisia ovitiivisteitä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pongasin overdriven keskustelupalstalta oheisen firman linkin: http://www.weatherstripspecial.com/ ja pistin tilauksen vetämään 21.1. Pari päivää sitten tuli firmasta ensin kuitti visamaksusta ja tänään hain postista tiivisteet (eivät edes jääneet tulliin). Molempien ovien tiivisteet + koriin kiinnittyvät ikkunaa vasten tulevat tiivisteet kustansivat yhteensä 118$ + 26.35$ postikuluja (tosin visalaskussa näkyi että vain tuo 118$ olisi laskutettu ??? ) Tiivisteet olivat nuo Metro Supersoft-malliset ja pikaisesti testaamalla ainakin ikkunan tiiviste meni heittämällä paikalleen ja ovat asiallisen näköiset! Lisäksi mukana tuli takuulappu jossa luvataan 15 vuoden vaihtotakuu halkeamien varalta. Suosittelen!

• 1 month later...
Kirjoitettu

Olkos jotain muita edullisia paikkoja ostella tiivisteitä.Olis serkkupojan matkalaukussa ehkä tilaa...Oli omassa vekottimessa liimattu kiinni ne tiivisteet niihin peltisiin pohjiin ja koska irti piti saada niin eipä noilla ennää mittää tee...

Kirjoitettu

Voin myös itse suositella kyseistä paikkaa. Sain sieltä nuo tiivisteet samaan hintaan. Toimitus oli myös erittäin nopea, jotain viikon päivät meni ja tiivisteet oli Suomessa.

Minulla tosin menivät tulliin ja tuli tulli ja alv hintaan päälle.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

105$ oli softseal Roofrail ja Doorseals postitettuna mun 2gen pulkkaan.Paketissa vaan luki tullin avaama ja paikallisesta postista.

Tavallisessa kirjeessä laitoin rahat myyjälle ???

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...