Iroc-z89 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Elikkä kysyisin onko vakaavaakin kun 5.7 tpi Camarossa vm1989 tapahtuu seuraavaa . Nopeasti kaasua painettaessa ja sitten hellittäessä niin putkista kuuluu outo räplätys, sellainen kun ralliautiosta kun sytysystä on säädelty ja lisäksi tämän yhteydessä putkista tulee hieman palamatonta polttoainetta . tämä tapahtui kun auto oli seissyt ajamattomana pitkään , yli vuoden ja kylmällä koneella , loppui kuin lämpisi ? Kierroksia kone otta normaalisti, vastaa kaasuun ja kysessä ei ole vähäpäästöinen moottori vaikkakin katalysaattori löytyy .
gmc63 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Toi on hienoa :Pmulla oli kans 89 camaro mutta se oli vähäpäästöinen :'(
Senior Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Toi on hienoa :Pmulla oli kans 89 camaro mutta se oli vähäpäästöinen :'( ?? ?
Guest Ezzy Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 ?? ? no se on hienoa kato!
GTA-57 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 voisko olla pelkästään niin et jakajassa oli vähän kosteutta joka sekoitti sytkiä ja kaikki bensa ei palannut. ei toi kyl vakavalta tunnu jos häipy lämmetessään.
Guest iroc Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Omassa Camarossa sama juttu, vaikkakin koneena TBI ja mulla polttaa putkessa koneen ollessa lämpöisenäkin. Alkoi silloin kun vaihdettiin peltisarjat, avarampi putkisto, viriviri lastu, ym. Kuvittelisin että tuo viriviri lastu aiheuttaa moisen ilmiön. Seokset tarkastettu moneen otteesseen, eikä ole millään kierrosalueella pahemmin poskellaan, ja ohivuodot mitattu,eikä mitään hälyyttävää ollu havaittavissa. Joten mun puolesta paukkukoon. Tosin aika juhlavat metelit ja lieskat saa aikaiseksi, kun avaa cutoutin ja pitää pakkokakkosella satasen vauhdissa, ja antaa moottorin jarruttaa.
Nupa Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2005 Oon huomannu saman paukkeen myös omassa ja myös vain kylmänä. Ei kai se mitään vaarallista ole...
Iroc-z89 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2005 Jep, eipä kai vakavaa ,,,tuo raaan bensan tulo vain hieman säikytti ...jä selvä sellainen ääni kuin sytkä olisi ollut jotenkin myöhäisellä ,,,ei sieltä nyt mitään lieskoja sentään tullut Enpä ollut vain törmännyt moiseen aiemmin Camarossa , olin nimittäin katsomassa mahdollista uudempaa camaroa nykyisen tilalle joka ei moisia oireita ole näyttänyt, ja homma tapahtui kun käytin autoa paikallaan tyhjäkäynnillä ja polkaisin kunnolla kaasua , vähän kone takertelikin ensin. Mitään savutusta ei ilmennyt . Ajattelin vaan että jospa olisi oire jostain moottorissa olevasta viasta.
Soppa Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2005 Mulla backfiretti kans tuolla tavalla, mutta sillon oli tulppa halki ja kävi pääosin seittemällä pytyllä... Huomas kyllä muustakin ku paukkeesta sen vian.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään