qaw Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2011 Katsastus edessä, johdotuksista päätellen jonkin ed. om. patenttivirityksiä etuvaloissa. Yritin kyllä valomääräyksiä tavata, mutta en löytänyt niistäkään varmoja vastauksia. Siis kysymys kuuluu: miten -89 Camarossa Suomen lainsäädännön mukaan kuuluu etuvalot toimia? Alkuperäinen "suomiauto" on käsittääkseni kyseessä. Tällä hetkellä palaa parkkeina sekä ajovaloista ulommissa umpioissa parkkipolttimot että alempana "puskurin" reunoissa olevat valot. Vilkkuina vilkkuu alempana olevat valot, valkoisena. Parkkejahan saa kai Suomessa olla vain kaksi, pitääkö nämä siis olla noissa ulommissa ajovaloumpioissa vai saako olla vain alemmissa valoissa? Alemmissa valoissa ei ole minkäänlaisia E-hyväksyntöjä, vaikka umpiot on niin kulahtaneet, että vaikuttavat kyllä alkuperäisiltä. Kelpaako ne kuitenkin vilkuiksi ja täytyykö tällöin olla keltaiset polttimot? Varmaa tietoa kaivataan nyt. Ei mutuilua, kiitos
qaw Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 Eli kukaan ei tiedä No, sama se, inssille kelpas uusissa vakiomallisissa ei-e-hyväksytyissä parkki/vilkku-umpioissa kirkkaat polttimot parkeiksi ja vilkuiksi. Ens vuonna sit uudestaan...
rokzetä Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 mulle huomauttivat kirkkaista vilkuista et pitäs olla keltaset,mut ei tarvii vaihtaa.ku ei oo kaksvärisiä polttimoita,vilkku ja parkki ku on samas. vedin kumminki herneet ja laitoin sinne 2 erillistä poltinta ni sai oikeet värit. e hyväksyntää taida kellään olla noissa.
Chevy Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 ku ei oo kaksvärisiä polttimoita,vilkku ja parkki ku on samas. on ledeinä
rokzetä Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2011 on ledeinä no voi rähmä,hyvä tietää. oon pudonnu kehityksen kelkasta tyystin.mä oon aina viilannu kelt.vilk/park.lampusta toisen navan(parkin) pois,et saa orkkis kantaan toimivan vilkun.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään