Jump to content

Iso Länsi-Uusimaa Cruising 28.5.2011


Recommended Posts

Kirjoitettu

Starttaa Nummelan,K-Market Isokankaan parkkipaikalta,klo.14.00

 

reitti : Nummela-Lohja-Karjaa-Tammisaari-Hanko

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

tämän päivän ennusteessa,sadetta luvannu...varmaan ehtii muuttua  ::)

Nummelassa oli vielä vilposta ja pilvistä,Virkkalas sää muuttu sopivan lämpöseks. m/

Muutama tuttu,kuvasatoa odotetaan Hangosta. 8)

Kirjoitettu

hyvä kruisinki oli ja tuttujakin oli paikalle m/ kruisinki tuli vedettyä ihan loppuun asti bileitten kera \m/...kuvia laitan kunhan saan ne koneelle :W

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

nyt näyttää siltä että en saa millään kuvia puhelimesta koneelle jostain kumman syystä prk!!  >:( mut laitan kuvia heti kun saan tään homman toimimaan meni sit vaikka vuos kele!! \m/  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...