Chevy Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Starttaa Nummelan,K-Market Isokankaan parkkipaikalta,klo.14.00 reitti : Nummela-Lohja-Karjaa-Tammisaari-Hanko
v8camaro Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2011 mukana ollaan taas jos ei mitään ihmeellistä satu
BAN-ONE Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Tulossa ollaan kunhan kelit vaan sallii
rokzetä Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 tämän päivän ennusteessa,sadetta luvannu...varmaan ehtii muuttua Nummelassa oli vielä vilposta ja pilvistä,Virkkalas sää muuttu sopivan lämpöseks. Muutama tuttu,kuvasatoa odotetaan Hangosta.
Chevy Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 http://bluffer.kuvat.fi/kuvat/LU%20Cruise%202011/ http://kuvablogi.com/blog/24840/21/
rokzetä Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 http://bluffer.kuvat.fi/kuvat/LU%20Cruise%202011/ http://kuvablogi.com/blog/24840/21/ mm.pirun tyylikäs 69 ss comero musta LT1:llä oli kans,toiset on niin valikoivia kuvaamisensa suhteen.leppäjeepit ja tinareet etusijalla.
v8camaro Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 hyvä kruisinki oli ja tuttujakin oli paikalle kruisinki tuli vedettyä ihan loppuun asti bileitten kera ...kuvia laitan kunhan saan ne koneelle
v8camaro Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 nyt näyttää siltä että en saa millään kuvia puhelimesta koneelle jostain kumman syystä prk!! mut laitan kuvia heti kun saan tään homman toimimaan meni sit vaikka vuos kele!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään