_j00na_ Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2011 Eipä ole tähänkään enään pitkä toivotaan että keli pysyisy tälläisenä , eikä sitte vettä tulisi pisaraakaan !
Z-mo Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Ei kerkiä Camaro nippuun. Baletsin virallisen epävirallinen katu f-bodyjen kierrosennätys jää muitten rikottavaksi.
mikke Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 tarkotus olis tulla ja hieman testailla taas
Z-mo Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 tarkotus olis tulla ja hieman testailla taas Tiiät mikä on tavote, 1.24.
cam95 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Tavoiteaikoja: 3g kisa-autolla viimeviikonlopun kisoissa 1,24,5 4g Camarolla 09 ratapäivillä 1,25,04 Kisa-autolla tuun nyt testaamaan
_j00na_ Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Onkos tänne lähdössä täältä Seinäjoelta\lähialueilta ketään? Minä + pari muuta autoa lähdetään noin 1 jälkeen täältä ajamaan , Joten jos muitakin tulossa niin remmiin vain mukaan ?
balez Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 hieno osallistujamäärä.. tää kerho on kyllä niin mallia internet
_j00na_ Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Njooh , Kotiuduttu ollaan täältäkin Ja taas kerran jäätiin Musse porukalle osallistuja määrässä ..Mitähän meitä nyt oli sielä parhaimmillaan 5-6 autoa.. MUTTA taas kerran loistoreissu ja mukavaa riitti kaikkien Bensojen ja kuluneiden renkaiden edestä ..Ensikerralla uusiksi m/
balez Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Njooh , Kotiuduttu ollaan täältäkin Ja taas kerran jäätiin Musse porukalle osallistuja määrässä ..Mitähän meitä nyt oli sielä parhaimmillaan 5-6 autoa.. MUTTA taas kerran loistoreissu ja mukavaa riitti kaikkien Bensojen ja kuluneiden renkaiden edestä ..Ensikerralla uusiksi m/ hienoa että edes muutama pääsi paikalle tulikos monta kierrosta suhailtua.. itse en jaksanut vääntäytyä paikalle laiskuuttani ja muiden syiden takia
_j00na_ Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 hienoa että edes muutama pääsi paikalle tulikos monta kierrosta suhailtua.. itse en jaksanut vääntäytyä paikalle laiskuuttani ja muiden syiden takia Jeepsis , kyllähän niitä Kierroksia jokunen siinä tuli ajeltua ..Cam95;nen näytti vähän miten rata Camaro taittuu ja hyvinhän se taittui Omakin tavoite tuli ohitettua , joten ihan tyytyväisiä ollaan ..Mitä nyt sitä väkeä paikalla vähän enemmän ensikerralla
KimmoT Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Mukavat ratapäivät oli ja bensaa meni melkein tankillinen. Sää oli tällä kertaa ainakin riittävän lämmin, hiki tuli ajaessa vaikka ilmastointi oli täysillä Ens ratapäiville pitää vaan saada paremmat jarrut. Veli ajoi mun Camarolla kierrosajaksi 1:23.7, Itse jäin siitä ajasta kauas, kun nyt ajoin vasta toista kertaa radalla. Täytyy huomenna laittaa muutama kuva.
Nova Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Mukavat ratapäivät oli ja bensaa meni melkein tankillinen. Sää oli tällä kertaa ainakin riittävän lämmin, hiki tuli ajaessa vaikka ilmastointi oli täysillä Ens ratapäiville pitää vaan saada paremmat jarrut. Veli ajoi mun Camarolla kierrosajaksi 1:23.7, Itse jäin siitä ajasta kauas, kun nyt ajoin vasta toista kertaa radalla. Täytyy huomenna laittaa muutama kuva. Sehän kulkeekinj hyvin kun on oikee kuski puikoissa..
KimmoT Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Laitetaan kuva parhaasta kierroksesta. Tosi pätevä ohjelma toi Racechrono
Z-mo Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Laitetaan kuva parhaasta kierroksesta. Tosi pätevä ohjelma toi Racechrono Kova aika.
mikke Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 nii joo tuolakin kävin eilen seikkailemassa ja halkasemas pari jarrulevyy perinteitä kunnioittaen. porukkaa olis sopinu enempikin mut onneks laatu korvas määrän muutama käsin kellotettu kierroskin kokeiltiin ja tiukkaa oli cam95 1,24,34 1,25,07 mikke 1,28,51 1,28,50 sepe 1,36,07 1,34,53 joona 1,34,54 1,35,00 joonalle erikoismaininta kun ajo sepen autolla yhen kovan kiekan aika 1,29,66 kun poistettiin v6 antama tasotus suorilla
cam95 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Mukavaa oli ajella kun lämpöä riitti, mä en saanu kuin toisen puolen jarrulevyn halki. Rikkinäisillä levyillä ajeltiin sitten noi aikakierrokset. Ajajia oli kyllä F-body puolelta harmittavan vähän paikalla. KimmoT, kunnon palat jarruihin ja uudestaan radalle, potentiaalia autossa näyttää olevan.
KimmoT Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kuinka kovia kierrosaikoja tää musti päästi? Alla näytti olevan aika mukavan kokoiset katuslicksit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään