Jump to content

HUOM AIKAISTETTU: PAHA 1/4 mile Race Day 27.5.2011 Pudasjärvi

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pudasjärven ajoneuvoharrastajat (PAHA) järjestävät 28.5. lauantaina Pudasjärven lentokentällä klo 10 alkaen mahdollisuuden näyttää kaverille miten auto/pyörä/mikä vaan kulkee vartilla  \m/ Voi ajaa ihan omaksi iloksikin   m/

Kuskille kypärä ja hanskat sekä 25 yksikköä yhteisvaluuttaa mukaan. Jos ritsasi kunto on sitä tasoa  :W  , että se vaatii huoltomiehen tai varikkokissan mukaan, niin sen saa tuoda tuolla samalla osallistumismaksulla  m/ . Jos tulet seuraamaan muitten kommelluksia ja tuulennopeita suorituksia, niin varaa vitonen taskuun. Joku voi sitä sulta kysellä lippukassalla  ;)  Info: 044-3568432

HUOM: Aikaistettu perjantaille sateen uhkan vuoksi !!!

Kirjoitettu

Harmi, kun just ollaan eri ilman suunnalla tuolloin  :-\ Olisi voinut muuten tulla katsomaan paikan päälle  m/

Kirjoitettu

PAHA on sen kuulonen harrasteklubi että siihen pitäs liittyä kyllä ehdottomasti. Ulkopaikkakuntalaiset ei varmaan ole sallittuja ;D

Kirjoitettu

PAHA on sen kuulonen harrasteklubi että siihen pitäs liittyä kyllä ehdottomasti. Ulkopaikkakuntalaiset ei varmaan ole sallittuja ;D

Eipä tiijjä. Kyseessä on kuiteski aatteellinen yhdistys ja jos jäsenkokelaan mielenlaatu ja harrastukset katsotaan sopivaksi, voi kutsu tullakin saapua esim. kerhon saunailtaan, jossa veri punnitaan.......  :o :o  :o

Meinaakko muuten käydä kiihäyttämässä?

Kirjoitettu

Meinaakko muuten käydä kiihäyttämässä?

Meinaan jossain välissä käydä, täytyy vaan ensin saada Pontso liikuntakykyiseksi JA katsastettua. Ja töistäkin olis hyvä olla vapaapäivä :P

Kirjoitettu

Tänne uutta laatikkoa testaamaan \m/

Lyhyt hinausmatka pajalle  m/    :W

Kirjoitettu

Mitenhän lie, uskaltaskohan, vain on siinä sehhii, että saapipa nähä  :W

Kirjoitettu

Mä voisin liittyä kannatusjäseneksi.  Jo intissä musta tehtiin "Pahonen" (ei voinut johtua ainakaan sukunimestä...)  :W    Mutta Oulun läänin rajan yli mua ei saa kuin kesälomalla (jolloin se raja on lähikaupan takia ihan PAKKO ylittää).

Kirjoitettu

Mä voisin liittyä kannatusjäseneksi.   Jo intissä musta tehtiin "Pahonen" (ei voinut johtua ainakaan sukunimestä...)   :W     Mutta Oulun läänin rajan yli mua ei saa kuin kesälomalla (jolloin se raja on lähikaupan takia ihan PAKKO ylittää).

Katos mehän saatetaan kesän päälle vaikka nähdäkin ohimennen  ::)

Kirjoitettu

HUOMIO!

Race Day aikaistettu perjantaille klo 16 alkaen sateen uhkan vuoksi !  Ajetaan n. kaheksaan asti  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...