Jump to content

From rust till Camaro


Markus

Recommended Posts

lämppärin säätöjen letkut oli näin kivasti laitettu nippuun, mikähän lie syy...

Viittiiks napata kuvan millaseen liittimeen ton pään pitäis liittyä siinä säätimessä.

Link to comment
Share on other sites

Nii tosta "uudesta" koneesta sen verran, että  se on revitty 89 suburbanista ajot on n.150thm, lohkon kyljessä lukee hi perf pass, eli henkilöautomallin lohko, valunro 14015445, 4-pulttinen, date code on vissiin D208, kansien valunro on 14092360, saakohan noista jonkulaiset toimivat kannet?

tarkotuksena olis saada tehot jonnekin 350-400 tietämille...

Link to comment
Share on other sites

Nii tosta "uudesta" koneesta sen verran, että  se on revitty 89 suburbanista ajot on n.150thm, lohkon kyljessä lukee hi perf pass, eli henkilöautomallin lohko, valunro 14015445, 4-pulttinen, date code on vissiin D208, kansien valunro on 14092360, saakohan noista jonkulaiset toimivat kannet?

tarkotuksena olis saada tehot jonnekin 350-400 tietämille...

 

Kyllä ne vaan taitaa olla alun perin ihan tuosta 89 suburbanista.

Lohko: http://www.minuit10.net/EngineCode/chevy/BigBlockcastingblock.htm

Kannet: http://www.minuit10.net/EngineCode/chevy/BBChevyCylinderHead.htm

 

Laittaa vaan googleen kansien valunumeroa, niin alkaa juttua löytymään niiden käyttökelpoisuudesta.

 

Link to comment
Share on other sites

Juu, koko mötti on subbarista, mut lohkomalli on hlöautomallinen. Toi lohko sivu mul onki muistissa... Koneen puristuksista ei o tarkempaa tietoa, ku et vissiin hiukan alle 9, lähelle kymppiä ne vois nostaa, nokaks joku sopiva katuajoon, pellisarjat, imusarjaks joku tollanen katusopiva kans, koneen sisuskaluiks jää varmaan vakio-osat.

Link to comment
Share on other sites

Keula olis nyt osina, sieltä ei löytyny oikeestaan mitään ihmeellistä, ristipääruuvimeisseli löyty, mutta takaikkunanlistojen alta tuliki hieman lisätöitä, periaatteessa koko ympärystä pitää tehdä... m/ tuulilasin listojen alta ei tullu uusia yllätyksiä.

Link to comment
Share on other sites

Keula olis nyt osina, sieltä ei löytyny oikeestaan mitään ihmeellistä, ristipääruuvimeisseli löyty, mutta takaikkunanlistojen alta tuliki hieman lisätöitä, periaatteessa koko ympärystä pitää tehdä... m/ tuulilasin listojen alta ei tullu uusia yllätyksiä.

 

Se takaikkunan ympäristö on 1 ja 2 genien varma ruostepaikka :-\

Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoinen juttu. Kattelin vaan eilen ehtoolla kaikennäköstä summitin sivuilta ja toi pomppas silmiin ton "edullisen" hinnan puolesta. Ja noilla alukansilla sais tota noukan painoa hiukan pois.

Voishan noista rautakansista muutaman euron saada, jos ne vaikka myis...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kolmeen viimesimpään laahurinokalla olevaan koneprojektiin oon laittanu lunati voodoo nokan ja hyvin on toimineet.Esim. 11 puristeinen hyvillä kansilla varustettu 406 sbc vetää puhtaasti jo 1500rpm alkaen tuolla 241/249 voodoolla.Yllättävän katuystävällinen.

 

Ite lähtisin rullalinjalle,noi on kohtuuhintaisia:

 

http://www.summitracing.com/parts/HRS-CL120245-12/

Link to comment
Share on other sites

 

Mikä vellu sulla on tehotavoite vai onko ollenkaan?

 

400hp olisi hienoa, mutta kone on kuitenkin muuten vakio 350 hp, eli tuo nokka vaan uutta.

Kuuskytluvun hevoset tais olla myös erilaisia nykyisiin verrattuna :-\

Link to comment
Share on other sites

Noista ottasin tuon lunati 204.Kansille kevyt porttaus ja rutut jos sais 9,5 pintaan,pitäs noilla eväillä toimia normi katupoljennassa aika hyvin.Tietysti hyvä 2-taso imari,peltisarjat ym. "viritykset" oltava myös...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...