Jump to content

4Gen avon jäykistäminen

Recommended Posts

Z 28 convertible -94
Kirjoitettu

Varmasti erittäin asialliset, kuten taitaa olla kaikki UMI:n tuotteet.

Kannattaa kuitenkin vielä varmistaa jostain, että varmasti käy avoon. Vaikka UMI:n sivuilta...

joko pää jumis, tai jotain, mutta en löydä koko tuotetta niiden sivuilta :o

Z 28 convertible -94
Kirjoitettu

voihan rähmä :( kumpihan ny sit noista ois parempi vaihtoehto ::)

Kirjoitettu

voihan rähmä :( kumpihan ny sit noista ois parempi vaihtoehto ::)

mä laittaisin sen pultattavan version, tais olla 10 taalaa halvempi, ei tartte hitsailla :W

Kirjoitettu

mä laittaisin sen pultattavan version, tais olla 10 taalaa halvempi, ei tartte hitsailla :W

Niin... Jotkut sitten taas vaittavat etta ajan mittaan noi pultin reiat alkaisivat suurenemaan, mutta mene ja tieda onko tuossakaan peraa...  :-X

Kirjoitettu

Niin... Jotkut sitten taas vaittavat etta ajan mittaan noi pultin reiat alkaisivat suurenemaan, mutta mene ja tieda onko tuossakaan peraa...  :-X

tota mulla oli ransussa se BMR:n systeemi, reijät eivät olleet suurenneet mutta takapään puslat meni äkkiä paskaksi,

tällä hetkellä kaikki on ihan ok, m/

Kirjoitettu

Nuo pulttisysteemit ja laipat ei oikein vakuuta. Omat Spohnin palikat olivat ensin kiinni pulttaamalla, mutta sitten myöhemmin hitsattiin kiinni ja kyllä siinä vaiheessa nitinät loppuivat m/

Kirjoitettu

Nuo pulttisysteemit ja laipat ei oikein vakuuta. Omat Spohnin palikat olivat ensin kiinni pulttaamalla, mutta sitten myöhemmin hitsattiin kiinni ja kyllä siinä vaiheessa nitinät loppuivat m/

varmaan näin, sulla on pelit ja vehkeet sekä osaaminen, mulla taas ei mitään noista,

siksi ajattelin pulttiversiota, tässä syy omaan ajatteluun täysin,  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...