Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Varmasti erittäin asialliset, kuten taitaa olla kaikki UMI:n tuotteet. Kannattaa kuitenkin vielä varmistaa jostain, että varmasti käy avoon. Vaikka UMI:n sivuilta... joko pää jumis, tai jotain, mutta en löydä koko tuotetta niiden sivuilta
TexFinn Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 joko pää jumis, tai jotain, mutta en löydä koko tuotetta niiden sivuilta Tuossahan tuo on: http://www.umiperformance.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=7_113&products_id=196 Eika kay avoon. Ainoat avoon sopivat mallit on 2026 tai 2027. http://www.umiperformance.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=7_113
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 voihan rähmä kumpihan ny sit noista ois parempi vaihtoehto
ratskin Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 voihan rähmä kumpihan ny sit noista ois parempi vaihtoehto mä laittaisin sen pultattavan version, tais olla 10 taalaa halvempi, ei tartte hitsailla
TexFinn Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 mä laittaisin sen pultattavan version, tais olla 10 taalaa halvempi, ei tartte hitsailla Niin... Jotkut sitten taas vaittavat etta ajan mittaan noi pultin reiat alkaisivat suurenemaan, mutta mene ja tieda onko tuossakaan peraa...
ratskin Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Niin... Jotkut sitten taas vaittavat etta ajan mittaan noi pultin reiat alkaisivat suurenemaan, mutta mene ja tieda onko tuossakaan peraa... tota mulla oli ransussa se BMR:n systeemi, reijät eivät olleet suurenneet mutta takapään puslat meni äkkiä paskaksi, tällä hetkellä kaikki on ihan ok,
-vellu Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Nuo pulttisysteemit ja laipat ei oikein vakuuta. Omat Spohnin palikat olivat ensin kiinni pulttaamalla, mutta sitten myöhemmin hitsattiin kiinni ja kyllä siinä vaiheessa nitinät loppuivat
ratskin Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Nuo pulttisysteemit ja laipat ei oikein vakuuta. Omat Spohnin palikat olivat ensin kiinni pulttaamalla, mutta sitten myöhemmin hitsattiin kiinni ja kyllä siinä vaiheessa nitinät loppuivat varmaan näin, sulla on pelit ja vehkeet sekä osaaminen, mulla taas ei mitään noista, siksi ajattelin pulttiversiota, tässä syy omaan ajatteluun täysin,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään