Lady Firebird Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 http://www.fhra.fi/info/20110604_v8.html Ketään tänne menossa?
TomiV Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2011 Menossa mukana. Jos sais hiuka parannettuu viime vuotist aikaa.
Lady Firebird Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2011 Elokuussahan tätä tapahtumaa ei Alastarolla ole
TomiV Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2011 Ei oo juu. 13.8. on motoparkissa tänä vuonna.
Toni Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Mattamustaa chevyII:sta kannattaa seurata
Lady Firebird Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2011 Mä lähden tänne myös. Varmistu tänään
Mikey_ Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Mä lähden tänne myös. Varmistu tänään Mikäs ponun tuli, kun lykitte lähtökarsinasta pois?? Mulla, ja varmaan jokusella muullakin meinas olla vähän lämpöongelmia.
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Mikäs ponun tuli, kun lykitte lähtökarsinasta pois?? Mulla, ja varmaan jokusella muullakin meinas olla vähän lämpöongelmia. Ei lähteny käymään [ Startti oli kaiketi liian kuuma eikä jaksanu edes yrittää startata. Ollu sellasta vaivaa jo pari vuotta ja on pitäny hommata uusi startti jo pitkään mut en oo saanu aikaseks :- Kyl se taas lähti käymään kun jäähty
repa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tuota vois muuten kokeilla avittaa laittamalla akkukaapeli (siis sellainen irto käynnistyskaapeli) ensin vaikka parantamaan maadoitusta ja jos se ei auta niin plussapuolta. Ei sen vian siinä startissa tartte olla, se ei vaan saa riittävästi virtaa jonkun reitillä olevan ylimääräisen vastuksen (hapettuman) takia. Ja taas ihan OT... Eikös muuten kukaan muu oo mitään aikoja ajanut tai näkyykös niitä jossain?
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tuota vois muuten kokeilla avittaa laittamalla akkukaapeli (siis sellainen irto käynnistyskaapeli) ensin vaikka parantamaan maadoitusta ja jos se ei auta niin plussapuolta. Ei sen vian siinä startissa tartte olla, se ei vaan saa riittävästi virtaa jonkun reitillä olevan ylimääräisen vastuksen (hapettuman) takia. Ja taas ihan OT... Eikös muuten kukaan muu oo mitään aikoja ajanut tai näkyykös niitä jossain? Veikkaan että johtuu kuumuudesta. Se tekee noin aina vain silloin kun se käy kuumana. Kyllä mä ajoin, ja paransin aikaa viime vuodesta.
Senior Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kyllä mä ajoin, ja paransin aikaa viime vuodesta.
Mopoilija Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Muutama kuva. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%25202011/FHRA/V8Gti/
Mikey_ Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Veikkaan että johtuu kuumuudesta. Se tekee noin aina vain silloin kun se käy kuumana. Kyllä mä ajoin, ja paransin aikaa viime vuodesta. Samaa teki mulla vanhalla startilla ja edelleen myös uudella startilla. Askartelin "Hotstart"- namiskuukkelin ratin alle. Eli kytkimen kautta, akulta suoraan heräte startille ja alkoi pelaan. Johonkin se hukkas jännitteen, kun kone oli tarpeeksi kuuma. Imuilman lämmöt oli muuten tuolla aika messevät, kun joutui lopussa aina hetken ootteleen, koneet käynnissä. Ekalla vedolla oli 54 astetta ja lopuissa yli 60. m- Toki ne ajon aikana laski, mutta hyvin sai vehkeet heatsoakkia ennen lähtöä. Mutta kaikenkaikkiaan varsin mukava tapahtuma. En voi sanoa parantaneeni, kun oli mun elämäni ensimmäiset varttimailit. :) Ihan tyytyväinen tuloksiin ja varmasti menen toistekin.
TomiV Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Oli muute hiukan tilannetta jollain kuskilla.. En ollu varma mikä auto oli ( joko Plymouth Cuda tai 1gen Firebird) mutta otti pikku liipit ja perä osui betoniseinään.. Samaan meni oma ajat ku viime vuonna. Tosin moottorille ei talvella mitää tullu tehtyy mut on se silti kiva käydä ajamassa Peltzi80, Mikey Ja Lady F tuli tunnistettua radalla.
Mikey_ Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Oli muute hiukan tilannetta jollain kuskilla.. En ollu varma mikä auto oli ( joko Plymouth Cuda tai 1gen Firebird) mutta otti pikku liipit ja perä osui betoniseinään.. Tuo meni mult ohi, mutta mun kanssa ajaneella parsakuskilla oli kanssa jotain ohjelmaa. Liekö jarrut tiltannu vai mikä, mutta kaveri laski yhtään hidastamatta, sen paluutien risteyksen ohi, mutta sai kumminkin pelit pysähtymään ennen hiekka-aluetta. Lapun mukaan oli kennoilla vähän rohkee 180km/h vauhtia..
TomiV Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tuo meni mult ohi, mutta mun kanssa ajaneella parsakuskilla oli kanssa jotain ohjelmaa. Liekö jarrut tiltannu vai mikä, mutta kaveri laski yhtään hidastamatta, sen paluutien risteyksen ohi, mutta sai kumminkin pelit pysähtymään ennen hiekka-aluetta. Lapun mukaan oli kennoilla vähän rohkee 180km/h vauhtia.. Siel on kaks paluutietä.. Toine siel hiekan reunas.
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%25202011/FHRA/V8Gti/MOP_9111.jpg http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%25202011/FHRA/V8Gti/MOP_9300.jpg Aika muhkeet noi mun takarenkaat
Senior Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Aika muhkeet noi mun takarenkaat Varsinaiset laardit ....
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Varsinaiset laardit .... Livenä vielä paremmat
repa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%25202011/FHRA/V8Gti/MOP_9111.jpg http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%25202011/FHRA/V8Gti/MOP_9300.jpg Aika muhkeet noi mun takarenkaat Hirveet...
Senior Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Livenä vielä paremmat Silavatynnyrit ? Eräillä miehillä on sellainen vatsa ....
Lady Firebird Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 ei hangannu niiatessa lokarinreunaan Ei lähdössä, mut "radaltapoistumistiellä" kyllä Tärkeintä että lokarit on edelleen paikallaan
Mikey_ Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Siel on kaks paluutietä.. Toine siel hiekan reunas. Ahaa, se siis varmaan käytti sitä "pro-ukoille" tarkotettua kauempaa tietä sitten. ihmettelin vaan, kun ei tosiaan hidastanut yhtään siinä ekan tien kohalla.
repa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Tuota, tästä ei pidä provosoitua, mutta katuautot on mielestäni sellaisia, että ajetaan sellaisessa kuosissa kun on käyty konttorillakin. Ei sliksejä, ei ilokaasuja, ei mitään kikkakolmosia. Siitä vaan ajamalla paikalle, ilmastointi pois päältä, kypärä päähän ja menoksi. Ja sama aika tulee vaikka Mannerheimintiellä. Koska vaan ja ketä vastaan vaan Esim. Outlaw on ihan omituinen luokka: Siinähän on säännöt Eilen Manskulla ajellessa kauppatorille minut ohitti aika tyylipuhdas Corvette. Vaihdoimme valoissa pari sanaa, eli kehuin kuulleeni hänen tulonsa vaikka oli kuusi autoa välissä. Peukaloita nosteltiin. Tosi häijy peli Toki ohitin sen vähän myöhemmin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään