Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Se oli hiukka vetinen keli. Olitko se sinä antti65 sillä valkosella avonelosella? Oli aika siisti takavinkkelistä katsottuna ainakin  m/

Györinajot alkoi jo, mutta Kullaa Rock n' Roll Rumbleen illalla ehtis vielä  :)

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

West Coast Street Cup 7/2011 Pori. ei tullut kuvia, mutta vaimo kuvas yhden lähdön pokkarilla.

Kirjoitettu

West Coast Street Cup 7/2011 Pori. ei tullut kuvia, mutta vaimo kuvas yhden lähdön pokkarilla.

Mitäs aikoja tuli?

Kirjoitettu

Mitäs aikoja tuli?

ET:13,927s

60ft:2,46s

167,05km/h

olen eläessäni koittanut kaksi kertaa drag racea ja tämä oli toinen. nyt tarttis saada taakse pitävämmät renkaat ja  vaihtovalo.

Kirjoitettu

Semmosetkin oli, perhana. Kun on töissä yöt niin ei maailman menosta oikee tajua mitään :D se olis viikon päästä FDB ja sunnuntaina Forssaan!

Kirjoitettu

20.8 olis Eura- Huittinen maisema cruise. Onkos porukkaa menossa..?

Kirjoitettu

20.8 olis Eura- Huittinen maisema cruise. Onkos porukkaa menossa..?

Voishan tuota yrittää jos muistaa.. Mitä tuletko Rauman kautta?

Kirjoitettu

Voishan tuota yrittää jos muistaa.. Mitä tuletko Rauman kautta?

Enpä muute osallistu koko juttuun. Huomasin että tädin 60v juhlat sillo  :-\

Kirjoitettu

13.8 on myös Kokemäki kruise. Tokamannin pihalla klo 19.00.

Kirjoitettu

13.8 on myös Kokemäki kruise. Tokamannin pihalla klo 19.00.

Huomasin, tarttee katsoa miten ehtii. Oletko menos?

Kirjoitettu

Juu kyl meinasin men ku ei tonne euraan pääse kerran. Eka kertaa sinneki sitte kattomaan.

Kirjoitettu

Kokemäellä on ollu niinä kahtena kertana kun oon käyny niin tosi hyvin väkeä. Kesäkuussa satoi vettäkin ja oli silti porukkaa. Harmi etten pääse, käväisen tuolla Poroholmassa ja jään Raumalle kaljottelemaan  8)

Kirjoitettu

Kokemäellä on ollu niinä kahtena kertana kun oon käyny niin tosi hyvin väkeä. Kesäkuussa satoi vettäkin ja oli silti porukkaa. Harmi etten pääse, käväisen tuolla Poroholmassa ja jään Raumalle kaljottelemaan  8)

Vietkö auton näytil?

Joskus muaki pyydetty, mut en muist kuka. Ei iha tupperware sovi classic tapahtumaan. 3 geni alkaa olla jo klassikko..

Kirjoitettu

Kävin Poroholman portilla kääntymässä kun ei tuosta oikein löytynyt mitään kunnon tietoa.

Autolla saa mennä alueelle tapahtuma-aikana. (pl. perheautot yms..)

Aika löyhä on myös pääsykriteeri alueelle, portilla ollut kaveri totesi Camaron olleen klassikko jo tehtaalta lähtiessä.  8)

Liikenne näytti menevän aika nätisti, eli mennään koko perheen voimin jahka juniori herää päivälevolta  m/

Kirjoitettu

Eipä oo mitään kovin järkevää.

Kännykäl otin muutaman, kai sieltä joku julkaisee.

Tuolla ainakin jotain:

http://mustakirja.blogspot.com/2011/08/poroholman-loppukesan-picnic.html

Morrrjens!

Tunnistatko kenen auto on kuvan oikeassa reunassa? Tuntuu pyrkivän kuviin tapahtumassa kuin tapahtumassa. Selkeesti kuvaajakaan ei ollut kovin hyvässä huudossa, kun meinattiin keilata camarolla kesken kuvaamisen.. (aika iso kääntösäde tuollaisessa lotjassa) ;D

http://jounijalonen.kuvat.fi/kuvat/Happenings/Classic%20Car%20and%20Bike%20Picnic%202011/2011-08-13-_DSC3562.jpg/_small.jpg

Kirjoitettu

Morrrjens!

Tunnistatko kenen auto on kuvan oikeassa reunassa? Tuntuu pyrkivän kuviin tapahtumassa kuin tapahtumassa. Selkeesti kuvaajakaan ei ollut kovin hyvässä huudossa, kun meinattiin keilata camarolla kesken kuvaamisen.. (aika iso kääntösäde tuollaisessa lotjassa) ;D

http://jounijalonen.kuvat.fi/kuvat/Happenings/Classic%20Car%20and%20Bike%20Picnic%202011/2011-08-13-_DSC3562.jpg/_small.jpg

Siinähän on omistaja itse Camaron edessa laittamassa pojalle kenkiä..

En kyllä muista, meinasinko yli ajaa vai? Joku valokuvaaja meinas kävellä mun yli kerran..

Kirjoitettu

Siinähän on omistaja itse Camaron edessa laittamassa pojalle kenkiä..

En kyllä muista, meinasinko yli ajaa vai? Joku valokuvaaja meinas kävellä mun yli kerran..

Kai pojalle on kerrottu jo, ettei riisipaahtimiin sorruta? ;)

Et meinannut. Siinä vieressä katselin kun pyörittelit rattia. ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...